Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LoveLaughLive, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    @pamela normaal krijg ik haar ook stil, maar denk dat als ze mij ruikt dat ze dan meteen aan eten denk... Papa blijft daarbij altijd rustig.. Ik word sneller overstuur als t niet lukt en dat voelt ze natuurlijk ook...

2. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Hey meiden, vk is net weg en ze durft er nog niks van te zeggen. Heb al een klein beetje ontsluiting maar er zat nog een hard randje zoals ze het noemde? Het kan het rijpen zijn maar het kan ook doorzetten. Daarvoor moeten de weeën eerst nog krachtiger worden.

Zijn in de loop vd avond al wel in kracht toegenomen, zijn geen harde buiken meer en komen best snel achter elkaar. Ga nu maar proberen te slapen voor het geval het wel doorzet.

3. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    fingers crossed Joyyke!

Net wakker voor de volgende voeding.. Netjes 4,5 uur later! Tussendoor heeft papa haar wel op de arm gehad... Ik heb liever dat ze in de wieg getroost wordt ivm zelf in slaap leren vallen.. Maar goed, de eerste weken kan ze niet verwend worden houd ik me dan maar voor...
    Mama's: Bouwen jullie al een slaapritme in? zo ja, hoe?

4. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Joyyke, spannend. Hopelijk ben je nu aan het bevallen.

Ellis, kan idd komen door de geur of doordat je zelf mss onrustig wordt. Ik krijg Robert het beste stil.

Ben er echt even helemaal klaar mee. Hij heeft wel geslapen, maar is heel de macht aan het werken geweest. Legde ik hem weg dan was het bij de eerst volgende kramp raak. Heb wel even geobserveerd, moet dat hij noet meer in zijn eigen bedje wil en het waren echt krampjes. En de windjes wat een putlucht. Heb midden in de nacht tegen ml gezegd dat hij van de Weel Robert naar de ka moet brengen en ervoor moet zorgen dat er rust komt. Natuurlijk wil ik dat niet maar ben moedeloos. Het is al een paar avonden/nachten raak. Vandaag overdag ga ik de voedingen rekken. Want door de krampen willen ze idd vaak meer drinken.

5. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Banners: links bovenaan de pagina staat banners, als je daar op klikt kan je je banner veranderen met een banner van ZP. Als je bv een andere banner wil, klik je gewoon op een willekeurige banner van iemand en kan je hem naar keuze aanpassen, de BB code kopiëren en die dan in je handtekening zetten dat staat onder gebruiksinstellingen.

Glijmiddel :) gisteren nog gevraagd aan een medewerker van de Trekpleister en die zei ook gewoon draaien, thuis weer geprobeerd maar niks, noppes, nada, geen druppel te bekennen dus heb maar condooms met extra glijmiddel gekocht.

Gisteren lekker ff naar de kapper geweest en m'n dooie puntjes laten knippen dus het ziet er weer verzorgd uit.
    Gisteren ook nog een jasje voor Cem gekocht bij de Prenatal we hadden er maar èèn (nog van dochter) en nu dus twee, is wel handig voor als er 1 vies is. Ze hadden volop sale dus heb een leuk setje van Noppies gekocht in maatje 62 en nog een setje van BabyFace in maat 50-56 een truitje van Mexx en manlief had ook een setje van Prenatal uitgekozen, altijd leuk om te zien als manlief met iets aan komt zetten.

Vandaag een rustig dagje, manlief is nu voetballen, dochter kijkt tv en Cem ligt nog in bed (al hoor ik hem al wakker worden)

6. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    ❤️ Januari 2015 mama's ❤️

20-1 Boerderijmama, 3e kindje
    24-1 Joyyke, 2e kindje
    25-1 BeebieBeeb, 2e kindje
    26-1 LoveLaughLive, 1e kindje
    29-1 MamaLindaaa, 2e kindje

Bevallen:

07-12 Schmidt van zoontje Robert
    23-12 Mamatje van dochtertje Sophia
    31-12 Noralie van dochtertje Féline

05-01 Starry van zoontje Cem
    06-01 Michieltje van zoontje Michiel
    09-01 Love2Live van dochtertje H
    09-01 Joy van zoontje Thijn
    09-01 MiekieLief van dochtertje Julia
    09-01 KS2011 van dochtertje Mila
    10-01 Poedie van dochtertje Jill

11-01 MamaDaisy van zoontje Kai
    12-01 Luvsi van dochtertje ?
    14-01 Mommychar van zoontje El-Jorai
    14-01 Pamela van dochtertje Liene
    15-01 Ellis van dochtertje Emma
    16-01 Julia van zoontje ?
    18-01 Anieska van dochtertje Sterre
    19-01 Danielle van zoontje Liam

Totaal:

❤️ Jongen (8) ❤️ Meisje (10) ❤️

7. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Goedemorgen!

Spannend joyyke, ben je inmiddels bevallen? :D

En boerderijmama? En LLL??

Nou ik niet hoor! Gisterenavond lekker met mijn vent uit geweest, lekker ergens gegeten! En vanmorgen lekker uitgeslapen! Heerlijk nu het nog kan! (Dochtertje uit logeren bij mijn broer) We dachten we nemen het er nog maar even van :)
    Ik heb wel de hele avond harde buiken gehad, maar volgens mij kwam dat meer van het zitten en hangen. Dat is niet zo'n succes meer, ga liever liggen :)

Vandaag dan mijn uitgerekende datum! Maar ik zie het niet gebeuren vandaag. Wachten duurt lahaaaang!

8. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Slaapritme: hier haal ik haar uit bed, krijgt ze 1 borst en dan verschonen en boertje. Daarna de andere borst en boertje en daarna weer naar bedje toe! Het ligt er aan hoe laat ze in de avond komt maar dan gaat op tijd de lamp op haar kamer uit voor het dag/nacht ritme! Vanmorgen na de voeding van 5.30 uur wel al de rolluiken op gaatjes gezet zodat het langzaam lichter wordt op haar kamer!

9. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooh joyke ben nieuwsgierig hoe het afgelopen is!

Beebiebeeb lekker nog een avondje met manlief! En wie weet vandaag op de uitgerekende datum een babytje erbij

Hier gisteren weer voorweeen en ben volgens mij mn slijmprop aan het verliezen... veel taai slijm maar wel zonder bloed... mja wil toch allemaal niks zeggen haha
    hoop ook niet op vandaag want mn ouders zijn op verjaardagsvisite in Drenthe en zijn dus op 3 uur rijden van huis mocht ik vandaag beginnen moet dochter naar mn schoonmoeder en dat wil ik eigenlijk absoluut niet. Maar denk ook niet dat er vandaag iets gaat gebeuren!

Ben benieuwd of er dit weekend nog babytjes bij komen....

10. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ik denk toch dat joyyke wel bezig is of al lekker geniet van haar meisje!

11. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Beebiebeeb, geniet er idd nog maar van! Hihi..
    Pamela, ze slaapt nog bij ons op de kamer.. Qua voeden doe ik idd hetzelfde en t licht uit op onze kamer... Eerste paar nachten liet ik t licht aan, maar dat is voor t ritme niet zo goed natuurlijk...eerst gaf ik ook een borst dan boertje, luier en andere borst, maar kraamhulp zei weer eerst luier en dan voeden... Grrr... Wat is dan weer beter.. Daardoor ga ik zo erg twijfelen...

Hopen dat t bij joyyke doorzet!
    Mamalindaaa spannend zeg! Zo ver weg gaan...

12. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier zei de kraamhulp dus andersom! Meestal valt ze na 1 borst in slaap en door het verschonen is ze dan weer wakker voor borst 2!

13. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    #813 MamaLindaaa, 25 jan 2015
    Laatst bewerkt: 25 jan 2015
    Ik ga niet zo ver he! Alleen mn ouders en die zouden dochter opvangen tijdens de bevalling .
    Normaal zou ik zelf ook wel mee gaan naar nu echt niet haha blijf mooi dichtbij huis!

Dochter kan wel naar schoonmoeder maar het is daar nogal een zooitje ongeregeld...eten nooit op tijd ,is altijd een grote zooi en tijdens de bruiloft van mn zus afgelopen zomer zou dochter daar slapen (1e en laatste keer) maar toen was ze om 3 uur snachts nog aan het spelen zonder ook maar 1 minuut te hebben geslapen van gewoon sochtends af. hebben haar toen alsnog maar opgehaalt.
    Mocht dochter daar tijdens de bevalling moeten zijn ben ik er niet gerust op.. maar mocht het nodig zijn heb ik al afgesproken dat mijn moeder haar alsnog daar gaat ophalen als ze weer thuis zijn.

Denk ook dat joyke bezig is/al bevallen is.. we zullen het wel horen.
    Vriendin waar ik het over had is inmiddels ook bevallen... best snel gegaan de inleiding.

Bij dochter ook eerst verschonen en dan voeden.. maar ik zou gewoon doen waar jij (en de kleine natuurlijk) het beste bij voelt

14. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Joyyke, spannend!!!!

15. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Spannend Joyyke! Heel veel succes!

Sorry dames dat ik zo weinig meeschrijf. Zit nog niet heel lekker in m'n vel na de bevalling en weinig puf om veel te schrijven..

16. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mamalinda het blijft spannend. Laat het dan vanavond of morgen beginnen

Dag/nacht, in de nacht is het gewoon op een nachtlampje na donker in de kamer ook tijdens het voeden. Overdag zorg ik dat ericht binnen komt.

Pff heel de nacht heeft Robert bij mij gelegen en nu ligt ie al 15 min (haal ik in de nacht echt niet) in zijn eigen bedje op de buik. Verder moet er van mij min 3 u tussen de voedingen zitten vanaf vandaag om overvoeding uit te kunnen sluiten. Wanneer hij zo onrustig blijft App ik morgen de osteopaat en denk dat we dan de kinderarts weer bellen. Want dit gaat hem niet worden.

17. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Hey lieve meiden, wil even laten weten dat ik vanochtend na een bevalling van Nog geen 2 uurtjes trotse mama ben geworden van esmae. Ze weegt 3160 g en is 49 cm.

Zijn al vanaf 11 u thuis, voel me super alleen esmae is nog te koud dus zijn volop aan het opwarmen hier met de kraamhulp. Schrijf snel meer!

18. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ja, gefeliciteerd meid! Ook al een vlotte bevalling! Nu lekker genieten!!

19. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Wow Joyyke! Gefeliciteerd! Wat vlot!! Jaloers! Hihi

20. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!! Wat een fijne bevalling! Hopelijk blijft ze snel lekker op temperatuur! Geniet ervan

Deel Deze Pagina