Joyyke, geniet ervan. Maak en houd haar maar lekker warm 😉. Vlotte bevalling zeg. Lekker hoor.
Jaaa joyyke, gefeliciteerd! 2 uurtjes wow wat snel! Geniet er van! Ik wil ook zo'n bevalling vandaag nog graag! Ik ben vandaag alleen maar moe, bleh! Misschien was mijn avondje uit gisteren toch teveel van het goede..
Beebiebeeb, als je er maar van genoten hebt. Ik hoop voor jou ook op een zeer vlotte bevalling op zeer korte termijn. Duim duim
❤️ Januari 2015 mama's ❤️ 20-1 Boerderijmama, 3e kindje 25-1 BeebieBeeb, 2e kindje 26-1 LoveLaughLive, 1e kindje 29-1 MamaLindaaa, 2e kindje Bevallen: 07-12 Schmidt van zoontje Robert 23-12 Mamatje van dochtertje Sophia 31-12 Noralie van dochtertje Féline 05-01 Starry van zoontje Cem 06-01 Michieltje van zoontje Michiel 09-01 Love2Live van dochtertje H 09-01 Joy van zoontje Thijn 09-01 MiekieLief van dochtertje Julia 09-01 KS2011 van dochtertje Mila 10-01 Poedie van dochtertje Jill 11-01 MamaDaisy van zoontje Kai 12-01 Luvsi van dochtertje ? 14-01 Mommychar van zoontje El-Jorai 14-01 Pamela van dochtertje Liene 15-01 Ellis van dochtertje Emma 16-01 Julia van zoontje ? 18-01 Anieska van dochtertje Sterre 19-01 Danielle van zoontje Liam 25-01 Joyyke van dochtertje Esmae Totaal: ❤️ Jongen (8) ❤️ Meisje (11) ❤️
Joykke - gefeliciteerd met Esmae, wauw zo'n snelle bevalling!!! IK WIL OOK !! Maar helaas... behalve daarjuist wel intense harde buiken (het zweet liep over mijn rug), nog geen vordering (en nu is het ook weer gedaan)... Maar, op zo'n 2 uurtjes kan het maar ineens gepiept zijn, zo zie je maar! We houden de moed erin Ik had trouwens wel echt graag gehad dat het dit weekend zou gebeuren, dat is toch handiger dan tijdens de schoolweek met de kinderen... Dochter is nogal gevoelig voor de hele situatie en ik kan me voorstellen dat als ze ontwaakt en ik ben er niet, maar één van de grootouders wel, of als ze opgehaald wordt van school door iemand anders zonder vooraf dit te weten, dat ze wat 'overstuur' is. Ik heb haar de mogelijke scenario's al wel verteld, maar een 5-jarige kan dat niet echt inschatten... En ze snapt ook niet dat de baby nu gewoon niet komt, maar ja, daar heb ik ook geen uitleg voor... Ik zeg maar 'dat hij/zij nog wat moet groeien', maar ik hoop zelf dat ie dat niet te fel meer doet ! Vind het wel 'raar' hoor, jullie gesprekjes over dag/nachtritme enzo, daar lijk ik nog helemaal niet aan toe !
Gefeliciteerd joyke!! Wat een vlotte bevalling zeg! Geen last van naweeen? Onder temp had ons dochtertje ook. Even zoeken wat haar warm houdt maar komt snel goed! En eerder gaat je kraamhulp toch niet weg. Geniet lekker van elkaar!
Gefeliciteerd joyke!!! Wow super snel 2 uurtjes, hoop dat het bij mij ook zo vlot gaat haha. Geniet van je gezinnetje!
Okeee....mila heeft om 15.30 voor het laatst gedronken. Maak haar om 19.00 uur wakker om te drinken. Luier verschoont, aangelegd..2 min gedronken en ze slaapt weer! En weigert haar oogjes open te doen! Krijg haar niet meer wakker haha. Als ze dit nou eens snachts deed....
Ks, lekker. Maar mss een stomme vraag. Was mila niet verkouden? Boerderijmama, het kan vandaag nog 😝 Hier Robert heel de dag onrustig. Net bij de buren. Slapen. Eerst op mijn arm maar wilde eten. Heb ik haar op een eetkamerstoel (wel zachte) weggelegd en hij heeft daar heerlijk even liggen slapen.
Hey dames, Ben ik weer even. Kleine meisje slaapt tevreden in dr wiegje naast mijn bed! Ik kreeg haar niet warm met kangaroeen zoals de kraamhulp dat noemde.. haar huid op huid onder 3 dekens met 2 kruiken opwarmen hihi. Maar vriendlief is net een kacheltje dus na 2 uur bij papa liggen had ze eindelijk 37.3g. Ze drinkt stevig, alleen net even 1 borst wat minder. Heb haar maar te rusten gelegd. Ze was ook misselijk, door de ontzettend snelle bevalling had ze op het laatste moment in het vruchtwater gepoept! Vk wilde er gelukkig geen kinderarts bij, alles ging gelukkig goed. Het was wel super heftig, vrijwel meteen persdrang. Vk kwam om kwart voor 7 thuis, toucheerde en zat op 3 cm toen. Meteen naar ziekenhuis en daar aangekomen dacht ik dat ik eerst moest ontlasten. Had zo een druk.. Toen voelde ik een supererge druk, mijn vliezen braken en hield het niet meer. Heb papa de kamer uitgestuurd omdat ik dacht dat ik moest poepen hihi! Maar dat was meisje die al bijna eruit was, 1 x persen en ze was er! Ik was werkelijk helemaal flabbergasted! Heb dan ook een uur op dat bed gelegen om bij te komen en de kleine meid erbij. Mijn moeder heeft het zelfs niet gered bij de bevalling te zijn terwijl dat wel zo gepland was hihi. Flinke last van naweeën gehad maar heb in het ziekenhuis naproxen gevraagd, als ik me niet vergis. Dit hielp goed
Joykke, zo wat een snelle topbevalling. Fijn dat de kleine nu door bij papa te liggen op temperatuur is. Ks, wil je niet bang maken maar houd het goed in de gaten. Ze moet wel wakker te maken zijn en 6u geen natte luier is volgens wat ik gelezen heb bellen. Ze hebben nog zo weinig bij te zetten. Ik gaf Robert trouwens 2x per dag neusdruppels. Poeh ben hier weer flink aan het rekken wat drinken betreft. Telkens komt hij een uur te vroeg. Hij is nu mijn pink aan het leegzuigen. Nog ruim 30 min te gaan.
Zit er trouwens aan te denken een bedje aan te schaffen die ik als Co.-sleeper kan gebruiken in de hoop Robert makkelijk in zijn eigen bedje te kunnen schuiven.
Waarom niet schmidt, zou dan via MP kijken. Heb daar ook eerst voor gekeken maar is hier toch een wiegje geworden. @boerderijmama, hier begon het ook met hele strakke harde buiken dus je ziet het! Alles kan! Hoop voor de wachtende dames dat jullie net zo een snelle en fijne bevalling krijgen als ik heb gehad
Wauuww wat een bevalling Joyke, maar van harte gefeliciteerd, het lange wachten is beloond. Ben een beetje moe maar hou jullie wel in de gate hoor
Thnx! Lief dat je meeleeft! Hou het idd goed in de gaten. Plasluiers heeft ze tot nu toe elke keer. Ze drinkt wel minder als normaal. Gister ook weer helemaal onder gespuugd omdat er slijm(?) Dwars zat. Ze piept ook soms met ademen maar niet altijd. Ik druppel borstvoeding in haar neusje...of denk je dat zoutoplossing beter werkt? Hoop dat ze snel op knapt!
Bij de ikea hebben ze ook van die bedjes waar je een kant weg kon laten dacht ik! Grappig dat hij bij de buren wel even sliep! Hoop dat hij het red nog 30 min!