Ks, ik had echt zoutoplossing naar weet niet wat beter werkt. Vond de verkoudheid best eng. Gelukkig is hij er alweer even overheen. Beterschap. Os zo zielig. Co-sleeper. Heb ook een wiegje, maar moet hem echt oppakken en weer neerleggen. Op zich niet erg, maar hij wordt dan te wakker waardoor hij teveel last krijgt. Zit idd aan het ikea bed te denken. Voed in de nacht ook aan de gunstige kant. Drama hier. Hij krijst al een hele tijd, maar moet echt rekken. Ml zit boven op de wc te lezen en de oudste ligt op zolder te krijsen. Is laatste tijd vaker, maar hebben nu gezegd we laten hem liggen, want ook hij moet hier even doorheen.
Oh schmidt toch! Wat een ellende zo! Ik wou dat ik de gouden tip had voor je! Sterkte met je mannen! Joyyke, fijn zo'n snelle bevalling! Alhoewel ik vond dat het snel heftig werd en je erdoor overvallen werd! Gelukkig hebben Mischa en de vk mij er goed doorheen geloodst! Hier ook een papa die een kachel is! De temp van Liene schoot zo naar 37,5! Liene om 19.30 uur uit bed gehaald en ze bleef maar slapen! Uiteindelijk om 20 uur wakker, haar 1 borst gevoed en daarna lekker in badje gedaan en de andere borst nog aangeboden! Nu ligt ze lekker op bed. Benieuwd hoe laat ze zich meldt, ze was vandaag wat onrustig!
schmidt, pfoew! Wel heftig hoor, een huis vol gekrijs! Daar heb ik nu even geen geduld meer voor, als ik een slaaptekort heb, heb ik op dat gebied een kort lontje.... Dus chapeau voor jou!! Ik heb altijd bv op vraag gegeven, dus niet uitstellen en wachten maar gewoon geven als ze honger hadden. Maar hier geen refluxproblematiek gehad, dus die regeltjes ken ik niet... Het zal hier toch niks worden, de harde buiken zijn afgenomen, nog een vage menstruatiepijn maar niks dat doorzet... Zelfs een gezellig onderonsje met manlief kon vannacht niks doen doorzetten, wel een tegenvaller! Had echt gehoopt/verwacht dat dat hét zetje ging zijn wat er nodig was. Maar oké, na morgen is het weer dinsdag en mag ik in de voormiddag weer op controle + monitor. Hopelijk hebben de harde buiken vandaag toch iets verweking opgeleverd en kan er gestript worden!
Pamela, wat een lekkere slaapkopje heb je toch. Boerderijmama, pfff. Maar eens zal de kleine eruit moeten. Maar het liefste natuurlijk op korte termijn. Rekken doe ik ook echt alleen om uit het cirkeltje te komen. Snel en teveel drinken veroorzaakt meer darmkrampjes en reflux klachten. Al zorgt het drinken op het moment zelf juist voor verlichting, dus dat gaat niet samen. Als ik iets voor ogen heb kan ik dat vaak ook volhouden. Nu is het in ieder geval gelukt, maar vannacht ga ik echt niet rekken.
Joyyke gefeliciteerd met je dochter! Wat een snelle bevalling zeg.... Nu heerlijk genieten! Schmidt wat pittig zeg! Ik hoop dat de mannen nu lekker slapen. Hier gaat alles goed! Sinds we infacol gebruiken lijkt Hey beter te gaan met Sterre haar krampjes. Het is eigenlijk een hek tevreden makkelijk meisje. Ze krijgt rond 23.00 de laatste fles, en komt dan weer rond 3.30. Dan slaapt ze tot ongeveer 7.30 of we maken haar dan wakker, omdat ze overdag echt wel de fles om de drie uur moet ivb met haar groeien. Vandaag was ze 30 gram gegroeid! Ze weegt nu 2790, hopelijk morgen de 2800 voorbij!
Fijn dat het beter met de krampjes gaat. Hopelijk is ze goed aangekomen. Fijn dat er in de nacht ruim 4u tussen zit. De oudste slaapt. Werd stil toen ik boven een krijsende Robert ging verschonen. Hij blijft nu na het drinken onrustig. Veel huilen en blijft zoeken. Nu geeft hij tijdelijk mijn pink gevonden. Je gaat door, maar weet het eerlijk gezegd niet meer. Wat is wijsheid. Weet dat het uiteindelijk goed komt maar nu is het echt te pittig.
schmidt, hier was de eerste een huilbaby! Ze is pas goed gaan slapen toen ze 4 jr was en de amandelen verwijderd zijn! Je gaat idd maar door en door! Je probeert vanalles en niets lijkt echt te helpen! Zo frustrerend! Ik prijs mij gelukkig met Liene nu!
Dat geloof ik. Zeker na zo'n ervaring. De oudste had dit ook, al lijkt het nu erger wat wss mede komt doordat hij zoveel te vroeg geboren is. Zowel de ka van het cb en de osteopaat wijden dingen daaraan. Vandaag had ik er nog met bebouwers over hoe we met de oudste afgezien hebben alleen had ik toen noet de kans om steeds weer wat rust te vinden. Gelukkig lukt dit met ml overdag nog redelijk. Maar neemt niet weg dat ik met de dag vermoeider wordt. Gelukkig hield het bij de oudste na een klein half jaar op (iets eerder) en nu is het zo'n vrolijk, makkelijk kind (dat niet willen slapen komt sporadisch voor, nu ietsje vaker). Die gedachten troost me. Maar morgen ga ik wel contact opnemen met de osteopaat en mss ook al met de ka. Want dit cirkeltje moet ergens doorbroken gaan worden.
Robert ligt trouwens (afkloppen) alweer 15 min heerlijk in zijn eigen bedje (is voor een avond uniek) te slapen. Weliswaar tegen alle adviezen in op zijn buik in een lekker voorverwarmd bedje. Ik ga nu ook maar eens proberen even te slapen (voor hoelang het duurt).
Dat denk ik ook schmidt. Worden huilbaby's niet ook wel eens opgenomen in het zkh? Ik weet niet of dit een optie is.
Poeh Schmidt... Heftig hoor! Hoop echt dat het allemaal snel verbeterd.. En wat maken die adviezen uit.. Als Robert lekker op zijn buik kan slapen... Jij weet t het beste! Hier gaat het beter qua krampjes sinds we Sab Simplex gebruiken.. Enige probleem vind ik t spugen.. Iedere keer weer als ze lekker gegeten heeft, boeren, dan leg ik haar neer en dan geeft de even later weer over.. Wel maar n klein beetje, maar toch.. Soms moet ik haar een schoon truitje aandoen.. Na afkolven en flesje geven heb ik t idee dat t iets beter gaat.. De hik krijgt ze altijd na het drinken... Iemand enig idee? Wauw Anieska, ook al zo een heerlijke nachten! Emma komt na de nachtvoedingen lastig in slaap, dus duren de nachten ook steeds korter..
Pamela, klopt. Bij de oudste zijn we met 8 wkn voor een opname gegaan. Al heeft dat altijd dubbel gevoelt. Ellis, heb helaa niet echt tips. Alleen maar overeind houden. Nu wacht ik steeds korter maar eerst wachtte ik wel 15 min voor ik ging verschonen
Hier weer een spugende Liene vannacht! Gelukkig heb ik haar schoon kunnen houden maar mama kon zich omkleden! Ik heb echt geen idee waar het aan zou kunnen liggen!
Zo ik kan ook weer ff wat schrijven. Schmidt Ik sluit me weer bij jou aan, helaas. Oudste is nu ook iedere nacht aant krijsen, Thijn slaapt steeds slechter en wil steeds meer drinken. De nachten zijn echt heftig en hij is pas 2.5 wkn. .. Oudste had dit ook, met 12 wkn opgenomen en daarna snel verbetering. Voelde toen als falen en wil dit nu liever niet. Al moet dit niet veel langer gaan duren want ik word langzaam gek van onmacht en vermoeidheid. Daarbij komt dat ml binnenkort gaat werken een dan is het rampscenario compleet. Vanmiddag naar osteopaat, ben benieuwd
Joyyke Nog gefeliciteerd met je dochter, wat een super bevalling. Ze is er uit! 😉 veel geluk samen
Ellis, hoe herkenbaar. En maar zeggen het is geen falen. En dan lopen de artsen rond. De zusters zijn er voor de maar de arts kijkt je aan alsof je gek bent. Nee, liever niet nog een keer, maar ik kom steeds dichter op het moment dat ik om ga. Laat hun de nachten maar met hem doorbrengen samen met mijn melk.
Moet trouwens wel zeggen dat het vannacht ietsje beter is gegaan. Heel klein stapje maar het is iets. Succes bij de osteopaat. Ik gun het niemand, maar ben stiekem blij te lezen dat ik noet de enige ben.
Geeft mij ook wat steun dat er 'lotgenoten' zijn. Moeten Een clubje oprichten 😉 zolang we er nog om kunnen lachen. .. Al kon ik dat Vannacht echt niet. Snap gewoon niet waarom ie niet kan slapen, mag Op mij liggen, allemaal geen probleem. Maar overdag vindt ie dat fijn maar s nachts vindt ie niks goed. Ieder 1.5 u gevoed, kwam echt wel voldoende uit voor mijn gevoel. Ligt nu opeens te slapen op zn buikje in zn bedje. Hoop dat ie zn rust vindt. Dat geeft dan weer moed voor de toekomst. Anders zl binnenkort weekend uit logeren en dan ff doorzetten met in eigen bedje slapen. Op een gegeven moment weet je het ook niet meer. .. Zaterdag afspraak voor draagzak te passen zodat hij overdag tegen me aan kan slapen en ik mn handen vrij heb voor de oudste