Joy, waar kom jij ook alweer vandaan? Idd zolang je soms nog kan lachen. Ik vind het laten huilen niet te doen als ik zie dat hij pijn heeft. Het rekken is mij ook zwaar gevallen, maar zet dit vandaag toch door.
Vanavond de eerste echte kraamvisite! Mischa stond reserve en normaal gesproken betekent dat dat hij rond 11 uur naar huis kan! Vandaag heeft hij dus een rit gekregen! Dan is hij nog werken als de visite komt! Ik baal als een stekker want als Liene nu komt voor een voeding kan ik niet met haar naar boven, kan moeilijk het bezoek beneden laten zitten!
Ik vind het vervelend om te voeden waar anderen bij zijn ja! Ook voor de rust van Liene, het gaat nu goed en ben bang dat als iedereen haar vast wilt houden wij er een onrustig kind aan overhouden! Voor mij hoeft die kraamvisite deze keer ook niet! Het is al zo druk met alle kinderen en school en sporten!
Joy, reageer later. Zo even plat (als het lukt) Pamela, snap het. Je kunt ook kolven en in een fles geven.
Kan t me voorstellen Pamela. Wij hebben t zo kunnen regelen dan vl vrij heeft.. Zaterdag was de laatste dag van de kraamhulp en sinds gisteren heeft vl een week vrij.. Bezoek plannen is al lastig genoeg aangezien ze nog geen vaste drinktijden heeft.. Alleen maar ongeveer... Nu kunnen we idd gewoon bezoek plannen en kijken hoe we met de voedingen uitkomen. Meis net de eerste keer alleen in badje gedaan.. Echt genieten.. Nu ligt ze uitgeput te drinken hihi.. Hopen dat ze zo slaapt.. Weer de ochtend wakker geweest.. Ze wordt steeds wakker door zichzelf.. Beweegt te heftig met haar handen en als ik haar inbaker wordt ze kwaad haha.. Vandaag ook osteopaat bellen voor n controle afspraak voor mij en ook meteen voor Emma. VGZ regelen voor haar en gezag papa..
Vandaag 40 weken! Nu mag hij toch echt wel komen.. Morgen controle vk! Nog even geduld hebben en dan hebben wij ons kindje ook in onze armen net zoals de meeste van jullie.. Kijk zo uit naar dat moment! ❤️ & buiten dat.. dan kan ik hier ook met jullie mee praten over voeding, slaapritme etc haha.
Mooi weer LLL Niet echt meer veel gegroeid he je buik? Of lijkt dat maar op de foto?? Je heb inieder geval toch.mooi je reeks foto.s vol gekregen tot 40 weken haha Hopelijk nu snel de kleine in je armen!! Ik heb gezegd toen ik net wist dat ik zwanger was dat het een meisje zou zijn en de 26ste geboren zou worden dus nog 12 uur te gaan om het uit te laten komen.. n meisje had ik tenminste al goed... maar heb niet het idee dat ze vandaag nog gaat komen. wel net nog even mn bed verschoond en me eigen geschoren voor het geval dat haha en ga zo mn eten klaar zetten. Heb ik.bij dochter ook gedaan de dag dat ik ging bevallen en mn zus toevallig ook bij haar jongste . Gingen allebei savonds aan de gang Vond ik inderdaad ook vervelend met de bv als er bezoek was..ging dan ook naar boven maar zat dan niet lekker rustig met bezoek beneden. Vervelend dat het bij niet iedereen lekker gaat met voeden/slapen en rustig houden van de baby. Hopelijk snel verbetering. Boederijmama al iets aan de gang???
Haha idd LLL, spannend! Super mooie foto's trouwens. Welke fles gebruiken jullie voor de bv kindjes? Heb het idee dat alle spenen te snel gaan. Vandaag voor het eerst de melk gekolfd en in de fles gegeven
Ik wil hier toch echt wachten totdat ze 5/6 weken is voor ik ga kolven en de fles ga introduceren! Ik zie nu de noodzaak van kolven en fles geven nog niet.
Linda dan mag je idd wel eens opschieten als het vandaag nog moet gebeuren. .. 😉 Ik verlang even terug naar mn zwangerschap
Ik zou lekker boven gaan zitten hoor pamela. Helemaal als ze met meerdere personen zijn. Jammer dan! Wat vervelend schmidt en joy dat jullie het zo zwaar hebben! Hoop echt dat de jongens snel beter in hun vel zitten!
Pamela, jij moet doen wat goed voelt. En na eerdere ervaringen van jou snap ik dit ook. Ik ben makkelijker in kolven en de fles omdat ik dit in de kraamweek al veelvuldig heb moeten doen. Daarnaast was de oudste een flesweigeraar en dat wil ik niet meer meemaken.
Joy: ik heb de avent fles en gaat hier super. Papa wilt ook graag een op een tijd met Emma en ik vind dat ook heel belangrijk. Vandaar onze keuze om een keer per dag n flesje te geven. Papa geeft de fles en ik kolf af... haha ...familiebezigheid... Heb Emma eens op haar zij gelegd om te proberen en warempel ze slaapt!! Mama en papa blij! Mooie collage weer LLL, hoop voor jou de laatste hihi
Ik ben er ook nog, met buikbaby Ik heb niet zo veel te vertellen of mee te kletsen. Zit nog niet in de slapeloze nachten (door de baby) of voedingsproblemen en vind het soms moeilijk, omdat ik ook mijn kindje bij me wil Net bij de voetreflextherapeut geweest, morgen weer een nieuwe poging tot strippen en anders woensdag controle bij de gyn. Ik ga een februari kindje maken, ik voel het aan mijn water