Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LoveLaughLive, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Pamela, ik zou ook niet ineens gaan klooien met kolven en flesjes als je dat nog niet wilt. En al helemaal niet omdat je visite krijgt. Ik zou ze lekker afzeggen! Je kind loopt niet weg hoor, de visite wacht maar even. Desnoods bel je af met een andere smoes, maar ik zou gewoon zeggen dat je mannetje onverwachts moet werken en het allemaal nogal druk is in je eentje omdat je nog geen ritme hebt. (Wat trouwens logisch is toch?)

En als ze het niet begrijpen, jammer dan. ;)

2. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Wij hebben van lansinoh momma. Gekocht van de lactatie deskundige. De speen lijkt het meeste op de borst en ze drinkt hier veel rustiger uit.
    Deze zijn wel wat lastiger te krijgen. Kosten zon 7 euro per stuk.
    De goedkoopste Hema fles zorgt ook ervoor dat ze langzamer drinkt. Dit was een tip van de kraamhulp.

3. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Snap ik heel goed beebiebeeb!!
    Nog even volhouden... ik had hetzelfde... iedereen bevalt om je heen en jij wilt ook.. logisch

Sterkte!

4. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Mee eens. Hier trek ik me wel eens terug voor het voeden. Al die kijkers kon ik er niet bij hebben toen het moeilijk op gang kwam.
    Ik zou echt niet voor iemand anders beginnen met kolven. Uit ervaring zorgt dat wel voor verwarring bij je kindje. Mits je geheel wilt overstappen naar borstvoeding geven via de fles.

5. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Knuffel voor jou! Dat wachten is ook zo irritant. Op een gegeven moment ben je de suiker ook zo zat. Bij jou ook de misselijkheid. Nog heel even volhouden. Het word allemaal beloond met een mooie baby.
    Trouwens. Lekker mopperen dat je het zat bent is ook heerlijk en kan opluchten.

6. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ik geloof dat wij hier een regeldag te pakken hebben! Al sinds vanmorgen 7.30 uur komt ze om de 1,5 uur voor haar voeding!
    Nu zit ik alleen een beetje in de knoei met het halen van Imre!

7. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lll, 40 wkn. Idd nu wordt het echt tijd.

Beebiebeeb. Snap je. Ik kon niet echt meepraten toen ik al zo vroeg bevallen was. Maar van je afschrijven kan ook fijn zijn. Al zijn het pagina's vol. Want wat lijkt het mij frustrerend om over tijd te gaan.

Ks, hoe gaat het met de kleine meid?

Pamela, balen dat je net nu ook nog eens een regeldag hebt. Succes ermee. En als je echt tegen het bezoek op ziet, idd gewoon afbellen.

Joy, ben benieuwd naar de osteopaat.

Hier net begonnen met infacol. Ons laatste redmiddel 😉. Robert heeft net lekker in het wippertje gezeten en nu liggen we lekker te knuffelen.

8. ks2011

ks2011 Bekend lid

2 okt 2013
    598
    0
    16
    Hier nog geen flesje geprobeerd. Ga in feb uit eten met vriendinnen dus daarvoor zullen we het oefenen maar nu nog niet!
    Bij de 1ste zo'n beetje alle flessen geprobeerd maar ze wilde alleen de difrax s fles. Voor mila wil ik kijken voor een MAM fles. Die hebben ze bij oa het kruidvat. Schijnt ook heel goed te zijn!

@ beebiebeeb hoop dat je snel bevalt! En niet in februari! Misschien doet het strippen wat morgen!

@ schmidt. Gaat iets beter! Uiteindelijk had ze pas om 21.00 goed gedronken. Luiers zitten goed vol plas. Sochtends komt ze wat dichter op elkaar met voeding. Smiddags maakt ze een hele lange tuk dus ben benieuwd hoe het straks gaat!

Kleine dame ligt nu alweer vanaf 13.00 heerlijk te slapen boven!

9. ks2011

ks2011 Bekend lid

2 okt 2013
    598
    0
    16
    Hopelijk werkt de infacol schmidt! Kan wel een paar daagjes duren voordat je wat merkt geloof ik

10. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Mischa is halverwege afgelost door het bedrijf dat eigenlijk had moeten rijden dus die is al thuis! Ik wilde Liene vanuit haar bed in de kinderwagen leggen maar hier was ze het niet mee eens! Haar de borst aangeboden en drinkt ze 2 minuten valt ze in slaap! Toen zonder problemen in de wagen waar ze nu nog in ligt te slapen!
    Dames, ik hoop dat jullie baby's zich nog in januari aanmelden hoor!

11. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pamela, fijn dat ie al op tijd thuis is.

Ks, fijn dat je het gevoel hebt dat ze aan de beterende hand is.

Hier gaat de vermoeidheid zijn parten spelen. Moet me inhouden niet te ontploffen naar ml. Hij doet zo zijn best voor mij en de kinderen, maar andere zaken die niet geheel onbelangrijk zijn laat ie links liggen. Niet solliciteren maar wel een hoop geld uitgeven aan boeken wat er niet is. En hier uren aan en in spenderen.

12. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhhh Pamela, vermoeiend he zo'n regeldag. Fijn dat vl al thuis is, zeker ook met dat bezoek.

KS fijn dat je verbetering ziet, is niet fijn als ze niet lekker zijn.

Schmidt, dat Gaat je ook opbreken, dus ontploffingsgevaar is vrij normale reactie. Fijn dat ml je zo goed helpt thuis maar idd geld dat er niet is uitgeven is niet zo handig...

Wij zijn al klaar met eten. Nog ff spelen, dan in bad en naar bed. Alle slaap pakken die we pakken kunnen

13. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Hey dames,

Hier een gebroken 1e nacht gehad.. mevrouw wilde niet slapen maar mama wakker houden. Gelukkig heb ik nog genoeg adrenaline om het te redden, en heb vanmiddag een uurtje kunnen bijtanken dankzij de kraamhulp. Bv gaat vooralsnog goed, ze hapt als een piranha aldus de vk hihi.. Zuig ontzettend sterk. Alleen is nog de vraag of ze genoeg binnen krijgt, overdag is ze tevreden.

Meiden die nog wachten hoop echt met jullie mee dat jullie snel de kindjes in jullie armen hebben! Spiek regelmatig of ik iets gemist heb. Strakjes de geboortekaartjes klaarmaken zodat ze snel op de bus kunnen.

Zo even eten en dan kleine meid voeden, fijne avond ladies

14. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Nog steeds baby on board hier... Morgen maar weer eens checken! Zoonlief heeft trouwens virus te pakken, spugen, diarree, oorontsteking die niet ophoudt... Nu aan antibiotica.

Ik heb bij de twee anderen tommee tippee flessen gebruikt na de borstvoeding, nooit veel gebruikt dus. Maar dat ging goed in combinatie met de bv. Nu ook al een nieuwe startset klaarstaan om eventueel afgekolfde melk te geven.

Ga maar eens eten maken. Maagzuur speelt te fel op als ik niet regelmatig genoeg eet...

15. MommyChar

MommyChar Actief lid

14 jul 2014
    291
    0
    0
    Part-time werkster and believer!
    Noord-Holland
    Nog geen nieuwe babies toch?

Beebiebeeb en LLL snap jullie helemaal, kom maar snel babies!! Boedrijmama jij ook nog!!
    Beterschap voor zoontje, dat is niet zo leuk.

Schmidt begrijpelijk de nachten zijn ook killing!!

Hier vannacht op zich goed gegaan. Baby gebruikt mij wel vaak als speen om in slaap te komen na de voeding en dat breekt me op. Peuter is ook een heerlijke stuiterbal in huis, dus heb mijn handen vol.

16. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Kraamvisite ging goed maar meisje is nu onrustig!
    Ik lees net op fb dat het zoontje van een oud collega is overleden. Hij was 1 week oud maar had een flinke hartafwijking! Helaas mochten operaties niet baten zover ik gelezen heb op fb! Pffff, dan ben je toch zo gezegend met een gezond kindje in een bedje!

17. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Jeetje Pamela, dat is heftig! Mogen idd maar gezegend zijn met gezonde kindjes!

Emma heeft zich nu pas gemeld na haar voeding van 21.00 uur!! Heerlijk! Kraamvisite van gisteren zou om 19.30 komen, kwam pas om 20.00 aanzetten!! Pfff... Dus boven gaan voeden en daarna zijn ze pas gegaan...goede vriend van papa, dus niet zo heel erg, maar wilde vooral gaan slapen, aangezien ik gisteren geen middagdutje had gedaan..
    Ben zo blij dat t meisje gisteren overdag, in de avond en tot nu goed geslapen heeft..
    Schmidt, kan t me goed voorstellen, is ook zeker niet fijn... Vermoeidheid doet niet veel goeds met een mens hoor.. Laat maar lekker gaan..

Mama's to be... Kom op! Dat jullie wel nog in januari mogen bevallen allemaal!

18. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd Pamela dan mogen we blij zijn met onze gezonde kindjes. Jammer dat Liene nu onrustig is, kan nog steeds Door die regeldag komen Toch?

Ellis wat super dat ze zo goed geslapen heeft. Doet een mens goed he?

Hier is het iedere avond na de voeding van 23u onrustig, heel gek. Ml gaat dan meestal met thijn beneden zitten zodat ik kan slapen. Hij heeft vannacht wel van 2 Tot 6.45 u met zn voeding gedaan, eindelijk! Wel tussendoor wakker en in mn armen verder geslapen maar tenminste niet ieder 1.5 u hoeven te voeden.

Zn neusje zit nu verstopt en krijg het niet goed open. Zo zielig. Nog ff proberen te slapen Tot zl wakker wordt

19. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Joy, je mag zoutoplossing gebruiken en ik begreep ook dat je wat moedermelk in het neusje kon doen!

20. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ze is gisteravond toch lekker in slaap gevallen! Ze kwam pas om 2 en 6 weer! Vanmorgen Mischa met de kindjes laten opstaan en toen ze net weg gingen gooide ze met de deur, Liene wakker, grrr!

Deel Deze Pagina