Vanmiddag komt iemand van het cb! Ben eens benieuwd of ze Liene nog doen wegen. Zou graag willen weten of ze goed groeit! Verder heb ik helemaal niks met dat cb en ga ik ook alleen maar voor wegen/meten en de vaccinaties! Wat ik interessant vindt sla ik op en de rest gaat het ene oor weer uit! Zijn er nog baby's geboren?
Nee bleh Wel vannacht een paar keer wakker geweest en ik voelde een zeurende pijn.. Nouja pijn.. Zeurend gevoel in mijn onderbuik. Alsof ik ongesteld moet worden. Vanmorgen ook nog even. Maar verder he le maal niks nada noppes. Ik ben benieuwd bij de vk straks of ik al wat meer ontsluiting heb, maar ik vrees van niet. Dan gaan we maar voor een ingeleide bevalling denk ik..
Ik had de dag voor de bevalling ook een zeurende pijn in de onderbuik. Hopelijk zet het bij jou ook door of kan de vk strippen en het laatste zetje geven!
Tsja, ik voel me nu verder weer helemaal goed. Geen krampen, harde buiken enz., ook niet lamlendig ofzo. Op zich niet erg hoor Straks maar wéér de laatste dingetjes, wasjes, klusjes in huis doen. Hoe vaak ik dát al wel niet gezegd heb hihi Nouja, ik heb weer een dagje langer zwangerschapsverlof moet ik maar denken Boerderijmama, LLL en mamalinda, hoe is het met jullie?
Pamela hier doen ze bij een huisbezoek de baby.s niet wegen, wel hebben we een inloopspreekuur 1x per week waarop je de baby wel kan gaan wegen. Beebiebeeb Hier ook af en toe zeurende ongi pijn. Laatste dagen ook veel rugpijn,pijn in mn stuitje en liezen en steken onderin. Maar of het voortekenen zijn... ja wie zal het zeggen. Heb ook sinds gisterenochtend een soort blaasontsteking gevoel .. ook super vaak naar de wc kan natuurlijk gewoon komen door de zwangerschap/nadere bevalling maar toch voor de zekerheid maar een plasje naar de dokter gebracht. Na 11 uur kan ik bellen voor de uitslag. Ik hoop voor jou ook dat de vk nog een extra zetje kan geven. Ik ben al ongeduldig maar ben officieel nog niet eens uitgerekend lijkt me zo erg om overtijd te lopen. Maar ik keek nog even snel op de lijst ben de enigste nog die nog over de uitgerekende datum is! Dus inderdaad boederijmama en LLL al iets aan de gang bij jullie??
Vraagje aan de borstvoeding gevende moeders: Geven jullie de kleintjes extra vitamine k en/of d ?? Bedenk me net dat ik dat niet in huis heb... Maar bedacht me ook dat dochter dag volgens mij vlak na de bevalling van de vk heeft gekregen en dat dat dan voor een paar dagen voldoende was ??? Weet het niet meer precies Wie kan me helpen?!
Ja, ze krijgen beide vitamines! Na de bevalling van de vk en zelf op de laatste dag van de kraamhulp gegeven! Ik had het wel in huis gehaald!
Mamalindaa, vit k en d kreeg hij 1x in het ziekenhuis daarna pas na een paar dagen en dan elke dag. De kinderarts vroeg hier ook naar. zwangere dames balen dat er nog niks is. Beebiebeeb, de dag voor de nacht dat ik ging bevallen kon ik ineens vanalles . Pamela, fijn dat ze uiteindelijk toch goed geslapen heeft. HIer ook geen weging door het cb tijdens het huisbezoek. Ze zei wel dat veel menen dat verwachten maar dat dit toch echt alleen maar op het bureau gebeurt. Mss is het bij jullie anders. Joy, fijn dat hij het zolang volgehouden heeft op jou voeding vannacht en ook fijn dat je in de avond de kans krijgt om even wat te rusten. Hier heeft Robert vannacht 2 uur in zijn eigen bedje gelegen. Weer een stap vooruit. We hebben de kinderarts gebeld en kunnen gelukkig morgen al terecht. Ook houdt de Osteopaat voor de zekerheid voor donderdag een plekje vrij. En mijn ouders hebben aangeboden dat ik van de week Robert een middag breng samen met de oudste zodat ik even goed kan tukken. NU is het hier alarmfase. Robert krijst. Ml ligt weer eens te lzen en de oudste is lekker aan het spelen maar wil ook aandacht. DUs ben er weer weg van.
Blijft je man dan gewoon liggen lezen?? Ooh daar zou ik boos van worden zeg. Al moet ik.zeggen dat vriend hier ook graag voor zn eigen bezig is in de schuur ben nog eens benieuwd hoe dat straks gaat
Mamalindaaa, hier moesten we op dag 8 beginnen met de vitamientjes. Was tevens de eerste dag dat we gingen wandelen, dus naar etos gewandeld haha.. Het spookje is wakker geweest na de voeding vannacht tot 4 uur..poeh.. Toen geslapen tot half 6, en weer van half 7 tot 9.. Goede nacht dus, alleen jammer van t wakker uurtje... Schmidt... Ik zou idd ook wel boos worden.. Hopen dat Robert zo vooruit blijft gaan! Wij zijn net even de stad in geweest..weer een mijlpaal.. Wel kapot moe nu dus lekker rusten na het voeden..
Heyhey, ben net terug van de vk. Ik had iets meer ontsluiting en verweking dan vorige keer. Een hele krappe 2 cm. Ach het is nog steeds meer dan niks. Ze heeft wel kunnen strippen, voelde ook wel wat gemener dan de vorige keer, maar ze kon niet zeggen of het wat zou gaan uithalen. Afwachten maar weer!
Ik gebruik alleen vitamine D sinds dat Cem 8 dagen is. Hier een redelijk goede nacht, Cem kwam om de drie uur voor zijn fles en ging daarna weer gelijk slapen, heerlijk.. Hier moesten we gisteren naar het consultatiebureau en Cem is goed gegroeid van 51 cm naar 54,5 cm en zijn gewicht was ook goed toegenomen hij weegt nu 4390 gram. Ik heb verder ook niets met het CB hoor en zal daar alleen komen voor de vaccinaties.
Beebiebeeb, hoop ook zo dat het nu doorzet! Ik ben toen straks naar mijn ouders gereden om even wat rust in de tent te krijgen. Eenmaal hier (ben er nog steeds) ligt Eobert te slapen. Zo rustig. Vraag me nu af, waarom naar de kinderarts
Hoop met je mee beebiebeeb!! Schmidt, zul je altijd zien.. voor de bv mama's, maken jullie ze wakker om de 3 uur overdag? Emma meldde zich pas weer dik 3,5 uur later.. Zitten nu dus bijna 4 uur tussen de voedingen.. Kraamvisite van vanavond gaat niet door, dus lekker rustige avond.. Visite voelde griep opkomen en vroeg of ons dat iets uitmaakte.. Voor de zekerheid toch maar gezegd dat we beter nieuwe afspraak kunnen plannen..
Hey, Schmidt, is altijd zo, net als je naar de tandarts gaat met kiespijn, ben je daar is ht over! Beebiebeeb, hopelijk dat het doorzet! Ellis, ook wel lekker geen visite, toch?Vooral s avonds vind ik dat heerlijk. starry, wat goed dat Cem zo goed gegroeid is! Hier vannacht een drama nacht gehad, 23.00 laatste fles, toen keurig om 2.30, en toen was het huilen, huilen en nog eens huilen.Dit tot 5.00 toen haar maar bij ons in bed genomen, maar vind dit eng dus zelf slaap je helemaal niet, terwijl mevrouw binnen een minuut in dromenland was... Vandaag laatste dag van de kraamhulp gehad, we hadden 2 dagen extra i.v.b met keizersnee. Ook wel weer goed dat ze weg is...lekker met zn vijfjes.. Vandaag even met Sterre en vl de jongens van school gehaald, wel pittig weer hoor, ben nog wel erg moe!Slaap elke middag nog wel ff een uurtje..heerlijk!kan nu nog....
Ellis, mijn dochter deden we toen ze zo klein was maximaal om de 3uur voeden, om ze zo overdag vol te 'proppen' zodat ze snachts zo voldaan mogelijk was. En dat werkte, want ze maakte dan snachts al vrij snel een lange ruk met slapen. Hopelijk krijg ik dat straks met nummer 2 ook weer voor elkaar. ik moet er wel bij vermeldden dat ze bijna 9 pond was en al sneller wat langer zonder voeding kon dan een klein kindje. Hier is het buitengewoon rustig in de buik zeg! Strippen is toch de boel wakker schudden daar beneden?? Ik heb nu helemaal niks geen krampjes of harde buiken meer zuchtttttt
Beebiebeeb, stilte voor de storm?! Hier meldt ze zich binnen de 3 uur sinds 2 dgn! Ik vind de bv heerlijk maar het is ook erg vermoeiend moet ik zeggen! Voel me soms een melkkoe! Ik had haar om 14 uur gevoed, daarna de kindjes van school gehaald en even naar de winkel. Om 16 uur meldde ze zich weer maar kon haar niet weg leggen omdat ik om 17.15 uur oudergesprek had! Om 16.45 uur nogmaals wat laten drinken omdat ze aan het zoeken was. Toen ik thuis kwam om 17.30 uur begon ze al weer te huilen! Heb haar in bed gelegd en het lijkt erop dat ze dit wel goed vindt! Heb ik snel voor de kids tosti's gemaakt! Afhankelijk van hoe laat ze zich meldt gaat ze lekker in bad en hopelijk slaapt ze daarna goed en wat langer!