Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LoveLaughLive, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Beebiebeeb, het feit dat ik er "klaar" mee was heeft wel meegespeeld bij t inleiden. Ik was ook pas 40 +6 ..
    Het minder voelen en zeer licht stijgende bloeddruk speelde mee en t feit dat er plek was in het ZH..
    Vk zei tegen mij dat ik tegen gyno vooral moest zeggen dat ik niet meer kon.. Dus spreek vooral je gevoel goed uit!

Meisje heeft t goed gedaan vannacht gelukkig!! Kwam elke 3 uur, dronk n half uur goed en sliep verder.. Ik voel me hierdoor ook uitgerust.. Papa hebben we lekker laten doorslapen, zodat hij ook even energie kon opdoen!
    Lekker rustig aan vandaag!
    Hopen dat er baby's geboren gaan worden!

2. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier ook een goede nacht! Om 20.30 uur laatste voeding en toen kwam ze om 1/4.30 maar schijnbaar had ze niet genoeg dus heb haar om 5.30 uur opnieuw aangelegd. Om 7.45 uur wakker gemaakt, poepte ze buiten de luier dus kon haar eerst nog omkleden en daarna voeden! Imre iets te laat op school en daarna meteen door boodschappen doen! Wat een gedoe met mc en winkelwagen, pffff! Nu ligt ze nog lekker te slapen in de mc en laat haar ook lekker liggen want moet om 12 uur weer weg om de kindjes van school te halen!
    Beebiebeeb, gewoon aangeven dat je er klaar mee bent! Misschien tref je een coulante gyn!
    Miekielief, als de koek op is is die op! Je vooral niet schuldig voelen, je hebt er alles aan gedaan!
    Schmidt, vindt je dat niet eng om hem op zijn buik te laten slapen?
    Uh, de rest ben ik al weer kwijt! Sorry!

3. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk Ellis, dat mag ook wel.eens he zo'n nacht. Ik gun het je 😉

BeebieBeeb succes bij de gyn. Idd aangeven als je het niet meer trekt, wie weet....

Schmidt Hoe leg jij Robert neer? Hier in onze armen, opname buik, soms ff in zn bedje op zn zij, hangmat in box... maar allemaal zeer onrustig, komt niey in diepe slaap helaas. Net alles onder gespuugd en een goede poepluier. Hoop dat dat wat verlichting geeft. Zo naar de huisarts, vragen of die wil overleggen met ka. Heb het idee dat ie niet verkouden is maar dat neus en luchtwegen geïrriteerd zijn Door melk die naar boven komt. Maagzuurremmers maken het minder zuur maar melk komy wel gewoon naar boven ondanks 30min rechtop etc...

Dames die nog moeten bevallen, succes weer vandaag!

4. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ellis, fijn dat de nacht zo goed gegaan is.

Babiebeeb, idd aangeven dat je er door zit. En wanneer de tranen prikken deze gewoon laten stromen. Sommige zijn hier gevoelig voor.

Pamela, zozo wat een slaapkopje. Heerlijk. Ik heb lang getwijfeld on hem op zijn buik te leggen, maar hij tilt al best lang zijn hoofdje omhoog. En het brengt duidelijk verlichting. De ka zal wel boos worden.

Joy, ik leg hem alleen weg wanneer ik merk dat hij relatief rustig is of zelfs al slaapt zonder kreunen en verkrampen. In de wieg heb ik het hoofdeind omhoog. Voorverwarmd met een kruik en dan probeer ik hem met de knietjes onder de buik te leggen. Anders ligt hij bij mij op de borst te slapen. Hoofdje ter hoogte van mijn hart. Hier wordt hij vaak rustig van. Wel het hoofdeind omhoog.

5. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ons mooie meisje!

6. MommyChar

MommyChar Actief lid

14 jul 2014
    291
    0
    0
    Part-time werkster and believer!
    Noord-Holland
    Beebiebeeb spannend hoor hopelijk dient baby zich nog aan voor vrijdag.
    LLL wat naar voor jou ook, baby kom maar gauw!

Joy succes bij de arts.

Schmidt gelukkig een betere nacht, mijn eerste zoon was ook een buikslapertje.
    Miekie je doet het goed je hebt veel geprobeerd, is al heel knap.

Hier gevoed bij de eerste tot 9 mnd maar ik was toen ook thuis. Het is vermoeiend maar ik vind het ook de moeite waard. CB is hier geweest en baby gewogen hij doet het goed.

7. MommyChar

MommyChar Actief lid

14 jul 2014
    291
    0
    0
    Noord-Holland
    Aawwwhhh ze is prachtig!! Hier ook twee weken vandaag!!

8. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooh pamela wat ongeloofelijk schattig!!
    Als daar mn water niet van breekt hahaha

Was weer zoveel geschreven dat ik het weer beetje kwijt ben.

Beebiebeeb succes vandaag!

Boederijmama??? Al een baby eruit gepoept??
    LLL hoe is het met jou??

9. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pamela ik heb ook zo.n pak. Wel wat anders. Vond hem zo schattig kon hem niet laten hangen.
    Gebruik je dat als jasje?? Warm aankleden en jasje is voor mij nog nieuw. Bij dochter was het 30+ graden. Die had na een week alleen een romper aan in huis en buiten alleen kleertjes en een dunne deken

10. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ja, die gebruiken wij als jas! Is warm zat! Leg nog altijd een kruik erin voordat ik wegga met haar!

11. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Hier zijn we dan weer... Deze keer met baby!

Onze dochter M.. is gisteren na een lange bevalling, eindelijk geboren! Ze weegt 4075gram en ik 52.5cm lang.

We stellen het allebei prima en genieten van de borstvoeding en van de roze wolk!

Bevallingsverhaal volgt nog wel 😊!

12. MommyChar

MommyChar Actief lid

14 jul 2014
    291
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeeeejjj finally gefeliciteerd Boederijmama met jullie dochter!! Geniet ervan..

13. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Boerderijmama, gefeliciteerd !!! Geniet ze.

Even korte update, kom nl net terug van de ka. Hij gaat een ph meting krijgen, ik word op dieet gezet en zijn urine wordt nagekeken. Ze gaan nu dingen wegstrepen. En anders is het bijna zeker het volume en dan moet ik stoppen met bv.

14. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Boerderijmama, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!
    Schmidt, hopelijk komt er iets uit de onderzoeken!

15. LoveLaughLive

LoveLaughLive Bekend lid

3 aug 2014
    573
    139
    43
    Vrouw
    zuid-limburg
    Gefeliciteerd boerderijmama met de geboorte van jullie dochtertje! Geniet van je gezinnetje :)

16. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Boerderijmama, gefeliciteerd met jullie dochter!!!!
    Schmidt, ik hoop dat er wat uit de onderzoeken komt!

17. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Pamela, wat een mooi meisje!

Ik zal ook even wat foto's plaatsen straks!

18. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Boerderijmama gefeliciteerd!!! Fijn dat het goed gaat! Gelukkig voor jou ben je toch niet meer ingehaald door een van ons ;)

Ik reageer even in de club verder over mijn toestand ;)

19. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaa boederijmama daar is ze dan!
    Hartelijk gefeliciteerd, fijn dat het toch nog spontaan is gegaan. Lekker genieten en we horen je verhaal nog wel

20. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaa gefeliciteerd Boerderijmama! Doe maar lekker rustig aan en we horen het wel.

Schmidt fijn dat er actie ondernomen wordt en dat ze je serieus nemen. Hoop dat er snel een verklaring gevondne wordt en dat de rust komt. Meting is ff niet fijn maar voor een goed doel.

Wij zijn net thuis van een rondje huisarts en ziekenhuis. Huisarts twijfelde tussen reflux of RS, of combi. Met ka overlegd en die wilde thijn graag vandaag nog beoordelen. Das op seh gemeld waar meteen een snotkweek is afgenomen. Uiteindelijk conclusie fors verborgen reflux met ook forse verkoudheid. Nu alle bv afkolven en indikken, omeprazol ophogen en hele dag neusdruppels en komende dagen rechtop houden maar accepteren. Moet vrijdag verbeteren omdat ie nu ook te weinig drinkt. Zo niet dan vrijdag retour. Dus komende tijd handen vol. Arm ventje

Deel Deze Pagina