Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LoveLaughLive, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    @Joy, er is altijd wel wat te zeggen! Niks van aantrekken hoor

Hier beginnen ze ook al te vragen of er iets aan het gebeuren is, vooral mijn moeder omdat ze bij de bevalling aanwezig zal zijn.

Fijn dat de controles weer goed waren, @ Pamela, ik werd ook onzeker door die opmerkingen! Ik ga er maar gewoon vanuit dat alles goed is en die schattingen allemaal weinig zeggen!

Zometeen met zoon naar de fysio en eens bedenken wat vanavond te eten.. Geen idee. Verder rustig aan doen. Heb net met zoon een PowerPoint gemaakt voor zijn 1e spreekbeurt. Heel leuk en ben benieuwd hoe ie het gaat doen volgende week.

2. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Dank jullie voor de lieve reacties.
    Die berichtjes heb ik ook. Maandag enorm overladen met berichten. Mega lief van ze. Ook van mensen die ik al héél lang niet had gesproken. Maar ik was me telefoon zo zat die avond. Sindsdien zit ik veel minder op mijn telefoon en negeer ik ook gewoon berichten. Voor familie hebben we al heel lang een groepsapp. Daar plaats ik alleen updates van controles. Al zetten we niet alles erin. Zoals het inleiden.

3. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ellis dit is jouw dag.... ben benieuwd of jij er eentje hebt die zich aan de afspraken houdt haha

Spannend poedie, laat je ons nog wat weten?

Ik heb net boven vanalles opgeruimd en nu even met mn megabuik op de bank.

Joyyke, dan wordt je zoon echt al groot he als ie een spreekbeurt gaat houden. Lijkt me zo gek

4. ks2011

ks2011 Bekend lid

2 okt 2013
    598
    0
    16
    @ pamela als je je er niet goed bij voelt morgen zou ik gewoon gaan bellen hoor!
    @miekelief wat fijn dat ze vrijdag al inleiden. Hopelijk komt de baby toch nog gewoon vanzelf!
    @poedie spannend!

Vanmiddag naar de verloskundige geweest voor controle. Alles was goed! Heb gewoon gevraagd of ze wilde strippen en dat deed ze! Heb 1,5 cm ontsluiting. Het strippen deed totaal geen zeer dus ze heeft even flink zitten wroeten haha...awkward! Maargoed nu dus afwachten. Het hoeft nu nog helemaal niets te doen en dan doet ze het met 40.4 weken nog een keer. Maar wie weet!
    Toch wel spannend hoor haha..

5. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hopelijk heeft het effect ks!
    Ik word gek van onze hond! Aanhankelijk en op ieder geluidje aanslaan! Grrrr!

6. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Spannend allemaal, hoop morgen op toch wel een paar baby's,haha!
    Ga zo even een kwarktaart maken!hmmmmm

7. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Hoop ook op meer baby's hier! Ze laten allemaal wel op zich wachten zeg!

Fijn KS, dat de vk wilde strippen en dat het geen pijn deed! Hopelijk heeft het effect!

Joyyke, oh moet je zoon al een spreekbeurt houden? Hoe oud is hij als ik vragen mag? Doen ze al heel 'jong' tegenwoordig of niet? Wel een mijlpaal hoor!

Spannend Poedie! Hopelijk heb je dadelijk meer ontsluiting en mag je bevallen!

Lekker Anieska! Ik heb vandaag cupcakes gebakken. Probleem is alleen dat ik er nu niet van af kan blijven :p

8. poedie

poedie Actief lid

8 jul 2013
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier verloskundige weer thuis geweest,alles was hetzelfde als vannochtend :x,ze heeft nog wel een keer gestript dus hopen dat het wat meer gaat doorzetten,want ben een beetje klaar met dat onzekere gedoe.
    Ppfff

9. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Ik ga voor je duimen poedie!!!!

10. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    He wat een gerommel bij de dames! Spannend, kan nooit meer lang duren zo.

Vervelend Poedie dat het niet opschiet.. hopelijk snel verandering!

Succes KS, hopelijk zet het door en heb je snel je baby in je armen:-D

Mijn zoon is 8 jaar alweer, zit in groep 5 en dan beginnen die dingen idd! Wel heel gek ja, hij is zo groot opeens!

Pamela misschien een teken? Mijn kat doet ook erg aanhankelijk en kruipt bij me onder de dekens. Maar goed hier niet echt tekenen.. druk vanonderen, andere afscheiding.. Maar niks duidelijks dat er wat aan zit te komen helaas! Mijn tepels zijn wel weer gevoelig geworden, was lange tijd weg.

Onze lichamen zijn zich duidelijk aan het voorbereiden maar ja wanneer he??...

Ik moet morgen begin van de middag ook naar de vk voor controle, ga denk ik eens vragen of ik misschien al wat ontsluiting heb. Dit controleren ze hier niet standaard, vorige zwangerschap ook niet op gecontroleerd. Ben benieuwd

11. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Poedie, hopelijk zet het dan toch einde lijk door.

Idd wat is ieders lichaam druk bezig met de voorbereidingen. Dit zijn spannende tijden.

Hier bij het bureau geweest. Alles is gemiddeld wat lengte, gewicht etc. Daarnaast viel haar op hoe prikkelbaar Robert is. Is blijkbaar prematuurgedrag.

12. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Schmidt fijn dat Robert netjes groeit, alleen jammer dat ie nog zoveel last heeft van zn vroege geboorte. Welke medicatie heb je trouwens gekregen? En waar dacht de ka nog meer aan, overvoeding? Ik had je berichtje beetje snel gelezen 😶

13. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    spannend allemaal dames!! ben benieuwd zal toch keer door moeten zetten. succes alvast voor de dames die voor het echie aan de slag mogen!!

schmidt fijn dat robert goed groeit!!

hier n lekker dagje.. vanmorgen pas 10 uur wakker! beetje opgeruimd en de was gedaan. net even bij een vriendin geweest. nu weer thuis eten maken maar weer eens! zelf helemaal geen trek mja er moet toch gegeten worden he

wel ontzettende steken van onder die doortrekken naar mn been.. vervelend!

morgen 37 weken en controle vk

14. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    We hebben Nexium gekregen. Verder kon het idd aan overvoeding liggen, dus teveel binnen krijgen. Voeding kan dan het beste beter verspreid worden. Alleen vreemd als je je bedenkt dat hij 120cc pas na ruim een uur uit de fles heeft. Daarnaast heeft hij bloed laten prikken omdat hij in zijn ogen erg geel zag. Hier krijgen we vrijdag de uitslag van. Het zal wel meevallen en anders verwacht ik dat er een opname volgt. We wachten af.

15. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Spannend poedie ....
    fijn KS dat ze meteen wilde strippen en zonder pijn... ik vond t wel erg vervelend...

Hier komt VK morgenmiddag om 2 uur weer...

Vanmiddag koffiegeleut met een vriend.. onverwacht... erg gezellig..
    Nu weer lekker filmpje op!
    Fijne avond dames

16. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Joyyke, hier ook gevoeligere borsten weer sinds 2 dagen!
    Wat betreft hond, zal vast een teken zijn maar toch vervelend dat geblaf steeds voor niets!

17. MommyChar

MommyChar Actief lid

14 jul 2014
    291
    0
    0
    Part-time werkster and believer!
    Noord-Holland
    Ohhh wat spannend allemaal.

Poedie hopelijk zet het door.
    Ellis 40 weken alweer ben benieuwd wanneer babytje komt.
    Miekie hopelijk begint het spontaan voor vrijdag.
    Pamela voor jou hetzelfde!

Schmidt goed dat jou mannetje gegroeit is, succes met alles voor Robert nog.
    Anieska en Julie ik kom aanschuiven, hou van alles wat met taart en cake te maken heeft :D

Hier vandaag samen met ml gepoetst, en wat voorraad gehaald ook beschuit met muisjes al, ben weer helemaal op nu. Bij mij houden moeders en zus mij goed in de gaten met bellen en berichten.

Nou ga maar proberen of zoontje zo wilt slapen, aangezien hij weer geen dutje heeft gedaan...
    Fijne avond en nachtrust dames

18. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Laat het me vriend niet horen/lezen want die zou dat wel willen. Haha.

19. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Ik zou het wel erop wagen miekielief hihi, je weet het nooit toch? Je bent er helemaal klaar voor dusja..

Ga zo lekker op de bank tv première van the life of Pi kijken.. ofzoiets hihi. Lijkt me wel een mooie film, beetje fantasie enz. Maar eerst goede tijden, was wel spannend gisteren

20. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik blijf hier kijken. Benieuwd of er nieuws is. Zo spannend nu.

Kraamvisite is hier weer weg. Nu baddertijd voor de jongens. Wat laat voor de oudste, maar moet kunnen.

Deel Deze Pagina