Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LoveLaughLive, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooh toch nog weer spannend beebiebeeb!!

Even een foto van mn 40 weken buik. Hopelijk de laatste haha

Bijgevoegde bestanden:

2. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Hey allemaal,

Anticonceptie Ik weet het nog niet...
    Zweten, de eerste week na de bevalling wel, nu weer een koukleum.

Net voor het eerst een stuk gewandeld... wel even lekker een frisse neus!

3. ks2011

ks2011 Bekend lid

2 okt 2013
    598
    0
    16
    Had ik ook dag na het strippen. Daarna begonnen de weeen! ;)
    🍀🍀🍀

Mamalinda mooie buik zeg!!

Hier begonnen met aanleren in bed te slapen en zelf in slaap te vallen. Gaat verrassend goed. Hopelijk blijft het zo! :)

4. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Hey mama's, hier ook elke 3u aan het voeden geweest en erna nog bijvoeding met spuitje. Voel me wel redelijk fit en vriendlief is echt een fantastische steun en helemaal geobsedeerd door zijn prinsesje💖

spannend beebiebeeb, ikverloor al een week steeds slijm voor het begon. Het kan ook zijn dat jij het nu ineens verliest.
    Ik hoop het iig voor je!

Wat betreft anticonceptie poeh.. Wil absoluut niet aan de pil en ook geen spiraaltje. Condooms gaat vriend niet fijn vinden en ik eigenlijk ook niet dus voorlopig nog even geen actie hier hihi.

5. ks2011

ks2011 Bekend lid

2 okt 2013
    598
    0
    16
    @ anticonceptie. Hier denk de cerazette pil. Speciaal voor tijds borstvoeding. Hele lichte pil. Waarbij menstruatie kan weg blijven. Heb de eerste 13 maanden gevoed en al die tijd niet ongesteld geweest en geen bijwerkingen gehad! Helemaal top dus!

6. Woppi

Woppi Lid

8 mei 2012
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames,

Ik lees zo nu en dan met jullie mee, aangezien ik zelf ook half januari bevallen ben van een zoon!

Ik ben erg benieuwd of jullie kids na een nachtvoeding snel weer gaan slapen. Mijn zoon drinkt vrij snel (kwartier a twintig minuten), maar ligt daarna nog zeker drie kwartier te draaien in zijn bedje. Hij laat dan ook vaak winden en gromt en kreunt. Herkennen jullie dat of gaan ze gelijk rustig liggen en verder slapen?

Dank voor jullie antwoorden alvast!

Woppi

7. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Het verschilt hier per keer! Afgelopen nacht is ze steeds netjes in slaap gevallen zonder te veel gekreun etc.
    Overdag is een ander verhaal, ze begint steeds meer te mopperen als ik haar op bed leg. Toch vind ik het belangrijk dat ze zelf leert in slaap te vallen. Speentje begin ik liever niet aan want dan mag je er steeds heen om hem in te doen!

8. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Woppi, hier hetzelfde, na de nachtvoeding snapt ze niet dat ze weer moet slapen...is soms anderhalf uur wakker,grrr! Idd keunen, en jammeren. Over dag redt ze dat echt niet, zolang wakker!
    Heb ook geen idee wat we daar aan kunnen doen...wel heb ik het geluk dat ze daarvoor vaak al 4 uur heeft geslapen, aan het begin van de nacht zeg maar...tips zijn welkom,hihi.

9. MommyChar

MommyChar Actief lid

14 jul 2014
    291
    0
    0
    Part-time werkster and believer!
    Noord-Holland
    Hai dames,

Beebiebeeb dat klinkt als een voorteken voor de bevalling ik hoop het zo voor jou!!

LLL en Mamalinda, mooie foto btw, spannens baby's kom maar vandaag allemaal..

Joy en Schmidt succes met alle onderzoeken en wat jullie allemaal doen voor de babies.

Hier ook voedingen in de nacht om de 3 uur en meestal rond de tweede keer blijft hij wakker.
    Nu liggen ze hier beiden in bed kan ik ook even rusten en op adem komen hihi.

10. Woppi

Woppi Lid

8 mei 2012
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden,

Dank voor jullie antwoorden. Het scheelt om te weten dat ik hierin niet de enige ben. Ik ga nu rond half negen naar bed zodat mijn man tot ongeveer 1.00 uur onze zoon bij zich houdt en naar mij toe brengt voor voedingen. Ik doe dan het tweede gedeelte van de nacht. Het is wel pittig inderdaad! Ben overdag behoorlijk moe. Overdag slaapt mijn zoon ook veel vaster en minder onrustig.
    Ik hou wel vol om om de drie uur BV te geven, ook al ligt hij te slapen. Overdag wil ik er minimaal zes maaltijden in hebben. In de hoop dat hij uiteindelijk gaat begrijpen dat de nachten echt als extra voeding gebruikt kunnen worden. De basis krijgt hij overdag.

Woppi

11. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kom net van de verloskundige vandaan..
    Heb 4 cm ontsluiting.. en ze heeft me gestript .
    Waren allebei nogal verbaasd.. 4cm!!
    Bij dochter had ik.toen al erge weeen en nu niks.
    Ze heeft gezegt dat ik hun meteen moet bellen bij de 1e weeen omdat het snel kan gaan.
    Dochter is inmiddels mee naar opa en oma en ga vriend ook zo bellen (heeft over paar minuutjes pauze) dat hij naar huis moet komen..
    Spannend de verloskundige denk dat het zeker niet lang mee gaat duren...

12. ks2011

ks2011 Bekend lid

2 okt 2013
    598
    0
    16
    Aaaah wat spannend mamalinda! Hopen dat het snel begint dan! Of nou...in ieder geval als je man thuis is van werk hihi. Succes gewenst alvast!! Je bent al bijna op de helft! ;)

@woppi. Lijkt me heel vervelend! En zo te lezen doen jullie alles al om duidelijk te krijgen hoe het dag/nachtritme hoort. Hier slaapt ze gelukkig wel door na de voeding.
    Praten jullie veel tegen je kindje snachts? En anders misschien 1 x luier verschonen overslaan (als het alleen plas is) zodat je kindje niet extra wakker gemaakt wordt. Dus echt alleen drinken en weer weg leggen?

13. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen

:$:$:$:$ 4 cm. al?????? :$:$:$:$
    Zo dan! Dan zit je al op de helft zonder iets te voelen! Dat zal vast een rappe bevalling worden ja!
    Ze kunnen dan ook je vliezen breken toch? Of doet de verloskundige dat pas als je weeën hebt?

14. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Wauw 4 cm al! Succes Mamalindaa!!

15. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Hier is hij na de nachtvoedung nog wel een kwartier onrustig. Maar gaat dan wel slapen uiteindelijk. Overdag is hij echter wel veel wakker na het voeden.

16. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Mamalindaa spannend!Jeetje al 4 cm...

Heb Sterre nu voor het eerst in haar eigen kamertje, maar ze vind het niet leuk!:(
    Hoe hebben jullie juliie kindjes hieraan gewend?

17. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo mamalindaa, succes!!!!

18. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vriend is net thuis..
    Voel me heel vreemd...elke ding wat ik voel denk ik is dit een wee... mja wacht het nog maar af zal.op gegeven moment toch wel iets moeten gaan voelen...

Vliezen doen ze pas breken als ik weeen heb.

19. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dat word een spannende dag / nacht Mamalindaa :D

20. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Wij hebben hem nog niet op zijn eigen kamertje. Overdag beneden in de reiswieg en snachts bij ons. Maar over een paar weken wil ik proberen om hem eerst overdag wel eens op zijn eigen kamertje te leggen en langzaam opbouwen met snachts. (Maar misschien iets te makkelijk gedacht hoor)

Deel Deze Pagina