Sow Mamalindaa succes! Zo spannend en gek he? Wat betreft slapen: vannacht voor het eerst dat ie na de voeding weer ging slapen zonder al te veel gedoe. Alleen nu overdag niet geslapen, paar korte hazenslaapjes met veel gedoe. Hij komymomenteel niet in diepe slaap door verstopte neus en krampen vd nutriton. Erg vermoeiend voor iedereen. Wel fijn zo'n nacht waar het wel goed liep. Alleen ff korte reactie omdat ik de hele dag met thijn heb lopen rondleiden en nu beetje moe ben 😊 morgen weer uitgebreider aanwezig hoop ik
Ohhh veel succes mamalindaa!!! Ben benieuwd wanneer jullie wondertje ter wereld komt! Misschien nu wel! Ben wel een beetje jaloers hoor! Mag dat Hier nog steeds niks. Ik voel niks als ik druk doe, ik voel niks als ik een paar uur niks doe en bijv. op bed lig. Niks niks niks. Ik kan bijna mee doen aan de geen alcohol onder 18 reclame....NIX! LLL, hoe is het nu met jou??????
Mamalindaa wow dat is al fijn 4cm! Spannend! Succes! Beebiebeeb hier is het ook rustig, wel hier en daar wat steken van onder maar dat krijg ik voornamelijk als de baby aan het bewegen is. Ik ben blij dat ik weet dat we maandag ons kindje in de armen sluiten, maar duim nog steeds dat ik voor zondagavond op een natuurlijk manier beval. Wanneer heb jij controle beebiebeeb? Is er al over gesproken mocht hij zich niet melden uit zich zelf?
Goede vraag! Goed om te lezen dat dit ook bij anderen is. Onze zoon komt ook elke 3 uur nog snachts en soms ligt hij ook zo te kreunen en grommen. Bij mij helpt het wel als ik hem langer aan dezelfde borst laat drinken. Eerst deed ik beide kanten 5-10 minuten en nu leg ik hem aan dezelfde borst terug nadat ik zijn luier verschoond heb. Hij krijgt zo wat vettere achtermelk en dan is hij meer voldaan. Daarnaast heb ik de swaddle me inbakerslaapzak gekocht. Hij wordt er erg rustig van. Maar helaas slaapt hij er niet langer door... Gebruiken jullie ook infacol tegen de krampjes? Werkt ook goed hier!
Michieltje, ik heb altijd (bij de oudste) 3u lang dezelfde borst aangeboden. Nu zelfs 4u omdat ik veel te veel melk heb en hij meer achtermelk krijgt. Niet dat dit al werkt, maar Robert heeft dan ook veel klachten. Ben van de week met infacol begonnen, maar vergeet deze mn in de macht vaak te geven. Idd sla ik het verschonen in de nacht 1 voeding over. Wanneer hij flink moet kreunen kan ik hem bijna niet wegleggen want dat wordt hier krijsen. Dan slaapt ie bij mij op de borst en valt hier heel goed in slaap. Wanneer ontspannen en/of tisens het drinken met mij in slaap gevallen gaat hij zijn bedje in, maar ligt op d'r buik. Robert is dan ook alweer bij 8 wkn omdat 4 wkn te vroeg geboren is en is al vrij sterk in zijn nekje. Het werkt echt dat buikslapen. Je hebt hier ook speciale matrasjes voor.
Oja herkenbaar, ik krijg ook wel eens steken of een harde buik als de beeb beweegt. Hier gaat ie nog volledig om z'n as heen af en toe! Ik hoop ook nog op een natuurlijke bevalling, maar die hoop wordt wel steeds kleiner nu. Ik heb ook een inleidafspraak staan, staat in de club wanneer, ivm eventuele meelezers Ben jij wel al gestript? Of nog geen ontsluiting? Ik weet het effe niet meer of je dat al getypt had.
Liene heeft zo waar geslapen na de voeding van 16.30 uur tot 19.30 uur! Haar daarna de borst gegeven en in badje gedaan en daarna de andere borst gegeven maar helaas viel ze niet lekker in slaap! Heb haar wel in bed gelegd met een kruikje en met een ander nachtlampje aan wat wat minder licht geeft! Hopelijk gaat ze toch lekker slapen!
Wauw Pamela, fijn lijkt me dat als je je kindje al zo in bed kunt leggen. Hier zitten we s avonds met de kleine op de bank, hij slaapt dan wel maar erg onrustig. In bed zou het krijsen worden, hij is niet zo van het tegensputteren of jengelen maar zet het meteen op een gillen. Over tijdje weer opnieuw proberen maar nu nog niet. Ben anders bang dat ie bedje als iets negatiefs gaat zien
Gelukkig pikt ze dit in de avond wel, overdag is het nog onrustig wat slapen betreft! Ze is dus wel lekker in slaap gevallen en ik lig er ook in! Benieuwd hoe laat ons meisje komt! Oh joy, hopelijk gaat het bij jullie snel beter en krijg je hem ook in zijn bedje!
Pamela, en is liene lekker in slaap gevallen. Ik weet dat je anders hebt meegemaakt, dus jij weet als geen ander dat dit wel erg fijn is dat ze het zo goed doet. En ik zie ook uit je berichten dat je angstig bent dat dit veranderd. Ik hoop echt dat dit het geval blijft. Zeker na je extreem zware zwangerschap, dat je nu echt kunt genieten. Al lijkt het me wel zwaar met alle kids. Joy, heerlijk dat gekrijs. Om moedeloos van te worden. Mamalindaa, hopelijk is de kleine er inmiddels. Beebiebeeb, hoop op een wonder bij jou. Hier heb ik een rustig dagje gehad. Robert en de oudste zijn vanmiddag beide bij opa en oma geweest, kon ik even plat. Haas viel ik niet in slaap, maar jetiggen alleen al was al lekker. Om 17.00u heb ik Robert zelf weer gevoedt en sindsdien is het drama. Steeds huilen, krijsen. Leg je hem even weg is het 5 min.ater weer raak. Mijn oren toeteren ervan. Het enige wat helpt is armen onder de buik, lekker slap eroverheen laten hangen en rondlopen. Eenmaal stil mag je even zitten al wiebelend en dan gaat het vaak na een tijdje weer verder met krijsen. Nu heb ik hem na een douche weer gebuideld en na flink wat rondlopen is hij nu in slaap gevallen en mag ik even zitten. Jippie!!!! Hopelijk valt hij straks na het voeden goed in slaap. Morgen spannend dagje, dan krijgt hij alweer zijn eerste prikje. Ben benieuwd hoe hij erop reageerd. En morgenavond ga ik (als het goed is) 2 uurtje sporten. Een vriendin vroeg of ik 2 uurtjes mee wilde doen aan een badmintontoernooitje. Ben wel erg moe, maar heb wel zin om even wat te bewegen. Hopelijk kom ik van de baan zonder al te grote kringen rondom mijn borsten van het lekken 😉. Van te voren maar even alles leegkolven.
Hey dames! Zo! Ff veel gemist haha.. Spannend mamalindaaa!! Hoop dat je inmiddels de kleine in je armen hebt! Slapen: hier ook meermaals 3 kwartier wakker na een nachtvoeding! Vanmorgen naar osteopaat geweest en ons meisje is al de hele dag zen haha.. Alles prima met haar, alleen beetje spanning op t middenrif.. Kan de hik (die ze na bijna iedere voeding heeft) veroorzaken.. Ik heb net alles gelezen maar t meeste weer vergeten..sorry... Hopen op n betere nacht! Ohja tegen krampjes hier ook sab simplex! Fijne nacht dames
Fijn dat alles goed was bij de osteopaat. Hier is meneer in slaap gevallen in de draagdoek 15 min voordat hij normaliter de laatste avondvoeding krijgt (3u na vorige voeding). Ben nu met draagdoek en al op bed gaan liggen. Dan maar alvast wat dutten op deze manier. Ben allang blij dat hij nu ontspannen ligt te slapen.
Om 22.19 is ons kleine meisje geboren. Alissa 3000 gram precies Bevalling ging goed. Weeen kwamen niet op gang maar toch rond 7en de vk gebeld die was hier rond half 8 en toen had ik al 6cm ze heeft me vliezen gebroken , half uurtje later 8cm zonder ook maar 1 wee gevoeld te hebben. Laatste. 2cm wel wat weeen maar goed te doen. Persen was wel een hel. Van helemaal geen pijn naar persen is een grote overgang! Maar naar 10 minuutjes persen was ze er!! Met mij gaat het goed. Geen hechtingen en bijna geen bloed verloren. Kleine alissa ligt heerlijk tevreden te slapen
Wauw wat een perfecte bevalling mamalindaa en van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meid! Geniet ervan samen. Beebiebeeb en LLL hoop zo voor jullie dat het op een natuurlijke manier mag beginnen! Hier net weer gevoed, is vandaag wat aangekomen weer gelukkig. Hoop op een rustige nacht, dat ze wat meer voldaan is. Stuwing komt hier langzaam en begin eindelijk goed melk te produceren, ze drinkt hierdoor ook beter en alles voelt meer ontspannen aan. Lekker genieten! Goedenacht dames en hoop op snel nog wat baby 's
Gefeliciteerd mamalindaaa!! Top bevalling ook nog! Nu lekker genieten! Hoop idd voor beebiebeeb en LLL dat jullie de kleine ook snel in jullie armen hebben! gaat de goede kant dus op Joyyke! Fijn! Hoop ook op een goede nacht! Hier heeft ze zich weer netjes 3 uur later gemeld..