❤️ Januari 2015 mama's ❤️ 26-1 LoveLaughLive, 1e kindje Bevallen: 07-12 Schmidt van zoontje Robert 23-12 Mamatje van dochtertje Sophia 31-12 Noralie van dochtertje Féline 05-01 Starry van zoontje Cem 06-01 Michieltje van zoontje Michiel 09-01 Love2Live van dochtertje H 09-01 Joy van zoontje Thijn 09-01 MiekieLief van dochtertje Julia 09-01 KS2011 van dochtertje Mila 10-01 Poedie van dochtertje Jill 11-01 MamaDaisy van zoontje Kai 12-01 Luvsi van dochtertje ? 14-01 Mommychar van zoontje El-Jorai 14-01 Pamela van dochtertje Liene 15-01 Ellis van dochtertje Emma 16-01 Julia van zoontje ? 18-01 Anieska van dochtertje Sterre 19-01 Danielle van zoontje Liam 25-01 Joyyke van dochtertje Esmae 27-01 Boerderijmama van dochtertje M. 29-01 MamaLindaaa van dochtertje Alissa 30-01 Beebiebeeb van dochtertje M. Totaal: ❤️ Jongen (8) ❤️ Meisje (14) ❤️
MamaLindaaa wat een mooie meid! Anieska jij hebt ook een prachtige dochter! LLL jij bent de laatste op de lijst meid, nog even en jij hebt ook je wondertje in je armen liggen. Osteopaat: ik ga eens even op Google kijken naar èèn hier in de buurt, ik neem aan dat je daar dan direct betaalt na afloop of gaat dat gewoon via je zorgverzekering?
Dankjewel. Ben ook een erg trotse moeder natuurlijk! Anieska ook hele mooie foto van een heel mooi meisje! Ben veel beneden hoor schmidt... alissa wel pas vandaag voor het eerst even beneden geweest die hou ik nog veel lekker boven in haar wiegje of bij mama lekker op de borst. Ben een koud huis hebben wij zeker als de deuren vaak open gaan wat nog eens gebeurt net een 3 jarige. doe best veel zelf voel me ook hartstikke goed mja moet er wel mee opletten inderdaad. Mn moeder zegt het ook telkens... die heeft dochter nu ook meegenomen om daar te eten en slapen.. dochter dolblij en wij wat rust en lekker de tijd voor alissa! Lig nu ook lekker op bed met haar ,heerlijk. vloeien en naweeen bijna geen last meer van gelukkig! LLL vind je het nog leuk hier te lezen?? Voor jou ook bijna,duim nog voor een spontane bevalling voor maandag! Succes iig
Anieska, wat een mooie meid. Starry, idd de betaalt eer daar en wij krijgen een vast bedrag per dag terug van de verzekering. Mamalinda, fijn dat jij je zo goed voelt. Ik voelde me ook vrij goed (al kon ik niet lang tegen drukte). Maar bedacht me wel dat ik net een kind op de wereld heb gezet. Fijn dat jullie vannacht alleen met de kleine zijn. Ik schrik net waller na een flinke dut. Tussendoor wel gevoed maar ben weer meteen in slaap gevallen en Robert ook. Hij was voor die voeding wat onrustig en nu is hij wel steeds aan het werken maar vrij rustig. Durf me biet te bewegen, maar kan hier niet blijven liggen. Zal straks wat moeten eten. Al hoorde ik toen straks ml met de oudste vertrekken. Robert had vanochtend 37.8. Gelukkig daarna gezakt naar 37.5 (voor hem hoog) hij voelt nu wel weer erg warm, maar ligt ook bij mij. Dadelijk maar weer even temperaturen. Durf hem nu niet te buidelen. Veel te warm.
Starry, ik krijg een rekening van de osteo en geef deze op aan de verzekering.. Heerlijk rustig dagje vandaag.. Hoop dat t zo blijft.. LLL kom op meid! Hoop zo voor je dat je de kleine snel in je armen hebt!
Mamalindaaa, heerlijk ff q-time... Nu al niet meer vloeien? Dat is boffen.. Anieska, prachtige meid! Enig mutsje!
Hallo allemaal! Dank jullie wel. Ik ben de enigste die nog over is inderdaad. Ben zo jaloers op jullie! 😳 Een januari kindje zal het helaas niet meer worden. Vanacht of morgenmiddag moet er nog een wonder gebeuren om natuurlijk te bevallen en anders moet ik morgenavond naar het ziekenhuis. Mocht de baarmoedermond rijp zijn dan mag ik naar huis en worden maandag ochtend de vliezen gebroken, mocht het nog niet rijp zijn dan krijg ik een ballon ingebracht en moet ik daar blijven.. ik keek er heel erg tegen op al een paar dagen, maar nu ben ik al zover dat het me allemaal niks meer uit maakt wat ze doen als ik maandag maar ons wondertje in mijn armen kan nemen..
Mooie kindjes dames! LLL alvast heel veel succes! Hoop dat er nog een wonder gebeurt voor je en anders weet je iig wanneer je je wondertje eindelijk kunt vasthouden. Hier gaat het steeds beter, kan soms de bijvoeding achterwege laten Morgen word ze weer gewogen, ben heel erg benieuwd en hoop dat ze goed is aangekomen. Morgen tevens laatste dag kraamzorg en dan gaan we het alleen doen. Toch wel beetje spannend maar kijk er ook naar uit
Dankjewel LLL En heb met je te doen hoor zou ook zeker jaloers zijn. Heel eventjes nog.. al duurt dat voor jou wss alsnog een eeuwigheid! Ellis vloei nog wel hoor alleen een stuk minder! Maar loop nog steeds gepamperd rond hoor.. wat een verschrikking he dat kraamverband. Blehh stuwing begint wel te komen nu.. ach ja het hoort er allemaal bij he 😩 Hoe is het met jullie buiken mama.s van al wat oudere baby.a hier is hij echt nog enorm ( tis natuurlijk ook pas 2 dagen geleden) vraag me alleen af Hoe snel het bij jullie ging. dochter weet zeker dat er nog een baby in zit hahaha
Hier is de buik ook nog aanwezig, al moet ik zeggen dat ik tevreden ben met hoe het al minder geworden is Lijkt net of ik nog een extra vetlaag op mijn buik heb. Denk dat het wel redelijk wegtrekt voor een 2e. Maar ze zeggen ook het duurt 9 maanden om te ontzwangeren. Zal even tijd nodig hebben denk ik, ik heb geduld tot de zomer hihi. Hoop dan weer beetje in shape te zijn en mn jeans weer aan te kunnen zonder rolletjes 😇
Lll, ik zou idd ook wel een beetje jaloers zijn. Spannend de komende 3 dgn. Natuurlijk is het hopen op een wonder, maar het einde komt nu echt dichtbij. Succes. Buikje, het is hier 8 wkn geleden dat ik ben bevallen en voel me net een hangbuikzwijn. In de ochtend valt het nog mee, maar tegen de avond lijk ik wel weer zwanger. En dan lekker van dat uitgelubberde vel wat hangt. 9 mnd op en 9 mnd af. Ben gister een x wezen sporten omdat ik gevraagd ben en het kon regelen. Maar wil anderen voorlopig niet met Robert opschepen. Pas wanneer de rust is wedergekeerd en dan hoop ik me ertoe te kunnen zetten. Robert slaapt nog steeds. Heerlijk.
vloeien hier ook nog. niet meer heel erg. ik zal blij zijn als er een gewone verband in kan. ipv een matras. haha buik valt hier wel mee. het voelt allemaal wel mega zacht aan. ik hoop dat het nog wat recht trekt. Anders over een aantal weken beginnen met buikspier oefeningen.
LLL kan t me heel goed voorstellen! Mocht t op een inleiding uitkomen, hoop ik dat het bij jou vlotter gaat dan bij mij! Schmidt.. Fijn dat hij nog steeds slaapt! Mamalindaaa haha idd vreselijk die pampers! Ben al blij dat ik "normaal" maandverband kan gebruiken.. Buik: valt me reuze mee! Nog 7 kilo en dan zit ik alweer op mijn eigen gewicht..al 15 kilo afgevallen.. Nog een beetje flubberblubber nu..
Mooie foto's dames! Buik, nagenoeg weg! Er zit nog wat flubberbuik maar je zou niet zeggen dat ik 2,5 week bevallen ben! Ik ben er blij mee en doe niets bijzonders. Wegen lukt helaas niet want de batterij is leeg! Vloeien, gelukkig al veel minder en kan het met gewoon maandverband af! Ik ga er vanuit die 4-6 weken wel vol te maken! Lll, het einde is in zicht! Niet leuk om hekkensluiter te zijn!
Vloeien is hier trouwens bijna weg. Gebruik sinds 2 dagen libresse, die dunnere. Valt me echt mee, had verwacht 6 weken te vloeien. Soms door de bv komt het weer een beetje, maar is te verwaarlozen. Moet ik wel erbij zeggen dat mijn baarmoeder al supersnel weer achter het schaambot zat
Buik... Ben er nog niet blij mee, echt een flubberbuik. Er zijn nu ongeveer 9 kilo af dus nog wel heel wat te gaan. Maar volgens mijn kraamhulp duurt het na een keizersnede allemaal wat langer.. Daar hou ik me maar aan vast. Moet zeggen dat ik week steeds honger heb.. echt lekkere honger zeg maar. Vloeien gaat goed, wel wisselend maar nu een inlegkruisje.. Wel fijn! Ik ga zo Sterre de laatste fles geven en dan hopen op een lange nacht met veel slaap, hihi.
Hier is het weer huilen, huilen en nog eens huilen. Nog 1 slokje (toetje) en dan hopelijk slapen. Alles logt klaar dat ik al knuffelend met Robert te bed kan. Ml ligt er al in. Helaas zit knuffeltijd met ml er voorlopig nog niet in. Goede anti conceptie (Hopelijk) goede nacht allemaal!