Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LoveLaughLive, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mommychar: ik weet niet of je de fles of bv geeft. Lactatiekundige zei dat met de borst babies vaker niet boeren. En is in principe ook geen probleem zolang ze er geen last van hebben. Als jouw kindje lekker tevreden is zou ik er zeker geen boertje uit gaan dwingen 😉

2. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trouwens thijn slaapt nu al 3u in zn bedje. .

3. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Mommychair, Emma boert ook niet altijd. We kregen als tip om naar haar tong te kijken.. Als deze omhoog zit moet ze boeren, anders niet.. Als ik kolf en ze drinkt uit de fles moet ze wel boeren, wel 2 a 3 keer..

4. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Helemaal met ellis eens! Kijken naar het tongetje. Borstgevoede kindjes hoeven vaak niet te boeren ivm vacuüm zuigen aan de borst!

5. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Hier boert sterre ook niet altijd een zij krijgt de fles. Spugen doet ze ook nooit, wel vaak de hik!

6. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier ook vaak de hik, niezen is nu minder!
    Hier besloten maar volgens de 'regels' van rust, regelmaat en ritme te gaan doen! Ze viel altijd aan de borst in slaap en als ik haar dan weg legde werd ze na 5-10 minuten wakker. Dus nu eerst gevoed, verschoond en even in de box laten liggen totdat ze moe werd. Dan naar bed waar ze nu natuurlijk ligt te protesteren. Ik ga er nu steeds heen voor speen en aai over de bol en muziekje aan! Hopelijk gaat dit zijn vruchten afwerpen!

7. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Pamela ik wil dat ook gaan doen! Hier valt sterre ook tijdens de fles in slaap. .comazuipen noemt mijn vriendin het, haha! Wil sterre van de week ook op haar eigen kamer proberen te doen, en dan s nachts nog wel bij ons. ..morgen moet Raymond weer voor het eerst werken ga ik er dan mee aan de slag.

8. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Hier is het huiluurtje weer aangebroken..germ...

hier slaapt ze overdag nog in de box.. De nachten in haar eigen bedje en met een bepaald ritme zijn we wel gestart.so far so good..

9. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nu ook met slapen in eigen bedje begonnen, ik Was er echt aan toe en ik hoop thijn ook. Nu in de avond wel nog ff lekker bij ons omdat ie dan onrustig is. Was bij de oudste ook Tot een week of 8 en toen fijn iedere avond rond 20u in zn bedje.

10. LoveLaughLive

LoveLaughLive Bekend lid

3 aug 2014
    573
    139
    43
    Vrouw
    zuid-limburg
    Ik moet helaas in het ziekenhuis blijven, er was nog geen ontsluiting :( er is net een ballon ingebracht.. Geen pretje! Heb buikpijn er van! Hopen dat dat voor ontsluiting zorgt.. Anders kunnen ze me morgen de vliezen niet breken.. En krijg ik hormoon tabletjes 3x daags.. We wachten dus af.. En hopen dat de ballon zijn werk doet.. Mijn vriend mag gelukkig bij me blijven..

11. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    LLL ik had er ook buikpijn van.. Ik had de dag erna ook maar 2 cm, maar ze hebben uiteindelijk wel de vliezen gebroken.. Probeer positief te blijven en een beetje te slapen..allebei! Kan morgen een lange dag gaan worden en dan ben je blij met elke minuut die je nu geslapen hebt.. Ik heb ook niet veel geslapen toen, ondertussen maalt er ook vanalles door jullie hoofden natuurlijk.. Ik duim voor jullie!

12. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte LLL!

13. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Succes lll

14. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lll sterkte

15. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel veel succes en sterkte!! Duim voor jou dat het snel gaat!

Alissa is pas 4 dagen oud maar slaapt eigenlijk altijd wel in haar bedje. Ze slaapt natuurlijk ook wel in armen maar leg na de voeding eigenlijk best snel in haar bedje..na kwatiertje meestal lekker rustig voor haar!

16. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen

Heel veel succes meid! Probeer voor ogen te houden dat het er bijna op zit en je bijna het mooiste moment van je leven gaat meemaken :)

Hopelijk heb je gauw ontsluiting, als dat er eenmaal is kan het snel gaan. Mijn ervaring is dat de weg naar die eerste paar cm. het langst duurt. Hopelijk kun je ook nog een beetje slapen want je zult ook wel bloed zenuwachtig zijn misschien..

Nogmaals succes en veel plezier als je je babytje in je armen aangereikt krijgt!!!

17. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier vanmiddag en vanavond drama. Hopelijk is Robert nu zo moe dat we een goede nacht tegemoet gaan.

Slaap lekker allemaal.
    Lll, hopelijk kan ook jij je slaap een beetje pakken.

18. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    LLL heel veel succes meis, hoop dat je je kindje snel in je armen hebt!

@ slapen, ze ligt altijd bij ons eigenlijk. S nachts in het wiegje op onze kamer en overdag in het babynestje in de box. Mag vanaf vandaag stoppen met de bijvoeding en alleen de borst aanbieden. Eindelijk.. gaat goed alleen vanavond erg onrustig leek krampen te hebben, hebben ook mn beide stiefbroers met aanhang op visite gehad dus misschien is het wel de drukte geweest. Uiteindelijk in bad gedaan laat in de avond en daarna gevoed en nu is ze rustig. Hoop zo even wat te kunnen slapen, als madame meewerkt.

Kraamzorg zit er weer op, was een hele fijne. Had het er stiekem wel een beetje moeilijk mee. Het besef er nu alleen voor te staan weer en dat de tijd zo snel gaat maken me emotioneel. Kijk ook wel ernaar uit om met haar lekker te kunnen wandelen straks als haar geboortegewicht gehaald is.

19. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ahh joyyke, geen groot tranendal vandaag toen de kraam wegging?
    Ik heb bij mijn dochter echt gejankt alsof er iemand dood ging toen de kraam afscheid nam :D (leuk hoor hormonen)

Mijn kraamhulp blijft maar 3 dagen en ik krijg dan een ander. Ik zie er nu al tegen op, dit is een hele lieve ervaren dame en wie weet wat je er weer voor terug krijgt. Mijn dochter zal dan ook weer opnieuw moeten wennen..

Mijn god ik heb vandaag ook een top dag.. mega kraamtranen en mega naweeën. Ik heb vanavond tijdens het voeden echt gecrepeerd en gehuild. Ik dacht echt ik moet volgens mij nog een keer bevallen :(

20. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    @ beebiebeeb, nee geen tranen! Maar die heb ik het hele kraambed nog niet gezien. Wel word ik soms overvallen door emoties maar weet dan even niet goed wat ik daarmee moet.. vreemd. Wat betreft naweeën, shit is dat he! Consequent 2 paracetamol nemen om de 4u, is het enige dat helpt. Heb het ook de 1e 2 dagen gehad. Baarmoeder kromp gelukkig supersnel dus 3e dag stond ie al zowat achter schaambot toen was het ver over.

Vervelend van die kraamverzorgster, heb je net pech want ze proberen wel zoveel mogelijk dezelfde te laten komen. Misschien wordt daardoor je tranendal bespaard hihi, de 2e hecht je minder aan en de 1e was er korter.

Deel Deze Pagina