Boeren: ja ik dacht al dat het niet zo erg was, maar kon mij even niet herinneren hoe broer het deed, hij was natuurlijk anders gestart(kolven, flesje, tepelhoedje) en zijn broertje drinkt gewoon volledig van uit de borst. LLL heel veel sterkte en succes!! Joyke en Beeb oja die tranen en hormonen, agh hoort erbij... Hier leg ik baby trouwens zoveel mogelijk na de voeding, en dan s'nachts en s'avonds, in de wieg
BeebieBeeb heb je ibuprofen in huis? Werkt juist tegen naweeën en mag icm bv. Kreeg ik in het ziekenhuis ook
Goedemorgen dames! Weer n goede nacht.. Nu liet ze zich wel gemakkelijk terug in bed leggen na de nachtvoeding.. Hoe was jullie nacht? LLL ng n beetje kunnen slapen? Benieuwd of t balllonnetje zijn werk heeft gedaan.. Geloof dat ik Emma ook meer in bed moet gaan leggen dan... T beste bij elk slaapje dan? Dan ligt ze bijna de hele dag in bed hihi..
Good morning, Hier ook weer een goede nacht! Van 22:30u tot 3 geslapen, en ze kwam pas weer om half 8 vanochtend. En dat alleen op de borstvoeding, betekent iig dat ze genoeg binnenkrijgt gelukkig. Morgen voor het eerst wegen op het consultatiebureau, als ze goed bijkomt kunnen we heel snel eens een stukje gaan wandelen ofz. Ben ik ook weer wat mobieler. Ben eens benieuwd hoe het LLL af gaat..
Hey meiden, Hier helaas niet zo'n goede nacht!Eerste stukje van de nacht ging goed, 3 uur geslapen, maar daarna wilde ze niet meer slapen....uiteindelijk wel in slaap gevallen, maar toen was ze alweer wakker voor de volgende voeding...Vandaag is mijn vriend voor het eerst weer aan het werk dus had alleen de drukke ochtend spits, had een idee van hoe ik nhet wilde maar Sterre was het daar dus niet mee eens. Best pittig allemaal.Gelukkig brengt mijn vriendin Luca de eerste tijd naar school omdat ik geen auto heb, en het te ver is om te lopen..Jesse kan alleen. Sowieso is Sterre wat onrustiger ik las ergens over een 2 weken sprong???Kennen jullie dat?Ik vraag me altijd af of dat nou echt is... Zo meteen komt de verpleegkundige van het buro hier langs, geen idee wat ze komt doen, maar is hier standaard! LLL hoe is het? Andere meiden, fijn dat jullie wel een goede nacht hebben gehad!
Balen anieska dat je nacht en ochtend zo gelopen zijn.. ik had me ook wat anders dan vanochtend voorgesteld maar daar Was thijn hey ook niet mee eens Haha. Sliep hij eindelijk na de voeding van 6.30 u poept ie zich helemaal onder. Dus nog snel kunnen omkleden en toen naar kdv gerend met thijn in de draagdoek en zl aan de hand. Nu slaapt ie nog steeds in de doel en heb ik ontbeten en voeding gemaakt voor de hele dag. Na volgende voeding weer het bedje proberen. Merk dat ie daar echt dieper slaapt en vannacht heb ik ook weer eens echt geslapen ipv dat oppervlakkige gedoe. Heerlijk. Waren in totaal maar 4.5 u maar wel echte slaap. Doet een mens goed na 3.5 weken. LLL heb je nog wat rust kunnen vinden? Wat super Joyyke dat de kleine meid het zo goed doet op je voeding! Mag je best trots op zijn. Pamela Hoe gaat het bij jou? Lukt het nog steeds met Liene in bedje te leggen? Andere dames groeien jullie kindjes goed? Ik moet woensdag mer thijn naar cb, ben benieuwd wat ie weegt hij wordt al zo groot....
Kleine update, misschien dat ik vanaf vanmiddag een paar dagen niet meepraat, want ze gaan Robert opnemen. Gister was hij weer ontroostbaar waarop we uiteindelijk na de hap bij de EHBO terecht zijn gekomen. Mocht hem toen laten opnemen dat wij rust zouden krijgen. Dat wilde we niet. Alleen wanneer de ph meting niet naar voren geschoven kon worden wilden we erover nadenken. Net belde de kinderarts dat ze hem klinisch willen opnemen voor de ph meting en een observatie.
LLL hoop dat de ballon zijn werk heeft gedaan! Veel succes!! Anieska. Wat balen zo'n nacht! Hopelijk eenmalig. Je dag start dan gelijk zo rot! Joy heftig te lezen dat 4.5 uur slaap je goed doet! Kan me niet voorstellen hoe jullie de dag doorkomen. Heb echt veel respect voor jullie! Echt knap. Jullie blijven zo sterk! Schmidt goed dat ze nu eindelijk iets ondernemen. Lijkt me moeilijk hem achter te moeten laten maar even bijtanken is voor jullie ook goed! Sterkte! Joyke wta doet ze het super op je voeding! Lekker van genieten. Hier een goede nacht! Ze liet er een keer 4 uur tussen en de rest 3 uur. Wel jammer wat de eerste 2 weken sliep ze beter snachts haha. Liet ze er 5 uur tussen zitten maar helaas is dat voorbij! Overdags slaapt ze op haar buik en dan slaapt ze zo vast! Moet ik haar wakker maken voor de voedingen. Snachts slaapt ze op haar rug en slaapt ze een stuk lichter met als gevolg ze dus elke 3 uur komt. Durf haar snachts niet op haar buik te laten slapen! Inbakeren vindt ze niet fijn. Iemand anders nog een tip? Het oefenen met zelf in bed in slaap vallen heeft zijn vruchten afgeworpen! Heerlijk zeg! Nu valt ze met soms even wat mopperen zelfstandig in slaap! trots! Morgen eerste afspraak op het cb. Ben benieuwd!
Slapen in eigen bedje is een ramp! Alleen maar huilen en huilen! Loop ik weet niet hoe vaak naar boven voor de speen en te troosten! Zo lang ik mijn hand op haar laat liggen gaat het goed! Ik weet het niet meer! Ben zo moe en kan vandaag alleen maar huilen!
Misschien een gedragen shirt van jou onder haar hoofdje in bed neerleggen? (Zoals je met hydrofieldoek doet). Soms worden ze ook rustig als ze je nog horen rommelen boven.
Ach schmidt, sterkte met je mannetje. Hopelijk kunnen ze wat voor hem doen. Ik ben benieuwd hoe het LLL is vergaan vannacht! Hier van 12 tot half 4 in de weer geweest, daarna ging troela lekker slapen, maar wel bij mij of op mij. We werden om 8.15u gewekt door de kraamhulp, dus ze heeft uiteindelijk gelukkig wel een ruk gemaakt. Waarschijnlijk krampjes en mamahonger dus we hebben er maar lekker aan toe gegeven. Hopelijk vandaag een betere dag met minder tranen en minder naweeen!! Ik ben echt een beetje een emotioneel wrak. De VK kwam vanmorgen even langs om te kletsen en ik merk dat de heftige bevalling er wel in gehakt heeft.. Ook bij mijn mannetje en die is jiet zo'n prater dus dat maakt het ook niet makkelijk
Anieska oh dat is minder. Voor jou ook Pamela is zo vermoeiend! Joyke heerlijk dat ze het goed doet op mamasmelk. Schmidt erg voor Robert hopelijk komt er meer uit nu en ook voor jullie zwaar lijkt mij. Ks herkenbaar durfde ik s'nachts ook niet bij mijn eerste zoon, maar hij schrok zovaak wakker dat ik het opgegeven moment toch deed. LLL ben benieuwd naar hoe het met jou is? Hier op zich wel een goede nacht, babytje ging na de voeding in de nacht wel gelijk slapen. Was van 1930 tot 2130 wel wakker.
Schmidt, sterkte met je mannetje!Hopelijk kunnen ze wat doen en krijgen jullie wat meer rust! pamela, he wat vervelend!Ik ben nog niet begonnen met haar in har eigen bed leggen, morgen maar proberen! Beebiebeeb, ja dat hakt er wel in he?Ik merk zelf ook dat ik nog veel met de spoed keizersnee bezig ben...vooral omdat het toch ineens van gepland naar spoed ging. Ik was al niet tevreden over het buro hier, en nu weet ik weer waarom..Vanmorgen om 9.00 zou er iemand komen, 9.45 was ze er nog niet. Maar even gebeld, ja ze zou er zo aan komen, was iets verlaat(iets vind ik GEEN drie kwartier) maar goed ik braaf wachten, nou ze is nog niet geweest!Heb net maar weer gebeld, wordt straks terug gebeld, baal er zo van!GGRRRRR
Hoe gaat het snachts met slapen Pamela? Lukt dat beter? Hier maar weer uit bed gehaald na 1 u proberen. Slaapt nu half in draagdoek. net Door kdv gebeld dat ik de oudste moest halen want die had 39.5 koorts en Was flink ziek. Die mer zetpil in bed gelegd. Lekker eerste dagje zo alleen zonder man...
Nee, de nachten zijn al even bagger! Ben 1 tot 1,5 uur bezig met speen opnieuw in te doen voordat ze echt in slaap valt! Vanmorgen na de voeding van 9 uur ging het helemaal niet in bed! Huilen en huilen, haar uiteindelijk eruit gehaald omdat ze ook nog eens gespuugd had en heeft ze op de arm wel nog geslapen! Heb haar nu in bed gelegd zonder bakerzak, ben eens benieuwd hoe dat gaat.
Pamela, vervelnd!Ik had dat laatst ook geprobeerd zonder inbaker doek, maar mooi dat ze veel eerder wakker was...slaapt dus beter met dan zonder!Maar is toch een kwestie van uitproberen. Sterre mag zo weer de fles, ze heeft heerlijk 2 uur in haar bakkie in de box geslapen, dit slaapje gaat altijd goed moet ik zeggen, zal haar dan morgen maar tijdens dit slaapje in haar eigen bed leggen. Wijkverpleegkundige beldde uiteindelijk rond 12.30 op, er stond een dubbele afspraak, grrrr!Nu komt ze woensdag!
Hier gaat geen 1 slaapje meer goed! Vanmorgen na de voeding van 6 uur heeft ze vanaf 7 uur geslapen! Ook zonder bakerzak slaapt ze niet. Ik weet het echt niet meer, ik ga niet de hele dag met haar op de arm zitten of in de draagdoek. Dadelijk krijg ik haar helemaal niet meer in haar bed en ben ik nog verder van huis.