Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LoveLaughLive, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pamela Ik begrijp je frustratie. Maar ik ben bang dat als je nu te zeer doorzet ze straks juist het bedje als iets negatiefs gaat zien. Bij de oudste heb ik ook vanalles geprobeerd en uiteindelijk sliep ie rond 12 weken plots super in zn bedje. Heel gek. Hoop dat dat nu ook zo gaat, liefst eerder natuurlijk. Thijn slaapt nu al de hele dag bij mij. Veel last van zn buikje en ben allang blij dat ie zo nog wat slaapt

2. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pamela, snap je angst, maar blijkbaar heeft ze nu toch echt behoefte aan haar moeder. Wanneer je merkt dat speecht ergens kast van heeft en dat is wat ik terug lees dan ben ik van mening dat je haar de warmte zoveel als mogelijk moet geven. Daarnawanneer dat stukje beter gaat kun je haar makkelijk 1 of meerdere maken laten huilen om aan haar eigen bedje te laten wennen.

Maar goed wie ben ik. Kijk waar ik nu sta. Al weet ik wel dat Robert op rustige momenten gewoon in zijn eigen bedje kan liggen. Je zult het mss al geschreven hebben, maar staat het bedje al schuin anders is dat mss te proberen. En leg haar overdag een op haar buik waar je bij in de buurt bent.

Beebieberb, het is ook niet niks wat je vridnd tijdens de bevalling heeft moeten zien. Sterkte, ook met de kraamtranen.

Hier belde het ziekenhuis. Als het gied is komt er morgen een plaatsje vrij. Dan gaan ze eerst dingen observeren en de meting plannen. Moet daarvoor 3 dgn gestopt zijn met de medicatie. Vandaag moest ik deze nog geven. En dan gaan de dingen proberen als andere voeding. We wachten af.

3. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Moeder en dochter hebben 2 uur in eigen bed geslapen! Moest even bijtanken, middagdutjes met de kraamhulp de deur uit gegaan ...
    Emma alleen op haar buik in slaap gekregen... Blijf t eng vinden, maar als ze alleen zo slaapt dan is dat zo!
    Pamela, ik ben ook van t principe de aanhouder wint, maar als ze daar alleen helemaal overstuur van raakt is het de andere keerzijde.. Langer dan 5 min huilen heeft met deze paar weken oud geen nut, raken ze alleen overstuur van..
    Schmidt, spannend.. Hoop dat ze de oorzaak gaan vinden!

4. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Anieska wat irritant zeg van die jeugdverpleegkundige. Lekker gepland.. Als dat altijd zo gaat kan ik me voorstellen dat je een hekel aan het cb hebt.

Pamela, wat ontzettend rot! Voor Liene maar ook voor jezelf dat je je zo voelt en alleen maar kan huilen.
    Ik heb hem hier overdag eigenlijk de hele dag beneden in de reiswieg. En af en toe wel een uurtje met hem op de arm. En als ik er genoeg van heb weer in de reiswieg en dan moet hij maar even mopperen. Natuurlijk is elk kindje anders, maar misschien als ze je hoort dat het beter gaat?
    snap je zorgen of ze dan nog wel in haar bedje slaapt snachts.. Dat is een goede vraag natuurlijk.

Spannend Schmidt.. Vanaf morgen dus geen medicatie meer?

5. LoveLaughLive

LoveLaughLive Bekend lid

3 aug 2014
    573
    139
    43
    Vrouw
    zuid-limburg
    Hallo allemaal! Ballon heeft gewerkt en vliezen zijn vanochtend gebroken. Had snel al 6cm en nauwelijks pijn.. Totdat de 6cm niet op schoot vanmiddag en weeen opwekkers.. Kreeg behoorlijke weeen storm die ik op een gegeven moment niet meer goed uithield.. Dus ruggen prik gekregen.. Om half 5 nog steeds 6cm maar de weeen zijn nu zonder weeen opwekkers goed op gang aan het gaan. Dadelijk krijg ik weer inwendig onderzoek.. Ben benieuwd!

6. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Morgen om 11.00u melden. Wanneer we precies moeten stoppen weet ik niet. Ligt eraan wanneer de apparatuur vrij is

7. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Spannend lll! Nog even! Je kunt het!
    Schmidt, hopelijk gaat een opname werken voor Robert en jullie! Wordt jij ook opgenomen ivm bv of ga je kolven?

8. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    LLL spanned zeg!!!toi toi toi!

9. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Spannend LLL! Zet hem op meid, zal niet lang meer duren.

Heel veel sterkte voor jullie mannetje Schmidt! Hopelijk leveren de onderzoeken wat op.

Pamela vervelende situatie. Ik zou het ook niet te zeer forceren, dan ben jij dadelijk compleet gestrest en Liene ook. Ik geef hier eraan toe als ze behoefte heeft bij me te liggen. Ook op onze kamer slapen blijf ik voorlopig doen. Ik zie wel wanneer ze in haar eigen bedje gaat. In het begin kun je ze nog niet verwennen denk ik, dat komt wel dat ze in het eigen bedje gaan slapen.

10. ks2011

ks2011 Bekend lid

2 okt 2013
    598
    0
    16
    LLL spannend! Einde is bijna in zicht en dan kunnen jullie je wondertje eindelijk in handen houden! Succes nog even!

11. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    LLL spannend!! Klinkt goed! Zet m op!

12. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lll, spannend. Nogmaals succes.

Ik ga wss in het begin gewoon thuis slapen. Even kijken en overleggen morgen.

13. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kunt het LLL!

Hier net terug vh ziekenhuis. Ze hebben thijn opgenomen ivm benauwdheid. Ook gaat de kinderarts kijken hoe het zit met de reflux want daar heeft ie blijkbaar meer last van dan we dachten. Ik slaap vannacht thuis want ik ben echt dood opname 3.5 weken continue met thijn rond gedragen te hebben. Was wel moeilijk om hem daar achter te laten maar moest mn oudste ophalen bij opa en oma want die had 40 graden koorts en wilde alleen maar bij mama zijn. Mn man is Nog in het ziekenhuis om hem de late fles te geven.

Ik hou jullie op de hoogte. Nu eens slapen

14. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Joy1986 wat sneu allemaal zeg!Ik hoop dat je een beetje kan slapen!!

15. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Jeetje Joy! Heftig.. Sterkte en probeer zelf idd maar n beetje uit te rusten, je zult idd wel doodop zijn!

16. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    LLL heel veel succes! Zet m op!

Schmidt, succes morgenvroeg! Ben benieuwd hoe het gaat.

Joy, jeetje wat heftig! Eerst zelf maar eens bijslapen. Begrijpelijk dat je doodop bent! Beterschap voor je zoontjes!

17. LoveLaughLive

LoveLaughLive Bekend lid

3 aug 2014
    573
    139
    43
    Vrouw
    zuid-limburg
    Nog geen baby, wel al 2 uur volledige ontsluiting. Maar geen persweeen.. En baby reageert niet goed op weeen opwekkers dus hebben ze uit gezet al sinds vanmiddag.. En heb koorts van de ruggenprik :( ... Pff ben op!

18. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Joy, heel eel sterkte meis en slaapmlekker vanacht.

Lll, jeetje zeg. Het zit ook echt niet mee he. Heel veel sterkte. Hoop zo dat er snel vorderingen zijn. Wat zijn de plannen als het zo blijft?

19. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ah joy, beterschap voor de oudste en hopelijk kan je vannacht iets beter slapen!
    Schmidt, succes morgen en de rest van de dagen!
    Lll, geen makkelijke bevalling! Hopelijk snel persweeen en een mooie baby op je buik!
    Na een onrustig begin van de avond is die nu rustig! Om 20 uur Liene in bad gedaan nadat ze al weer even wakker was. Om 20.30 uur gevoed, geboerd en de hik gehad heeft papa haar in slaap gekregen in haar bedje! Hopelijk zet dit zich voort de rest van de nacht! Papa was natuurlijk een stuk relaxer als mama! Vanavond wel even ingestort toen vriend thuis kwam en Liene weer aan het huilen was. Ik ga maar even slapen en kijken hoe laat ze zich meldt!

20. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    LLL vermoeiend zo he.. Wel al volledige ontsluiting.. Hopen dat t doorzet nu! De laatste loodjes ..

Emma ligt al vanaf 8.30 uur in haar bedje en sliep uiteindelijk om 9.30.. Meerdere keren speentje kwijt... Ga haar zo wakker maken voor de laatste voeding als ze zelf niet wakker wordt.. Benieuwd of ze nu ook goed blijft slapen..

Deel Deze Pagina