Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LoveLaughLive, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Miek, ik zou er nog maar een gezellig avondje van maken! Voorlopig komt het er waarschijnlijk niet meer van na vrijdag! ;)

Ik moet soms wel lachen om jullie meiden hier. Ik dacht dat ik ongeduldig was, maar het kan nog veel erger lees ik wel :D
    Sommige worden het apelazerus gestript voor de 39 weken hier hahaha!
    Ik wil op zich ook graag zo rond de 38/39 weken bevallen, maar ik weet ook dat 2 weken langer in moeders buik soms echt kan schelen in de eerste paar weken van je kindje. Kindjes die later geboren worden, doen het vaak toch allemaal wat beter. :) Niet dat je daar verder wat over te zeggen hebt hoor, maar ik ben ondanks mijn ongeduldigheid toch wat terughoudender :)
    Mijn VK willen ook niet 'zomaar' ontsluiting checken/strippen, ook i.v.m. bacteriën en dergelijke. Volgens mij doen ze het hier sowieso niet voor 39 weken.
    Ik ga morgen weer voor controle. Ga gelijk smeken om een groeiecho o.i.d. Ik ben erg bang voor een bevalling van een peuter, aangezien mijn dochter al erg groot was en een volgend kindje vaak groter is. :)

2. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Wat vervelend Schmidt dat Robert toch nog wat prematuurgedrag vertoont en dat zijn oogjes wat gelig waren. Ben benieuwd wat er uit de bloeduitslagen komt!

Beebiebeeb, Ja daar heb je ook wel gelijk in. Aan de ene kant ben ik heel ongeduldig en aan de andere kant denk ik: laat hem nog maar even twee weekjes aansterken in m'n buik. Maar we wachten rustig af en we zien wel!

3. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja BeebieBeeb, heb je volkomen gelijk in. Zl is precies met 40 wkn geboren, nooit problemen gehad met voeding of temperatuur. Daarom zijn ze bij geplande keizersnede ook niet meer zo snel, in mijn ziekenhuis pas na de 39 weken. Is voor de mama misschien wel.zwaar maar een te vroeg geboren kindje vergt ook veel. Vraag Schmidt maar denk ik.

Leuk Schmidt dat je de jongens al gelijkertijd in bad doet, zie ik me over een maandje ook al doen. Zie alleen op tegen die kraamvisite in de avond. Zl gaat meestal rond 19.15u in bad en dan naar bed. Wil dit graag doorzetten en daarna lekker rust en niet dan nog eens bezoek te moeten entertainen.. iemand tips?

4. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    hier doen ze inderdaad ook helemaal niks voor de 40 weken.
    zou het ook niet willen..wil alles zo natuurlijk mogelijk laten verlopen (zover mogelijk natuurlijk) zo wilde ze bij dochter ook mn vliezen breken met 4cm maar ook dat wilde ik toen niet. dat heeft ze toen pas op het allerlaatste moment gedaan!

pff kraambezoek... zie ik zo tegenop mja hoort erbij he en wss vind ik het dan wel leuk om de baby te showen en verwacht niet al te veel.bezoek aangezien ik ook.niet veel kaartjes verstuur

5. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohwja, uitnodiging voor de sollicitatie is binnen. 21 januari 😃

6. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Succes meid!

7. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Idd een te vroeg geboren kindje brengt vaak ook extra opstartproblemen met zich mee. Ik heb altijd geroepen niet tot de 40 wkn door te willen ivm een groot kind. Dit om erge complicaties bij de kleine te voorkomen, maar verder, lekker laten zitten. Ook al wordt het wel erg zwaar. Met 38 wkn had Alexander ook wat opstartproblemen, maar minder. Last staan met 40 wkn. Maat snap dat de koek op is bij vele van jullie.

Kraamvisite kun je zelf afhouden of een tijdstip aangeven. Zeg dan bijv. 20.00u. Of 1 van jullie stopt de oudste gewoon lekker in bad. Maar jij bent de baas. De visite kan gewoon op een ander moment komen. Overigens is dit pas de 2de x hoer dat men in de avond komt.

8. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    image.jpg

Jaja alweer 1 maand

9. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    VK en ik hebben altijd gedacht dat de baby eerder zou komen, dus ik ben blij met de 40 weken, maar mag nu zeker wel komen.. heb t idee dat ik het gewicht niet meer kan dragen met mijn benen ... :p
    Had zeker niet gehoopt dat ze eerder iets zouden doen... nu netjes 1 dag voor uitgerekende datum.

10. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Wat is Robert al veranderd!! Echte vent!

11. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ellis, netjes. Laat het nu maar beginnen. Dat de kleine mooi komt op de uitgetekende datum.

12. ks2011

ks2011 Bekend lid

2 okt 2013
    598
    0
    16
    Wat een knap ventje schmidt! Smelt!! :)

Ellis, hoop dat je snel je kleintje in je armen mag hebben!

13. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
  14. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    wat een knapperd!! en inderdaad al zo gegroeid!!

vraagje: ga het er morgen met de vk ook over hebben ..
    had vanavond ineens het besef dat mn buik niet meer echt gegroeid is afgelopen weken... maak ik me toch gelijk zorgen of de baby wel goed groeit.... buik is veder niet echt klein en is juist in het 2e trimester heel hard gegaan maar nu dus.niet veel.meer.... herkent iemand dit... lig er in bed aan te denken kan.er niet van slapen...!

15. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Lindaa. Hier juist gegroeid de laatste weken en ook dagen. Als je je zorgen maakt moet je morgen gewoon je verlos bellen.

Woow wat is hij gegroeid! Een maand alweer.

Beeb, je advies heeft nog geen effect. :p ;)

16. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Mooi manneke Schmidt.

@ mamalindaa hier ook niet echt het gevoel nog gegroeid te zijn. Laatste controle was wel weer iets gegroeid. Merkte vandaag ook maar 1 x de hik terwijl dit normaal 4x per dag is.. maar goed moet morgen sowieso naar de vk dan geef ik het wel even aan.
    Als baby goed beweegt zou ik me niet te druk maken, bel morgen anders even met je vk voor de geruststelling.

@ miekielief hopen dat het advies van beebiebeeb iets doet😉

17. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow Schmidt al een echte vent! Wat een heerlijk snoetje ook.

Lindaa: vaak groeit je buik op het laatst minder, zeker aks je kindje gaat indalen, dan lijkt je buik stil te staan terwijl je kindje lekker Door groeit. Vraag het straks gewoon eens na.

Haha MiekieLief toch geprobeerd?

18. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Wat een prachtig mannetje Schmidt! Om verliefd op te worden!

Mamalindaa, ik weet niet of het normaal is. Hier groeit mijn buik nog wel iets.

Miekielief.. Balen..haha. Andere trucjes proberen wat je op Google kan vinden zoals ananas eten oid? :p

Hier alweer een uurtje wakker. Ga nog maar een poging doen om te slapen.

19. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier ook een stilstand met groeien, buik is in cm hetzelfde gebleven en mijn gewicht met 400 gr afgenomen! De vk heeft er niks over gezegd. Alleen dat wij geen flink kindje krijgen. Even aankaarten straks hoor als jij er onzeker van wordt! Ik had dat gisteren ook na de controle maar inmiddels na een nacht goede slaap is het al weer weg! Als er iets was hadden ze mij wel door gestuurd!

20. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Miekielief, ik heb dat advies ook gekregen van mijn zusje! Ik heb het er nog niet op gewaagd! Inmiddels wel al effect gehad? De kleine komt wanneer hij dat wilt, daar ben ik van overtuigd!

Deel Deze Pagina