Jeetje LLL het duurt wel lang he! Een echte ingeleide bevalling als je het mij vraagt je hebt het hele totaalpakket helaas. Hopelijk heb je inmiddels je baby op je buik ipv erin en heb je hem er wel nog zelf uit gekregen! Een keizersnede na zo'n prestatie is toch een domper! Joy, he getsie ook al in het ziekenhuis! Sterkte ook voor jou! Hier gaat het goed, mijn meisje ligt veel te slapen de hele dag. Ik ben benieuwd of ze vanavond weer zo onrustig gaat zijn. De borstvoeding gaat de goede kant op lijkt het. Dochterlief begint echt al een beetje te klokken. Ze neemt wel nog steeds de bijvoeding, hopelijk is ze binnenkort verzadigd van mijn melk Ohhh ik ben zo verliefd op mijn meisje! Dat het bij een tweede écht weer net zo mooi is he, hoe bijzonder! Ik smelt helemaal als ik mijn meisje zie
Hè shit LLL, alles wat tegen kan zitten zit ook tegen pff.. ontzettend balen. Na zo lang wachten en geduld hebben ook dit nog. Hoop ook dat je inmiddels trotse Mama bent geworden van jullie manneke en je alles snel weer vergeten bent. En wat rot zeg dat er beebjes zijn die opgenomen moeten worden. Wel fijn dat er misschien een oplossing voor het probleem komt. Hoop dat het snel tevreden en ontspannen kindjes zijn. Hier verbazingwekkend lang geslapen. In de avond om 19u, 22u en 00:00u gevoed. Ze kwam pas weer om 5u met een kreuntje. Ligt inmiddels lekker te drinken anders zit er weer te lang tussen.
Hoop dat je inmiddels mama bent LLL.. Heerlijk Joyyke zo n nacht.. Hier een mindere nacht.. Na de eerste nachtvoeding (eerder dan afgelopen nachten, maar wel 3 uur na de vorige voeding) kwam ze niet goed in slaap, dus paar keer om geweest om speentje te geven.. Uiteindelijk om 5 uur bij papa gaan liggen om rustig te worden.. Nu bezig met de volgende voeding en hopen dat ze nog eventjes slaapt.. Papa moet helaas weer gaan werken vandaag... Tijdens de laatste voeding valt ze steeds in slaap, dus drinkt ze niet genoeg.. Denk dat ze hierdoor ook vroeger wakker wordt.. Krijg haar niet wakker gehouden.. Iemand nog tips?
Hier een goede nacht gehad! Om 20 uur in bad en daarna gevoed, geboerd en de hik! Haar op bed gelegd en papa heeft haar uiteindelijk in slaap gekregen in bed! Ze kwam om 2 en 6! Waarna ze ook weer heerlijk is gaan slapen! Vriend is nu de kindjes naar school brengen zodat ik haar er niet uit hoefde te halen! Hopelijk gaat het overdag ook wat makkelijker vandaag!
Jeetje wat een pech LLL! Hoop dat je eindelijk je mooie mannetje hebt! Ellis, maak je haar wakker voor de voeding? Of komt ze zelf? Als ik ons zoontje wakker moet maken drinkt hij ook niet goed bamelijk. Dus laat hem zelf wakker worden. Tenzij er te lang tussen de voedingen zit natuurlijk.
Ohhh heerlijk Pamela, fijn dat het nu even wat beter ging. Geeft een goed gevoel he. Balen Ellis dat ze zo onrustig Was. Joyyke wat knap van jullie meid! BeebieBeeb super dat je voeding zo goed op gang aan het komen is. Die zal wel als kool groeien op jouw bv. Ik zit nu bij thijn. Heeft vannacht heerlijk geslapen. Om 23.30 u voeding gehad en toen om 6.15u 😬 daarna even moeite met in slapen maar ligt nu toch in coma. Straks krijg ik een baby mee naar huis met 6 voedingen en een ritme... ik zei al net tegen de verpleging dat dat absoluut niet mijn bedoeling is maar dat ik gewoon een tevreden kindje wil dat soms wat last heeft van de gebruikelijke baby kwaaltjes maar niet de hele dag gestrest en gespannen is Door pijn en ongemak. LLL Hoe gaat ie daar? Is het nog gelukt, hoop zonder keizersnede. .. en indien die toch nodig Was dan heb je nu iig je kindje in je armen. Sterkte!
Wat fijn dat thijn het zo goed gedaan heeft joy! Lll, hopelijk is alles goed gegaan en lig je nu lekker te genieten van je baby!
Ellis bij de oudste werkte dat wakker maken ook niet. Liet hem maar gewoon komen en zelf om 21u naar bed. Ze zeggen ook dat als je het slaap ritme onderbreekt je vaak ziet dat het kindje vaker in de nacht voor voedingen komt
En anders als je het toch graag wilt helpt een nat washandje vaak goed. Niet heel babyvriendelijk maar wel effectief 😊
Hier had ze om 20.30 uur gehad en heb het licht meteen uitgemaakt bij haar en haar zelf laten komen! Ik ga haar in de avond niet zelf wakker maken als ze later op bed ligt! Overdag probeer ik er 3 uur tussen te laten als ze zelf niet eerder komt. Zo probeer ik ook het dag/nacht ritme erin te krijgen.
Beebiebeeb, fijn dat het zo goed gaat met voeden. Lekker genieten. Ellis , balen dat het vannacht niet zombies ging. Joyyke en Pamela, fijn dat het vannacht goed ging. Joy, snap dat je dat wil. Dat wil ik ook. Succes meis. Het is niet niks. Met Robert is het tot 0.30u drama geweest. Daarna wel, maar onrustig geslapen. Vanochtend weer onrustig en nu net ligt hij te slapen. Moet hem nu toch echt wakker maken want hij moet wat drinken voor we naar het ziekenhuis gaan. Zelf erg moe en niet helemaal fit. Gister ontdekt dat ik een beginnende borstontsteking heb. Hoop het onder controle te kunnen houden want dat kan er nu echt niet bij.
Hey ladies, LLL hoe is het nu?Je bent vast aan het genieten van je baby.. Schmidt,succes en rustig aan! Beebiebeeb, wat fijn dat het voeden/drinken zo goed gaat! Joyke, en Pamela, lekker een goede nacht! Joy fijn dat hij lekker geslapen heeft, ook jij heev veel succes! Hier ook een goede nacht gehad!Joepie,hihi. Om 22.45 laatste voeding, dus rond 23.30 sliepen we toen tot 3.15 voeding, daarna heeft Sterre even gemoppert, maar niet zo lang als anders, we sliepen rond 4.15 weer gok ik. Toen weer om 7.30! Ze ligt nu voor het eerst in haar eigen bedje, spannend!
Dankjewel Julia, Joy en Pamela. Vanavond dus proberen om haar gewoon weer tegen 21.00 uur in bed te leggen en dan niet meer wakker maken! Maakte haar idd wakker voor de laatste voeding.. Jeetje Schmidt het zit jullie echt niet mee zeg!! Joy, fijn zeg! Hopen dat het nu goed blijft gaan! Anieska, heerlijk! Ik ben erg blij dat ze in haar eigen bedje slaapt! Rustiger voor haar en ons!
LLL hoe gaat het met jou, inmiddels jou jongentje al vast denk ik zo. Ellis denk dat het beste is. Schmidt jeetje niet dat ook nog erbij succes in het zkh. De rest heeft volgend mij redelijk goede nacht gehad zo te lezen. Hier vannacht kwam babytje vaak voor voeding maar deed dit overdag ook, misschien een regeldaggie... Ben al wezen boodschapjes doen en twee wasjes gedraait en opgehangen, nu maar even wat eten, fijne middag
❤️ Januari 2015 mama's ❤️ 26-1 LoveLaughLive, 1e kindje Bevallen: 07-12 Schmidt van zoontje Robert 23-12 Mamatje van dochtertje Sophia 31-12 Noralie van dochtertje Féline 05-01 Starry van zoontje Cem 06-01 Michieltje van zoontje Michiel 09-01 Love2Live van dochtertje H 09-01 Joy van zoontje Thijn 09-01 MiekieLief van dochtertje Julia 09-01 KS2011 van dochtertje Mila 10-01 Poedie van dochtertje Jill 11-01 MamaDaisy van zoontje Kai 12-01 Luvsi van dochtertje ? 14-01 Mommychar van zoontje El-Jorai 14-01 Pamela van dochtertje Liene 15-01 Ellis van dochtertje Emma 16-01 Julia van zoontje ? 18-01 Anieska van dochtertje Sterre 19-01 Danielle van zoontje Liam 25-01 Joyyke van dochtertje Esmae 27-01 Boerderijmama van dochtertje M. 29-01 MamaLindaaa van dochtertje Alissa 30-01 Beebiebeeb van dochtertje M. Totaal: ❤️ Jongen (8) ❤️ Meisje (14) ❤️
Mommychar, fijn die regeldagen. Hopelijk komt hij nu weer wat minder vaak. Anieska, goed van Sterre Hier inmiddels geïnstalleerd. Robert heeft zich al redelijk laten horen. Had ze het over hard huilen, nou dit is nog niks. Ik zal verdere info via de club verstrekken
Maandenlang werd hij verwacht, onze wens is nu volbracht.. we zijn heel trots en blij met de geboorte van ons zoontje Stenn. geboren op 03-02-2015 om 1:23 .. Het is een flink mannetje dat had niemand gedacht hij weeg 3755 gram. Het was een hele zware bevalling van 31 uur.. De ruggenprik werd na een paar uur uitgezet uiteindelijk alles gevoeld toen het zover was.. nageboorte liet niet los, paniek! vlak voordat ik naar de operatie kamer moest, liet hij pas los .. 2 liter bloed ondertussen verloren en koorts (infectie/ruggenprik!?). Heb infuus bloed/vocht/antibiotica/en iets voor de baarmoeder samen te trekken.. Daarom moet ik in het ziekenhuis blijven.. Stenn ligt in de couveuse aan de antibiotica. Hij drinkt goed, alleen als hij geprikkeld wordt (verschonen etc) zakt zijn zuurstof.. Ze hebben een kweek afgenomen bij stenn en over 3 dagen krijgen we de uitslag.. ik moet heel veel rusten om op kracht te komen.. en mag helaas maar om de 3 uur even bij Stenn zijn om te voeden. Genieten is momenteel alles en even alles verwerken.. Maar moet zeggen wat zijn wij verliefd op ons wondertje! ❤️
Gefeliciteerd LLL, jammer dat het zo zwaar is geweest. Denk nu maar even aan jezelf en kom snel op krachten zodat je straks extra kunt genieten van jullie mannetje. Prachtige naam en het zal ook vast een prachtig kereltje zijn. Sterkte de komende tijd