Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LoveLaughLive, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Miek, hopelijk ben je vannacht bevallen, en zo niet hoop ik dat het gezellig was gisterenavond :p je moet niet gelijk na 1x opgeven zou mijn liefje zeggen hahaha

Hier niet zo veel 'gezelligs' meer met mijn schat, ik heb er echt bijna geen energie meer voor en voel me af en toe echt een zeekoe :) hihi hoe is dat bij jullie?

Schmidt, wat een mooi ventje zeg!!! Ziet er echt niet uit als prematuur op de foto!!

2. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier ook geen echte gezelligheid meer! Geen energie en die buik die toch wel in de weg zit en daarbij is ons beebje vaak wakker als ik naar bed ga! Dat is toch wel minder als je het gezellig wilt maken!

3. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier soms nog wat gezelligheid. Wel duidelijk minder. Vanuit mij omdat mn bekken pijn doet en vanuit hem omdat ie moe is na het werk en de laatste weken Veel in huis doet en alle zorg in de avonduren voor zl op zich neemt. Komt vanzelf wel weer. Nu ook bewust even niet, geen zin dat mn geplande kz opeens toch een spoedje gaat worden 😊

4. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Hier al maanden geen gezelligheid meer :p. Maar vriend vind het geen fijn idee dat de baby daar zit. Nou ja, komt wel weer na de bevalling.. Ooit dan.. Haha

5. ks2011

ks2011 Bekend lid

2 okt 2013
    598
    0
    16
    Mieke heeft het vannacht ook niets gedaan?? ;)

Hier af en toe nog wat actie. Maar sexy is het niet haha. voel me echt een zeekoe dus zo weinig mogelijk beweging vanuit mij haha.

Hier een rustige nacht ondanks het strippen! Baarmoeder voelt nog wel wat weeeig en net ging ik naar de wc en had ik flink bloederig slijm. Misschien toch nog aan het rommelen? Vandaag is een prima dag! Dochter gaat zo naar kdv en man hoeft pas om 16.00 te beginnen (als er niets gebeurd) dus kom maar op!! :)

6. poedie

poedie Actief lid

8 jul 2013
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,vannacht om 2.00 slijmprop verloren en een flinke ook zeg poeh.

Even over het strippen,dat heeft bij mij een rede,had ik nergens last van dan zou het ook niet gedaan worden hoor:)

Ben benieuwd wat de dag ons brengt,hopelijk een paar baby's hihihi

Schmidt wat is tie alweer gegroeid zeg,mijn oudste zoon is met 35 en 3 dagen geboren woog 2645 en was 46 cm.mocht na 6 dagen mee naar huis.
    Gaf wel voeding terug maar gelukkig niet veel,wat wel "vervelend"was is dat hij bij elke voeding snel in slaap viel en ik dus soms wel 40 min met een flesje bezig was haha.waarschijnlijk omdat het toch nog erg vermoeiend was die fles.

7. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Poedie, spannend nu je je slijmptop bent verloren al heeft dat blijkbaar zeker niet altijd iets te betekenen. Drinken moet ik hier ook een uur voor uittrekken.

Plezier maken ml. Ml heeft al na een paar maanden de boot afgehouden, vind het ook niks. Vloei nu niet meer, maar zijn beide te moe 😉. En denk eerst andere maatregelen voor ik ineens weer zwanger ben (niet dat ik geen nr 3 wil, maar ml is gelukkig verstandig)

8. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    En bedankt voor de leuke reacties.

Robert heeft gisteravond en vannacht 2x in zijn eigen bed geslapen! 2de x wel met een hoop gekreun maar niet huilen.

9. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Jammer KS, maar wie weet doet het nog wat!

Spannend Poedie! Hopelijk is het een voorteken voor de naderende bevalling!

Wat knap van Robert Schmidt! Toch weer een mijlpaal :)

10. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Goedemorgen dames,

kom op Poedie.. hoop dat t gaat doorzetten nu...
    Miekie hoop t voor jou zo...
    KS, wie weet wat het gaat doen...

Gezelligheid hier wel nog geregeld, maar duidelijk minder.. en idd zo passief mogelijk voor mij haha..

Buik: hier ook duidelijk minder gegroeid.. baby groeit de laatste weken dan ook duidelijk minder... nog n foto van gisteren bijgevoegd...

Bijgevoegde bestanden:

11. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Zo, de kindjes op school, ontbijt op!
    Ik ga zo eens naar Duitsland naar de kik en tedi! Even snuffelen, heb weinig zin om thuis op de bank te blijven hangen!
    Ik heb gisteren toch nog maar 2 setjes kleding in maat 50 besteld, had veel in maat 56 maar als beeb echt kleiner is verzuipt de beeb erin!

12. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Goedemorgen,

Schmist, wat een knap ventje!!!Wat gaat het snel!
    Poedie, spannend, hoop dat het doorzet!
    miekie, vanavond nieuwe ronden nieuwe kansen,hihi!
    Ellis, mooie buik!

@buikgroei, die van mij is de afgelopen weken echt enorm gegroeid, op school viel het ook op, na die 2 weken kerstvakantie.
    Merk het zelf ook, maar misschien ook omdat ik eigenlijk al die tijd een bescheiden buikje had.
    Je kunt het altijd even navragen!

Wat betreft seks, denk dat we het ong 1x per week nog doen....;)
    Straks intake over de keizersnee, en daarna afspraak bij de gyn, mams gaat gezellig mee!
    Heb trouwens al weken zo'n ongelooflijk niet te lessen dorst, herkenbaar?????ik eet s avonds vaak maar waterijsjes..tegen de dorst, wil het zo toch even vragen of dat wel normaal is. Suikertest was goed paar maanden geleden.

13. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    @ anieska, hier ook veel drinken, zelfs snachts gewoon. Viel me idd ook al op..

@ poedie spannend! Zal wel wat beginnen nu!

@ vrijen, moet er zelf om vragen anders weinig actie hier. Geloof dat ie het idee van passievolle sex met een baby in de buik niet heel aantrekkelijk vind..

Hier waardeloze nacht, word er zo moedeloos van:( lig maar te woelen en die kriebelbenen of ja kriebel lichaam eerder maken dat ik gek ervan wordt. Strakjes naar de vk maar eens even aankaarten allemaal..

Hier nauwelijks gerommel helaas

14. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Anieska, nog 1x per week?! Knap hoor! Kan mij de laatste keer niet meer heugen!
    Ik lig natuurlijk ook veel eerder als mannetje in bed en slaap dan vaak al als hij naar bed komt. Ben er ook meestal uit voordat hij opstaat! Ach ja, komt na de bevalling wel weer op gang!

15. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    goedemorgen!
    moet vanmiddag toch maar de vk en ga het zeker vragen. baby voel ik wel goed en bij de ctg en echo in het ziekenhuis zag alles er keurig uit.. mja je kan je toch zo onzeker voelen ineens.

hier ook weinig gezelligheid. zwz ik heb al sinds het begin van de zwangerschap erg last bij 'de daad' dus dat was al minimaal en konden we nog wel anders oplossen maar ook daar weinig zin/energie voor. vriend vind het allemaal geen probleem.

16. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Pfff, hier is de gezelligheid sinds vorige maand ook gestopt, bij de dochter is het zo begonnen, dus dat hoeft voor mij nu nog niet... Als ik 40w ben, kunnen we het er nog eens op wagen :)

Miekie en Ellis, kom op hé dames, nu kan het echt niet lang meer duren! Ik hoop dat ik niet overtijd ga, wegens vorige KS kan ik niet ingeleid worden en dat zou willen zeggen dat ik ipv 2 weken nog 4 weken zou door moeten gaan :$, pfff! Morgen op controle ga ik eens checken wat er zou ondernomen worden als er niks natuurlijks op gang komt...

Drinken is hier al de hele zwangerschap ongelofelijk veel! Ik drink makkelijk 3 liter bruiswater per dag en snachts nog een halve fles niet-bruisend water :) Ik word daar echt wakker voor! (oh en een litertje appelsap dagelijks kan er ook makkelijk in, alles wat in de koelkast staat, moet er aan geloven ;) ) Mijn suikerwaarde was wel iets verhoogd, maar ik herinner mij dat nog van bij zoon en dochter ook. Hopelijk hou ik het wat vol tijdens de borstvoeding, want ik ben niet zo'n drinker normaalgezien...

gevoelige tepels: heb ik ook duidelijk meer last van, ik voel ook al wat 'druk' van de melkproductie die ik herken van de vorige keren (in mijn oksel onder andere)

Schmidt: wat is Robert een mooi mannetje geworden! En al zo flink!! Wel goed dat hij netjes gemiddeld is qua gewicht en lengte ondanks zijn vroeggeboorte! Zoonlief is hier nog steeds de kleinste van de klas (geboren op 36+6), heeft zijn achterstand nog niet ingehaald...
    Maar fel genoeg hoor ;) !

Heb een nieuwe binnenband in kinderwagen laten steken, boeken zijn naar bib gebracht, adressenlijst is zo goed als compleet voor de kaartjes, nu nog geschenkjes voor kids inpakken voor als ik in ziekenhuis lig en nog wat inpakken voor dochterlief om te logeren bij grootouders die 4-tal dagen! Mijn lijstje geraakt precies niet leeg :D ...

17. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Boerderijmama, waarom kun je niet ingeleid worden na een keizersnee?
    Heb bij de eerste een keizersnee gehad, en was met de tweede 41 weken, had rugweeen, en 2 cm ontsluiting, dus voor 2 dagen later een afspraak gemaakt om in te leiden, maar is niet nodig geweest gelukkig, kwam die dag toch nog spontaan. Dus hier leiden ze wel in na een keizersnee...

18. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Drinken, deed ik tijdens de zwangerschap al veel en raak nu niet uitgedronken met de bv. Te weinig drinken betekent barstende koppijn.

Pff wordt echt moe bij het idee van zo'n dikke buik. Kan me het bijna niet meer voorstellen. Ellis, mooie buik.

Net zo gelachen. Ben ik Robert aan het voeden komt de oudste aan mijn navel zuigen. Dadelijk even de regen trotseren om naar de Hema te gaan voor extra spuugdoekjes eb hydrofiele luier. Vliegen er door het spugen en lekken doorheen (heb er al redelijk wat)

Ml ligt weer op bed. Wil niet boos worden want hij doet het zo goed en is zo lief. Maar ik sta op ivm voeden en vitamine en voel me dan schuldig om terug te kruipen.

19. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Ik word gek van de hoeveelheid doorzichtige afscheiding/ slijm wat ik verlies. Het is ook dun. Ben bang dat ik hierdoor straks het slijm niet kan onderscheiden van vruchtwater..

Wat sex betreft durft mijn man het niet meer aan. Sinds hij weet dat haar hoofdje vastzit in mijn bekken komt 'het' voor hem te dichtbij. Haha.

Ook hier verwacht ik voorlopig geen bevalling. Kleine is nog lekker actief en de voorweeën vallen op zich mee. Mijn gevoel zegt dat het echt pas over 4 weken zal gaan gebeuren. Los daarvan zijn zowel mijn man als ik later geboren (ik in wk 42), maar of dat wat zegt..? :(

20. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Love2live, ik heb ook echt waterige afscheiding.. wordt steeds erger en vooral 's morgens...

Als ik jullie verhalen zo lees is ons sexleven erg goed... 2 a 3 keer per week blijft toch wel... wel op n andere manier.. vooral voorspel, aangezien de penetratie voor ons beide niet prettig voelt haha

Drinken, ook hier enorme dorst!

Deel Deze Pagina