Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LoveLaughLive, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhhhhhhhh dames hou Op over dat lekker eten, begin gewoon te kwijlen.... maar wat betreft die suiker sluit ik me aan bij de andere dames, idd meer voor de baby en na de bevalling.

BeebieBeeb fijn dat je serieus genomen wordt en er ook vertrouwen in hebt. Denk alleen dat een inleiding niet heel veel verschil zal maken omdat ze daar nog wel even mee zullen wachten en het dan ook moeizaam zal gaan. En gewicht zegt niets, zl met 4240 paste echt niet bij 40 weken en vriendin met dl van 4970 paste prima met 39+2. Maar hoop gewoon dat dat allemaal niet nodig is en dat de kruimel gewoon prima past.

Denk dat ik zo s een dutje ga doen, ben zo moe. ..

2. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Joy, ik heb zw.suiker dus dan zijn de regels iets anders dan bij iemand zonder suiker. Ze zullen misschien niet gauw voor de 40 weken inleiden, maar als het kind heel groot blijkt, doen ze dat wel.
    Als mijn kindje rond de 8 pond is, vind ik het prima. Gaat er meer om dat ik liever geen kind wil baren van 9 of 10 pond :)
    Mijn dochter was 8,5 pond, sterrenkijker en lag ook nog eens scheef en die is er ook uit gekomen (met de vacuumpomp weliswaar). Dus ik ben echt niet gauw angstig, maar een tweede kind is toch vaak zwaarder en met zw.suiker nu erbij helemaal meer kans, dus ik wil het gewoon gecheckt hebben.
    De verloskundige gaf ook aan dat ze dan beter eerder kunnen inleiden dan wachten op complicaties. En dat zegt dan iemand die je nog net niet dwingt thuis te bevallen dus dat zegt wel wat ;)

Inleiden was vorige keer bij mijn dochter met 41+1 ook moeizaam, dus ja ach.. :)

3. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    #163 Ellis2014, 8 jan 2015
    Laatst bewerkt: 8 jan 2015
    Grrrrr nu heb ik zin in een milkshake....

Mooie buikjes allemaal!!

Fijn dat je nu serieus wordt genomen beebiebeeb.

VK is hier geweest.. strippen blijft kansloos.. baarmoedermond is nog niet verweekt.. zondag of maandag komen ze nog eens proberen.. bloeddruk is aan t stijgen, dus goed in de gaten houden.. dinsdag heb ik n afspraak in het ziekenhuis voor ctg...
    Grummel heeft er echt nog geen zin in...

4. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Oh wat balen Ellis!!!!

Hmmm al dat lekkere eten!
    Nog even over die suikers, ik verwacht er niks van hoor. Ons meisje wordt niet groot geschat, rond de 3 kilo(met 39.weken). Vruchtwater is ook normaal..
    Maar het is natuurlijk goed dat ze het in de gaten houden...
    Zie alleen wel op tegen de test, ben eigenlijk niet snel misselijk, maar dat drankje was drama!

5. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    ellis vervelend dat het nog niet echt doorzet!
    succes nog

beebiebeeb indd fijn dat ze je iig serieus nemen, wel jammer dat ze geen echo wilde maken

ben zelf ook net terug van de vk.. alles was gewoon hartstikke goed! buik groei wil niks zeggen kan komen door het indalen of doordat het vruchtwater wat minder wordt. op handmeting voelde het allemaal in ieder geval goed. wel klein babytje tenminste ze schat haar op 6.5 pond bij de geboorte dus zelfde als dochter dus gewoon prima 👍

6. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Ik ben best wel een snoepkont eigenlijk nu, maar heb geen zwangerschapssuiker. Dan kan het hopelijk geen kwaad voor de baby?

Jammer Ellis dat het strippen niet is gelukt! Hopelijk zondag dan!

Beebiebeeb, wat raar van de echo. Missvhien hebben ze in het ziekenhuis betere/ andere apparatuur?
    Ben benieuwd of voetreflextherapie wat doet voor je. Ik laat het ook vanaf maandag doen, nog wel voorzichtig. Want hier is geen specifieke reden dat hij eerder moet komen.

Vandaag erg aan het rommelen. Druk op m'n baarmoedermond en veel krampen en harde buiken. Nog geen regelmaat of erg pijnlijk. Dus m'n lichaam is zich lekker aan het voorbereiden denk ik. Dadelijk maar even een warm bad nemen.

7. MommyChar

MommyChar Actief lid

14 jul 2014
    291
    0
    0
    Part-time werkster and believer!
    Noord-Holland
    Wat een mooie buikjes weer!
    Vergeet steeds ook een te maken..

Dames hou op over al dat eten, ga dus vanavond weer snacken hé.

Ellis baby heeft het denk ik veels te heerlijk bij jou, wil er gewoon nog niet uit. Hopelijk zondag beter.

Beebiebeeb blij dat je uiteindelijk toch serieus werd genomen, dan maar de echo in het zk.

Julia ik ben er ook een en volgens mij kan het geen kwaad zo af en toe als je geen zwsuiker hebt. Heerlijk een bad, ik ga ook zo even onder de doche staan, voel me dan ook altijd wat beter.

8. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Anieska, sterkte met het drankje!!! Ik vond het toen ook echt walgelijk :(

Ellis, balen dat ze nog niet konden strippen zeg.. Op zich niet heel raar bij een eerste kindje, maar wel echt balen dat jij ook overtijd loopt nu :( ook maar wilde seks dan vanavond ;)

Julia, als je geen suiker hebt, moet je lijf die vreterijen gewoon kunnen handelen hoor! Je komt er zelf misschien wat meer van aan, maar je lijf verwerkt de suikers als het goed is wel gewoon genoeg ipv dat het allemaal bij je baby terecht komt.
    Ik heb bij de eerste ook voetreflextherapie gedaan, toen deed het helemaal niks helaas. Het is echt om te stimuleren dat je baarmoedermond verweekt. En dát zou dan weer de weeën kunnen opwekken. De dame die het de vorige keer deed, voelde al aan dat het niet veel had gedaan. Ze zei ook verwacht geen wonderen, maar bij sommige mensen kan het echt wat opwekken!
    Mijn vriendin is daarna ook bij haar geweest en die ging puffend de stoel uit en is die nacht bevallen :)
    Ik heb zoiets baadt het niet, schaadt het niet. Het is iig een heerlijk soort ontspannende massage en alle beetjes helpen.
    Ik krijg het ook nog eens vergoed, dus waarom niet :)

Miekielief, als je nog leest hier, morgen wordt je waarschijnlijk ingeleid... Heeeel veel succes!!!! Hopelijk slaap je vannacht nog een beetje en heb je morgen al je kindje in je armen! Heel veel succes maar zeker ook heel veel plezier! Geniet van de geboorte van je kindje!!!

9. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    #169 MamaLindaaa, 8 jan 2015
    Laatst bewerkt: 8 jan 2015
    volgens mij kan het helemaal geen kwaad als je geen zw-suiker heb om te snoepen en snacken.. ja voor je eigen gewicht haha en TE veel is natuurlijk voor niemand goed. ook voor niet zwangere
    heb ook trek gekregen door al dat lekkere eten haha maar mag van mezelf vanavond 1 klein bakje (afgewogen) chips hmm heb er trek in!!

vandaag een nieuwe stofzuiger bestelt en die wordt morgen bezorgt jeeej!! waar je al niet blij van wordt hihi
    de oude kon ook echt niet meer en straks met de kraamhulp in huis voor schandaaaaal 😆 dus ken van het weekend lekker stofzuigen 😃

10. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Julia, je had me op n idee gebracht! Ook lekker in bad geweest en nu in bed, ligt toch t lekkerst..

Miekie heel veel succes morgen! Hoop dat t stiekem al begonnen is...

Jeujjjj mamalindaaa morgen dus stofzuigen hihi...

Fijne avond dames! Tot morgen

11. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Beeb, dank je. Ik ben zenuwachtig. Ik probeer mezelf af te leiden. Straks wie is de mol kijken. Als vl thuis is dan gaan we samen douche zodat ik fris mijn benen wijdt kan doen. Haha. Nu lekker voor de tv genieten van een schoppend kindje in mijn buik. Zodra er nieuws is dan horen jullie het.

12. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    BeebieBeeb ow sorry dat wist ik niet. Ik hoop nog steeds voor je dat je kindje redelijk normaal gewicht heeft zodat je hem er zelf uit krijgt.

MiekieLief veel succes morgen, hoop dat het meevalt en allemaal vlot verloopt. Na het weekend moeten er toch wel een paar kindjes bij zijn of niet?

Nu even lekker op de bank hangen en ml heeft al de opdracht gekregen om een loempia voor me te bakken zo meteen. Komt Door jullie 😂

13. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Ja heerlijk zo'n warm bad! Vooral met een pijnlijke buik. Nu alles weer rustig in m'n buik gelukkig. Eindelijk.

Miekielief, spannend!! Heel veel succes! En haha ik wil ook voorbereid en netjes bijgewerkt de bevalling ingaan. Eens zien of dat ervan komt..

Als het vergoed wordt is het helemaal mooi Beebiebeeb. Inderdaad sowieso ontspannend zo'n massage. Mijn moeder is voetreflextherapeute dus dat is wel handig nu.

En inderdaad, vreet ook niet alles wat los en vast zit hoor. Maar kan wel heel wat snoepen op zich. Probeer mezelf wel een limiet op te leggen en dat lukt wel;)

14. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Miekelief, heel veel succes morgen. Hopelijk komt het snel op gang.

Ellis, hoop zo dat het snel op gang komt bij jou.

Net bij mijn ouders geweest nadat we de auto voor reparatie maar de garage hebben gebracht. Ml is de laatste 2 dgn extreem prikkelbaar. Zijn allebei natuurlijk ook erg moe na alles. Net helaas weer ruzie gehad. Gelukkig weer uitgesproken, maar heb wel gezegd dat we juist nu ook van de mooie dingen moeten genieten en ook tijd voor elkaar moeten nemen. 1 vb. Ik lig er al vroeg in. Pas wanneer ik met de late avondvoeding bezig ben komt ml. Knuffelen enzo, komt er gewoon niet meer van. Mis het zo

15. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Helaas dus nog niet spontaan begonnen miekielief... nogmaals succes morgen..

Pamela niet meer gelezen... zou t dan.... zou wel boffen zijn!

Hier erg veel harde buiken, dus toch nog wakker helaas..
    wie is de mol staat hier ook op!

thanks Schmidt... balen van die ruzies... vermoeidheid zal zeker ook meespelen, gelukkig weer uitgesproken!

16. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Miekelief heel veel succes morgen, hoop dat het een mooie ervaring wordt en je heel snel je kindje op je buik hebt!
    @ snoepen, kan me redelijk inhouden maar zo nu en dan wat lekkers laat ik echt niet aan me voorbij gaan hihi.

@Stofzuiger, waar je al niet blij van wordt he hihi!

@schmidt vervelend, komt hopelijk vanzelf langzaam weer goed als jullie allemaal jullie draai weer gevonden hebben. Hier is het ook allemaal op een laag pitje, erger me meer aan hem dan dat ik zinn heb om te knuffelen ofzo.. beetje jammer mja het is even niet anders.

Controle vk was goed, wilde niet ontsluiting checken. Doen ze pas na 40.6 zei ze.. gaf aan dat ik waarschijnlijk wel ontsluiting heb maar dat het verder weinig zegt. Wat betreft strippen doen ze hier dus ook pas vanaf die termijn.. ik wad best teleurgesteld eerlijk gezegd. Het ziekenhuis laat je pas komen met 41 weken en dan krijg je allerlei onderzoeken. Als blijkt dat baby nog goed zit dan laten ze het lekker zitten.. moet er niet aan denken zeg pff.. ben bij zoonlief met 40.2 bevallen en hoop toch écht dat ik daar niet overheen ga!
    Van mij mag ze ergens komende week wel komen ofzo pff.

Spannend, ben benieuwd wie als eerste een baby op de wereld gaat zetten hier hihi.. iig heel veel succes ladies waar het bij rommelt!

17. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Dank jullie wel. Jullie ook veel succes en plezier!

18. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Miekielief, wil je nog even heel veel succes wensen!

19. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier in bed met baby in de buik! Drukke avond achter de rug en nu kapot! Slaap lekker meiden!
    Miekie, succes morgen!

20. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Slaap lekker allemaal. Hopelijk kan iedereen een beetje slapen op mss 1 a 2 dames na die spontaan moeten been. Zou toch leuk zijn. Ik ga nu ook een poging doen. Robert ligt in zijn eigen bedje. Hopelijk houdt ie dat nog een uurtje vol 😉.

Deel Deze Pagina