Net verhuisd, meteen zwanger!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hester25, 4 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hester25

Hester25 Lid

8 jan 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn lieve vriend en ik zijn afgelopen november verhuisd van Den Haag naar Rhenen.
    Dit is een hele stap geweest, omdat wij alles achter ons hebben gelaten en hier een nieuw bestaan op wilden bouwen.
    Ik vond een nieuw (bij-)baantje, waar ik vanaf april gelukkig veel kan werken.
    Maar, 1 week nadat wij verhuisd waren, bleek ik al zwanger te zijn! Nooit gedacht dat het meteen raak zou zijn:D
    Dolgelukkig! Maar 1 probleempje, ik ken hier niemand en zie mijn familie/oude vrienden maar weinig i.v.m. de afstand (tuurlijk, eigen keuze, maar dit valt nu zwaarder dan verwacht).
    Zijn er meiden die hetzelfde hebben? Ik zit vanwege seizoensafhankelijk werk nu veel thuis, en zou het leuk vinden om met andere ''lotgenoten'' in contact te komen! Via internet, of wieweet in ''Real life''. Ik woon dus in Rhenen.
    Verder lijkt een klein Whazapp groepje met meiden die net als ik voor het eerst zwanger zijn leuk, meiden van tussen de 23 en 31 jaar?! Laat maar wat horen!
    Liefs,

Hester:)

2. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik heb niet hetzelfde maar woon wel in de buurt ;)
    Dus als je wat kwijt wilt of dingen wilt weten uit de buurt hier dan mag je berichtje sturen hoor :)

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Deel Deze Pagina