Hallo allemaal, Ik ben 35 en wil graag zwanger worden van een derde kindje, ik heb nu een jongen en een meisje, wie gaat ook voor een derde en kletst gezellig met mij mee? Groetjes, Bloem 2016
Hi, Wij hebben ook al 2 kids, 2 meiden van nu 7 en bijna 4. ook wij twijfelen of we nog voor een 3de gaan. Tot voorkort had ik echt nog zo iets van, nee we zijn compleet. Tot je dan ineens beseft dat dan alles voor de laatste keer is geweest. Dus nooit meer zwanger, nooit meer een kleintje. Met onze 2de is het zwaar geweest. Ging niet goed met bv, uiteindelijk veel last van eczeem en een rits aan allergieen. Nu heb ik gewoon spijt hoe ik het allemaal gedaan. Snel opgegeven met bv, hormoonzalf gesmeerd, klakkeloos alle vaccinaties gegeven etc! Ik zou het zo graag nog een keer over doen. En dat kan ik met haar natuurlijk niet doen. Sinds een paar dagen last van mijn borsten en af en toe wat misselijk. (Ik heb een spiraal al 3jaar), er lijkt wat veranderd. Het zal wel niet zo zijn, maar lijkt wel of ik zwanger ben. En vond het eigelijk een heel fijn idee! Nog een kans krijgen! Nu moeten we ook nog de komende tijd een zwaar traject door, sarnering. Dus wat gaan we doen... Wel of niet voor een 3de. Of nog wachten maar ja ben nu ook 32 geworden... Dus heel veel tijd hebben we niet meer! Haha! "Zucht" Jullie gaan sowieso voor een 3de of nog niet helemaal overuit?!
Leuk, ik klets graag mee! Wij gaan volgend jaar voor een derde! Hebben twee kindjes van net 4 en net 1 en in februari 2016 gaat de spiraal er weer uit! In juni willen we er dan weer voor gaan! Liefs Brownie
Hoi Brownie05 en Diwimelati! Gezellig dat jullie meekletsen! Enthousiast Brownie05 dat je met twee jonge kids al een planning hebt om voor een derde te gaan! Jij gaat er echt voor! Leuk! Diwimelate, spannend wie weet ben je dan wel zwanger? Wat bedoel je precies met sanering? Ben benieuwd of je er voor gaat, wat zijn je grootste twijfelpunten? Ja, ik wil wel echt graag voor een derde gaan en nu mijn zoontje over een paar maandjes 4 wordt en ik ook net 35 ben geworden, moet ik wel een beetje opschieten Ik heb het altijd gewild alleen stelde het steeds uit. Laatst zei iemand tegen mij dat ik dan straks heerlijk twee kids op school heb en dan veel tijd voor mezelf heb. Nu klinkt tijd voor mezelf als muziek in de oren maar nee; het gezin is voor mijn gevoel ontzettend mooi zo maar nog niet compleet. Het lijkt mij geweldig om het allemaal nog een keer mee te maken en er nog eentje bij te krijgen en het lijkt mij ook fijn voor de kids later om met z'n drietjes te zijn. Wel ben ik - ook vanwege mijn leeftijd - beetje bang of kindje wel gezond zal zijn maar dat weet je natuurlijk nooit van te voren... Doeg!! Bloem!
Ik wil ook wel mee kletsen... We hebben heel lang getwijfeld of we voor een derde zouden gaan. Nu de knoop door gehakt en vorige maand gestopt met de pil. Het voelt echter nog steeds twijfelend hoor... Vind het best wel weer spannend. Onze kids zijn nu 4,5 en 2,5 ongeveer...