Hier gaan de avonden nu beter, meestal bv om 20 uur en dan slaapt ze rond 21, dan wakker rond 3 en dan weer 7 uyr. Maar vannacht dus 2 uur rn toenom 5 uur last van haar buik (ze heeft ook al sinds zondag niet meer gepoept, ga zo lactulose geven). Dus op mn buik genomen en na half uur terug gelegd maar om 6 uur weer, weer op m buik en toen 6;45 maar gaan voeden. Ik vind 1 nachtvoeding niet erg, ze slaapt ook vrijwel meteen weer daarna gelukkig (dat was n paar weken geleden wel anders). Ik maak haar dus niet wakker om 23 ofzo maar ga gewoon ook om 21 uur slapen. Na n hoop onrust sliep ze rond half 9 weer. Zo naar t cb en zal je dus net zien dat ik haar nu moet wakker maken voor bv voor we gaan pfff.
Ik heb trouwrns wel net 2 pakken omneo en wat luiers besteld voor de zekerheid, weet niet hoe de plunderingen nog gaan verlopen met dat corona gedoe
Haha ik ook. Ik geef ook borst voeding natuurlijk dus heb 1 pak extra kunstvoeding gehaald, dan moet ik het sowieso redden, en een maandbox pampers sowieso heerlijk om een voorraad te hebben natuurlijk.
Hier ook nog 8 blikken neocate besteld voor het geval dat t niet meer te krijgen is. Aangezien hij geen andere melk kan hebben ben ik een voorraadje aan het maken. Het lijkt veel, 8 blikken. Maar we doen ongeveer 3 dagen met 1 zo'n blikje
Ja hier ook maar 2 flessen per dag maar idd voorraad is altijd fijn! @Haver11 ja die blikjes zijn klein he, zag ze bij de apotheek. Kleine meid is weer goedgekeurd: 4330 gr en 54.5 cm, groeit goed pp haar lijntje (3 weken te vroeg geboren met 2490 gr en 46 cm). Ze kreeg precies daar krampjes haha terwijl ik zei dat t minder was
Hij slaapt wel meestal vanaf de laatste fles tot 5.30. Ze zeggen elk kind is anders, Maar dat is ook echt zo haha. Dit is toch wel de meest ingewikkelde baby van de 3. 1e was heeel makkelijk 2e wat minder maar toen we de kma en reflux onder controle hadden werd zij ook makkelijker. Met deze jongen is het toch wel meer zoeken dan bij de meiden.
Wauw ze is dan zeker goed gegroeid zeg!! Ja idd heel klein die blikken, en dan nog 60 euro ook nog pff.
Hier avond 21:00, 23:00 3:00 7:00 En van 21-3 ook op de borst gelegen bij mijn man, in half zittende houding Ik voel mij niet goed, harde pijnlijke plek in de borst is zo te voelen nu beginnende ontsteking
N. Drinkt soms zoveel aan de borst dat het er ook zo weer uit komt. Begint vervolgens dan wel weer te lachen kleine draak Hij is al een paar dagen wat aan het hoesten en niezen, temp verder ok en drinkt en plast voldoende, moest toch de HA bellen voor nogsteeds een prutoogje en dat even voorgelegd. Moest ‘m goed in de gaten blijven houden en kreeg zalf voor zn oogje. Heb ‘m gister om 23;30u gevoed en kwam toen pas om 7! Toen weer gedronken en slaapt nu nog, dalijk lekker in badje en dan vanmiddag even naar mn ouders, pa is maandag jarig en werkt als vrachtwagenchauffeur; wou even graag met zn petekind/kleinzoon knuffelen! Prima! Kreeg gister een appje van mn teamleidster dat ik weer over 5 weken ga werken.. hoe ik het ga doen met kolven. Werk in het ziekenhuis en nu met al de corona uitbraken proef ik dat ze het liefste heeft dat ik zolang mogelijk op de vloer blijf; helaas voor haar heb dr ook maar meteen gezegd (1 collega switcht van afdeling, 1 collega zit met bekkeninstabiliteit nu thuis tot september en algehele drukte op alle afdelingen) dat ik niet eerder kom werken fijn weekend dames!
Ja, ik wilde online bestellen.. was uitverkocht. Toen naar de winkel, daar gelukkig wel een paar pakken mee kunnen nemen. Mn moeder en schoonmoeder hebben ook een paar pakken bij hun filiaal gekocht. Ik stond laatst al voor een leeg schap, en dacht dat overkomt me niet nog een keer. Vanmorgen met boodschappen doen wel misgegrepen, er waren zóveel lege schappen! Geen melk, yoghurt/vla, afbakbroodjes, weinig keuze in groente. Echt, bizar!
De mensen in t zuiden hadden t aan het rechte eind met hun bidet die hebben nu een lekker fris bipsje haha
Mensen zij toch helemaal gek geworden dat de winkels zo leeg geplunderd worden. Ik voorzag dit trouwens gisteren al tijdens die persconferentie. Ik had gelijk een bezorgmoment bij de Albert heijn voor komende week geclaimd. Is maar goed ook. Die hele app is overbelast en tot 23-3 kan je niks meer bestellen
Ik snap het wel ergens, als je 2 weken de deur niet uit mag moet je toch iets eten. Nou snap ik alleen het inslaan van 80 wc rollen niet zo, aangezien je die niet kan eten Het zou wel goed zijn als mensen 2 weken lang even niks doen/zoveel mogelijk thuis. Zo voorkom je wel meer verspreiding maar ben bang dat we over 4 weken weer zo'n conferentie gaan zien haha.