Januari 2020 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door iez, 31 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LJJ

    LJJ Fanatiek lid

    20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    @brusje @mimi1988 vorige week toen ze verkouden was en almaar bleef hoesten heb ik het wel in de gaten gehouden 2x pd. Toen viel mij die temp idd op in de avond. En sochtends checkte ik dan of ie weer oké was, de rest van de dag eigenlijk niet meer hoor.
    De reden waarom ik het nu deed was omdat ze zo warm voelde.
    Zodoende zag ik dat ze 37,9 had.
    Vroeg me alleen af of ik er iets mee moest.. het is namelijk voor een baby verhoging.
    Het is niet zo dat is het altijd elke dag meerdere keren doe hoor! Bij m’n zoon check ik bijvoorbeeld ook alleen als hij heel warm voelt en ik het aan hem merk. Don’t worry! ;)

    @LaQueen oeps! Snap dat je er nog niet op zit te wachten. Zou er zelf ook niet aan moeten denken.

    @RM1996 oh nee! Zo vervelend. Hoop voor je dat het snel doorbreekt.
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  2. RM1996

    RM1996 Fanatiek lid

    15 feb 2019
    2.035
    2.386
    113
    Vrouw
    Laatst had N ook wat verhoging, voelde wat warm aan, ook zelfde kleding als V niet te warm dus. Ik heb het even in de gaten gehouden ook hoe hij zich presenteerde gedurende de dag. Na 2/3 dagen was het hier weer genormaliseerd. Hopelijk bij V ook!
     
  3. RM1996

    RM1996 Fanatiek lid

    15 feb 2019
    2.035
    2.386
    113
    Vrouw
    Ja precies! Niks was goed, dacht eerst aan krampjes of volle luier maar hij weigerde echt, toen dacht ik nog aan dat sommige dames dit hier ook hadden. Ben gestopt met de strijd en heb een flesje gemaakt, vond het zo sneu en slopend..
     
    LJJ vindt dit leuk.
  4. Seffie

    Seffie Fanatiek lid

    17 apr 2019
    2.190
    2.523
    113
    Vrouw
    Oh dat is schrikken @LaQueen :eek: ik hoop voor je dat je gewoon ongesteld word haha.

    Hier vandaag een hele moeie baby. Sowieso steeds vaker moe. Bij jullie ook? Komt misschien omdat hij steeds meer kan. Draaien, speelgoed vastpakken en spelen. Naar ons en de katten gieren van het lachen haha.
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  5. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    @LaQueen dat hebben wij ook een keer gehad, condoom bleef zelfs bij erin, nou werkelijk, ik was in paniek en vriend maar zoeken naar dat ding:roflmao: moest ie toch nog even graaien Hahahaa

    @Seffie hier vandaag ook een slaperig meisje. Ben benieuwd wat ze met de nacht doet. Ik heb een hekel aan kolven, dus ik heb m’n ene borst nu niet leeg, de ander had ze wel bijna netjes leeg, maar goed, we zien het wel.

    Heeft iemand hier trouwens ook belang bij jongenskleding maat 62/68 en 74/80?
    62/68 is lang spul en 74/80 is meer zomerspul. :) Het is allemaal van m’n zoontje geweest 5 jaar terug, maar het is allemaal nog zo goed als nieuw. Hij groeide zo snel en ik wil het liever niet zo wegdumpen.
    Ik hoor het wel!
     
    LaQueen en iez vinden dit leuk.
  6. Haver11

    Haver11 Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Ooj @LaQueen schrikken!!
    Hopelijk word je gewoon ongesteld!

    Hier echt een super nacht gehad. Gisteren om 19.00 de fles gegeven, Vond het eigenlijk te vroeg, Maar hij krijste het uit. Dus fles gegeven en hij is door gegaan tot 8 uur vanmorgen ( wel nieuwe tijd ) vandaag heeft hij weer om 19.00 de laatste gehad. Ik ben benieuwd.
     
    LaQueen, Seffie, iez en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.214
    1.041
    113
    Wat een verhalen allemaal hahaha

    Het komt vast goed @LaQueen
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  8. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.108
    4.949
    113
    Vrouw
    D
    M
    Hahaha, bedankt voor jullie woorden dames. Fijn om te lezen dat wij niet de enige mensen zijn die daar blijkbaar onhandig mee zijn.:roflmao: Ik raak lichtelijk in paniek als ik eraan denk, maar tegelijkertijd denk ik.... ach, het is vast niet in 1x raak en de MAP helpt denk ik ook wel mee.

    Hoe zit het bij jullie met het 12-weken sprongetje? Ik weet nog dat het bij dochter echt een hel was... morgen is mijn uitgerekende datum 12 weken geleden en ik heb het idee dat hij aan z'n sprong is begonnen sinds gisteren. Hij drinkt super onrustig, z'n hoofdje gaat constant alle kanten op tijdens het drinken. Flessen gaan wel gewoon leeg. En vanmorgen was hij opeens 2 uur vroeger dan normaal met wakker worden.... en mopperen dat hij deed.
     
  9. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.108
    4.949
    113
    Vrouw
    D
    M
    Wauw, super knap dat hij al de klok rond kan slapen!
     
  10. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.108
    4.949
    113
    Vrouw
    D
    M
    Die lachjes, zooooo schattig vind ik dat. Als hij dat doet smelt ik nog steeds haha. En gewoon gieren van het lachen om niks hè. Mooi dat ze van de kleine dingen kunnen genieten.

    En jouw zoon kan gewoon al draaien?:eek: Wat een snelle baby! Die van mij draait op z'n zij, maar dat laatste stukje lukt hem nog niet haha.
     
  11. LJJ

    LJJ Fanatiek lid

    20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Het bewijs van dat het wél in 1x raak kan zijn in een onbezonnen moment ligt hier in de wieg naast mij te slapen :roflmao: dus niet roepen dat het niet kan hoor!
    Wij waren nog niet bezig met zwanger worden, maar was wel al tijdje gestopt met de pil.
    Ik moest eigenlijk ongesteld worden, dus we dachten deze ene keer zonder condoom kan wel.
    Dus... mijn cyclus bleek overhoop waardoor ik toen precies mijn eisprong had. :rolleyes:
    Uiteraard meer dan welkom, want als dit niet toen was gebeurd waren we zelf na de zomer gaan proberen.
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  12. Haver11

    Haver11 Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Hier ook 3x in 1 keer haha. Bij J was het nog niet de bedoeling. Ik had verkeerd geteld die maand. 5 dagen voor de eisprong toch zwanger.
    Maar de MAP zal zijn werk wel doen :)
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  13. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.937
    4.152
    113
    @Haver11 wat een nachten :eek: hier nog wel een nachtvoeding.

    F is nu 10 weken en zit in de 2e sprong. Overdag naar bed gaat prima, moppert wel wat. Maar in de avond naar bed brengen is drama. Zodra de pb aan gaat of je loopt de slaapkamer in is het huilen/schreeuwen. Gisteravond heeft hij uiteindelijk beneden op mij geslapen. Ook als ik hem overdag meer bij me houd of in de draagzak laat slapen is het in de avond drama. Gaat dit weer over?? o_O
     
  14. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.108
    4.949
    113
    Vrouw
    D
    M
    Maar jij hebt vast de MAP niet geslikt toen! Nouja... in het ergste geval beval ik eind 2020 of begin 2021 weer.:eek::roflmao:
     
    Isabella2020, mimi1988, RM1996 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.108
    4.949
    113
    Vrouw
    D
    M
    Het is een faaaaaaase! Maar als je er middenin zit is het kak.
     
    mimi1988 vindt dit leuk.
  16. Dame09

    Dame09 Fanatiek lid

    6 mrt 2019
    3.571
    5.519
    113
    Vrouw
    Laat jullie kleintje ook zo ontzettend veel scheten? En dan zijn die dan ook zo verschrikkelijk ranzig? :| mijn hemel. Een volwassen vent zou er jaloers van worden...
     
    Seffie vindt dit leuk.
  17. LJJ

    LJJ Fanatiek lid

    20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Nee klopt dat heb ik niet gedaan omdat wij toch wel een wens hadden voor een tweede.
    Het was wel ongelukkige timing, want ik was 1 april begonnen met een nieuwe baan, dus aan het eind van mijn maand proeftijd heb ik wel gelijk verteld aan mijn leidinggevende dat ik zwanger was. We wisten het toen zelf net 2 dagen.
    Maar zij zei ook, sommige dingen gebeuren met een reden. Het heeft gewoon zo moeten zijn. En zo zie ik het ook nog steeds.
     
    Isabella2020 en LaQueen vinden dit leuk.
  18. Seffie

    Seffie Fanatiek lid

    17 apr 2019
    2.190
    2.523
    113
    Vrouw
    Ja het gaat veel te snel hoor :eek: hij kan het al een tijdje. Ik wil dat helemaal niet haha.

    Hoe vermaken jullie jezelf+baby nu je niet naar buiten "mag"/niet makkelijk naar buiten kan? Ik verveel me echt heel erg en de muren komen op me af:oops:
     
  19. Haver11

    Haver11 Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Hier is het juist andersom. Overdag hazenslaapjes :( veel spugen.
    Nog steeds ook flink verkouden. Zal ook niet helpen.

    Misschien als je hem slapend in zijn bedje legt?
     
  20. Haver11

    Haver11 Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Hier is het vooral overleven. Nooit een dag saai met 3 haha. :roflmao:
    Maar ja idd het enige wat wij kunnen doen is een stukje wandelen.. spelletjes doen fietsen met de oudste.
     

Deel Deze Pagina