Phoe.. dag is inderdaad niet veel.. Hoe houden ze 't vol he!? Of, beter hoe houden wij het vol..? Hoe ist nu? Is J. na de laatste fles eerder gekomen? Slaapt hij nu?
Ja echt bizar. Ik zei net tegen mijn vriend, hij moet toch een keer instorten.. Hij bleef maar wakker. Hij is nu net in slaap gevallen op schoot. Hij kreeg na die fles na 2u dan al honger. Toen een fles gegeven, en geef zo voor de zekerheid nog een fles. Maar ik laat hem eerst maar even slapen, anders valt hij tijdens de fles weer in slaap. Dat hij zo weinig slaapt is vooral vervelend voor onze meiden.. mijn oudste dochter zei net voordat ze naar bed ging, Mama jullie zijn zoveel met J bezig.. En dan zijn we nu nog samen thuis.. Volgende week moet mijn vriend weer beginnen, en ben ik alleen.. En is er dus NOG minder tijd voor de meiden
Ah wat zielig voor jou, voor je meiden, maar ook voor J. Hier de hele avond buikpijn (ikzelf). Denk mijn eisprong weer na een jaar.. die pijn heb ik niet gemist
Nou nu heb ik een beetje rust in mijn hoofd om te schrijven hoe het nou gekomen is. I maakte afgelopen weken schrikachtige bewegingen zonder aanleiding. Het was mij geen eens opgevallen tot mijn man erover begon. Hij maakte zich zorgen en maakte een afspraak bij de huisarts. Ik dacht oh dat is gewoon moro reflex. En dat zal de huisarts vast tegen hem zeggen. de huisarts en de kinderneuroloog die beiden het filmpje zagen twijfelen en moet ze dus snel voor onderzoek komen . Ik ben helemaal in de put ervan .
Na alles wat we hebben meegemaakt heb ik het gevoel dat mijn incasseringsvermogen voor slechte dingen rondom mijn kinderen op is.
Dat is volkomen logisch. Maar probeer eerst de onderzoeken etc. af te wachten voordat je allerlei doemsenario's in je hoofd haalt! Dikke digitale knuffel!
@iez wat erg. Het kan ook iets heel onschuldigs zijn! Ik hoop dat dat het ook is. Dikke knuffel voor jou!
Hier uiteindelijk toch wel een goede nacht geworden. J kreeg om 22.00 nog een flesje, daar dronk hij de helft van op, En heeft toen tot half 5 geslapen en daarna tot half 9. Hopelijk kunnen we het ritme weer een beetje oppakken vandaag.
Gelukkig maar! @iez ik hoop dat t meevalt hoor, zeker na wat jullie allemaal hebben doorstaan!! @GroeneBomen hoe is t bij jou?
@iez, wow. Dat komt wel even binnen denk ik. Ik kan me voorstellen dat het je allemaal even (te) veel wordt. Hopelijk heb je snel meer informatie over hoe en wat...
We hebben besloten het wat los te laten om J overdag op bed te laten slapen. We hebben hem na de fles van 11 uur in de maxicosi gelegd en daar slaapt hij nu al anderhalf uur ... Als hij snachts maar goed slaapt in zijn bed haha. En dat doet hij gelukkig
Ik snap je wel! Wij moeten dat ook iets meer los laten. Na een slaapje zostraks van 45 min was het weer wakker en huilen. Hup de maxi cosi in, in de auto, ergens even een heel eind gewandeld en heeft hij toch nog even 30 min slaap meegepikt.
Slaapt J. in een ledikant of wieg? Het lijkt of hij overdag dat 'beschutte' van een maxi-cosi wel waarderen kan. Fijn dat hij zo wel slaapt!
Hij slaapt in zijn ledikant. Snachts ook. De wieg is afgebroken Ik denk dat het ook het rechter op liggen fijner is voor hem.
Je kunt natuurlijk eens kijken of het verschil maakt als je het matras in z'n ledikant een beetje ophoogt aan de kant van zijn hoofd. Door bijvoorbeeld een opgevouwen handdoek/badlaken onder het hoofdeind te leggen? Kijken of dat helpt, aangezien hij dan iets rechter op ligt @Haver11...
Ja de angst heeft nu een beetje de overhand idd. Lastig om rust te vinden in mijn hoofd, slaap sinds vrijdag heel slecht omdat ik idd allerlei doemscenario’s voor me zie.
Hebben jullie baby’s überhaupt moro-reflexen? Zo ja, met of zonder aanleiding? @GroeneBomen was je kleine telkens overstuur van de nazorg? Ook in de 2e en 3e week?