Een vraagje aan jullie. Misschien hebben jullie tips Morgen om 10:10u heb ik een afspraak bij het CB, ik moet hiervoor om 9:45u van huis. Met een beetje mazzel ben ik dan om 10:45/11:00u weer thuis van de afspraak. Normaal gesproken krijgt W. voeding om 10.00u. Dat gaat natuurlijk niet lukken. Nu ben ik dus aan het bekijken hoe ik het dan wel het beste kan doen, jullie ideeën?
Hmm ja t is niet dat t weg was en nu weer terugkomt, ik merl ubrrhaupt weinig verschil (afgezien van de ontlasting) en dat brengt ne dan dus weer aan t twijfelen. Is t niet sterk genoeg of zijn de scheten etc nog een lastste staartje van de normale darmrijping? Pfff blijft zo lastig dit
Klein flesje meenemen? Dat hij, mocht hij zich melden even voldoende heeft en als je thuis komt de rest geven?
Bij N is de koorts gezakt naar 37.2, is nog wat moe en zeurderig maar zit meer leven in tov gisteren grr, morgen mn nieuwe telefoon voor reparatie op sturen. Niet eens databereik op de slaapkamer zónder wifi ook niet buitenshuis. Geprobeerd met mn oude toestel en daar doet ie t wel
Ik denk persoonlijk dat de voeding niet genoeg verknipt is. Misschien overleggen met de huisarts? Hoelang ben je nu bezig met de pepti?
2 weken... ik had t in overleg met cb gedaan, huisarts vond t niet nodig.... Oja nog n toevoeging, mijn zoontje had ook darmklachten tot zeker 4 mnd. Pas toen we begonnen met vast voedsel vanaf 4 mnd ging t beter. Dat is dus ook waarom ik zo twijfel...
Jaaaaa!! J. draaide van buik naar rug! Trotse moeder hier! Ik had juist tegen mn man gezegd, dat ik verwacht dat hij morgen zou gaan draaien. Hij spande zn spieren zo goed aan! Nou, daar ging die al! Net wezen wandelen, dan komtie ook helemaal met zn hoofd omhoog, alsof hij over de rand wil komen kijken! Deed zn zus ook. Leuk die herkenning!
Wat dragen jullie kleintjes? Hier een rompertje met korte mouw en een dun broekje, aangezien het hier 21 graden in huis is.
Hier een rompertje met korte mouw, broekje en shirt met lange mouwen soms wel of soms niet sokjes. Kwijlt jullie kleintje ook zoveel? Als ik niet beter wist zou je haast denken dat ie al tandjes krijgt
Hier hetzelfde qua kleding, vind korte mouwen nog te fris ofzo, heb wel veelkleertjes met korte mouw gekocht. Ja hier ook kwijlen en bellen blazen
Ik zou ook meenemen maar hangt er een beetje vanaf of hij normaal gesproken ook echt voor die voeding komt of dat je het altijd gewoon geeft?
Nee, hij komt altijd wel voor die voeding.. misschien geef ik hem wel volledig wat eerder. En dan een iets langere ruk naar de volgende fles..
Mag je nou wel of niet je baby in bad doen met koorts? Vanmorgen 11.00 zetpil gegeven. En nu gewoon weer 38.5... Mag ik voor het slapen weer een zetpil geven of is dat niet handig? Jeetje zo onzeker ineens hij is zooo zielig. Mijn hart breekt haha
Ah snap dat je twijfelt. Misschien eerst dat even afwachten dan? Straks beginnen met vaste hapjes, misschien dat het dan beter gaat? Zo niet kun je altijd een stapje verder qua voeding.
Hier binnen romper met lange mouwen en dan verder niks. Soms sokjes. Of romper met korte mouwen/zonder mouwen en dan een broekje eronder... Ik vind vooral de nacht lastig, om te bekijken wat hij dan aan moet. Ik doe nu: romper korte mouwen. Slaapzak 1.0 TOG en lakentje. Slaapkamer is ongeveer 19 graden, in de nacht misschien dalend naar 18... Hij lijkt tevreden. Dus zal wel goed zijn toch?
@sarah28 zou kma kunnen zijn, maar ook stukje darmrijping. F drinkt Neocate, maar heeft ook nog veel last van scheten en krampjes vooraf. Ziekenhuis zei wel dat dit langzaam nu minder moet gaan worden. @Haver11 gefeliciteerd! Persoonlijk denk ik dat het goed is dat je terug gaat naar kleinere flessen en dan iets vaker. Zeker omdat hij ook erge reflux heeft. Hier bieden we elke 3uur 150 aan. Drinkt vaak niet alles op. Hij krijgt 6 flessen en in de nacht 90+3. @iez wat schrikken! Hoe is het nu?