Dankjewel @mimi1988 Dat denk ik idd ook. Hij heeft vandaag alsnog 4 flessen op. Dan tel ik die van 4.30 niet mee. 8.30 11.30 15.30 20.00 Tussendoor vrolijk, een slaapje van anderhalf uur gedaan en een slaapje van 2 uur. Smiddags bij mij in de draagzak geslapen omdat we weg waren.
Ik ben benieuwd hoe het met je/jullie is, @iez. Al iets uit de onderzoeken gekomen? Weet dat ik aan jullie denk.
Ja, helaas slecht nieuws uit de EEG . Er is epileptische activiteit ontdekt. ze weten echter niet wat de oorzaak is, om die reden moet ze morgen een MRI ondergaan. Ze gaat in narcose (zielig met infuus en al) . En dan moeten we dan horen of haar hersenen goed of beschadigd zijn. ze krijgt iig medicijn nu al voor de aanvallen.hopelijk reageert ze daar goed en snel op. Ik ben teneergeslagen, hoeveel ellende kan ik nog aan?
@iez, wat rot Heeeeel veel sterkte! Dikke digiknuffel.. @Dame09 Als je bang bent dat ie het op een krijsen zet zou ik hem voor dat je weg gaat geven. En anders wachten tot na de afspraak en eventueel daar voeden?
... ah, nee! Wat vreselijk en verdrietig @iez. Heel veel sterkte en kracht, want dat heb je/hebben jullie nodig in deze zware tijd. Laten we hopen dat de medicijnen aanslaan en de schade minimaal is en blijft bij I.
Ik heb besloten de fles eerder te geven. Vanochtend de fles ook wat eerder gegeven al. Aangezien de kleine man vaccinatie krijgt, vind ik het wel fijn als er al wat melk in zit voor vandaag...
Ik kan het nog. Vriend is vandaag voor het eerst na een lange tijd weer werken. De kinders zijn alle 3 beneden gewassen en aangekleed J HAD gisteren om 20.00 de laatste fles en kwam om 5.30 weer begint nu weer honger te krijgen.
Hoe is jou kolfproductie? V. Krijgt als ik werk 3x 90cc bij oma. Daar doet ze het 3/3,5 uur op. Maar ik moet 4x kolven om dat bij elkaar te krijgen. 08:30 90-100cc 11:00 60-80cc 14:00 70-80cc 16:00 40-60cc Dochter krijgt om 09:00, 12:00/13:00 en 15:30 ongeveer de fles. Die tijd tussen de middag gaat alleen niet ivm drukte op de poli, lunchpauzes etc. Vandaar dat ik het zo heb ingericht. Ik heb allen het gevoel dat ik superweinig kolf. Maar aan de andere kant doet ze het er wel goed op...
Ja denk t ook dat ik dat ga doen. Lastog hoor, was even vergeten hoe onzeker je kunt zijn dat eerste halfjaar eigenlijk.
Pff hier nu voor de derde nacht op rij om 0:00 voeding, en san stipt om 4:00 weer en om 7:00. Terwijl ze eerst dus sliep van ongeveer 20:00 tot 3:00, dat werd minder met speentjes rond 1 en 2 uur en nu dus echt om 0:00 honger.... en dan uur bezig om weer in bed te krijgen (klaarwakker en jengelen). Ik probeer steeds overdag 150+5 van pepti maar meesral laat ze zeker 30cc staan dus meer erin krijgen gaat ook niet echt. Pfff zo jaloers op veel van de nachten van jullie!