Ja hetzelfde hier idd. En idd ook die sprong, dus het is wel lastig te zeggen. Maar dat het vandaag wat beter ging zegt wel iets denk ik. Hij heeft vandaag een heel zakje gekregen in 2x. Morgen ga ik denk ik toch 1x een heel zakje geven.
Ik giet niet af. Hij stopt wel als hij genoeg heeft (soms iets te vroeg naar mijn zin.. ) of hij drinkt hem leeg. Vandaag ging de 180 + 6 = 200 ml op!
Haha ja ik giet dus wel af want hij krijgt er 6.. en anders zou dat 1200 zijn maar meneer heeft gewoon honger.. Dus vandaag hebben we 2 van de 6 flessen niet afgegoten. Dus ik wilde even herkenning lezen
En als je niet af giet en minder flessen geeft? Misschien is hij dan minder hongerig? Wij geven 4 flessen. 3x 180 en 1x 210.
Wij geven 2/3 flessen 2x 180+6 en soms meestal voor de nacht heeft hij niet genoeg aan de 180+6 en krijgt dan nog 90+3. Maar hoe doe jij de 210? Want miss is dat voor ons wel een idee als laatste fles aangezien dat kleine flesje al snel na een uurtje is
@Dame09 ik voed haar tussen 19-20 beneden of boven en dan leg ik haar in haar eigen kamertje. Voordat ik naar bed ga, rond 22:30 maak ik haar “wakker”. Dan voed ik haar in ons bed en gaat ze in de wieg naast mij. Ze slaapt dan tot 6-7 uur sochtends.
Ja klinkt nu heel stom maar dan kom ik niet uit met zijn slaapjes. Hoe doe jij dat met slaapjes? Hij slaapt zo goed maar toen we dus om de 4 uur gaven ipv 3(zoals nu) dan wilt hij OF niet drinken van vermoeidheid OF hij wordt snel wakker door trek. Ook kwam het dan wel eens zo uit dat hij na het drinken ging slapen maar dan spuugde hij alles onder. En langer wakker blijven na de fles was geen optie maar hij haalde het dan ook niet om te slapen tot zijn volgende fles. Nu met 3 uur ertussen loopt alles zo perfect. Nooit meer een oververmoeid kind. Altijd goed slapen en drinken en altijd vrolijk en minder spugen, ik mag dus echt niet klagen misschien blijf ik het maar gewoon afgieten want ik heb ook geen zin om nu te gaan minderen en zoeken naar wat dan werkt want hij moet deze week naar het kdv dus ben blij dat er nu een ritme in zit en 6x200 is gewoon erg veel idd. Misschien kan de avond fles er over een tijdje wel af.
In het zkh ging het slechter met slapen, maar gelukkig zodra we thuis waren ging het weer goed. Ik dacht dat ze zou ontregelen.
Helaas heeft ze die “krampen” nog dagelijks. Vandaag was de ergste dag tot nu toe. Als dat komende dagen zo erg blijf dan trekken we aan de bel. We moeten het bijhouden.
Ik ben dus niet de enige met haaruitval. Ook mijn meisjes zitten eronder. Ik ben nog verbaasd hoeveel haar ik nog heb hahahah Wat een opluchting dat I niet de enige is die nog niet omrolt.
Bij dochters gaf ik om de 3.5 uur anders kwam ik idd ook niet uit. Ik kan nu niet veel zeggen aangezien hij bagger slaapt. Maar als het zo lekker loopt zou ik het zo laten.. straks met vaste hapjes zal het dan wel wat gaan veranderen
Wat een ellende hier zeg.. J werd om 23.00 al wakker. Enorm onrustig. Flesje gegeven, daarna nog een aantal keer geweest voor zijn speentje. We hadden hem ingebakerd, maar daar worstelt hij zich gewoon uit. Om 4.00 uur weer een fles, 4.45 weer in bed. Daarna weer een aantal keer geweest. Toen sliep hij tot 6u.. en sindsdien ligt hij naast mij.. Ik heb geen oog dicht gedaan ( Hij slaapt nu ) Nog geprobeerd om hem op zijn buik te laten slapen, maar dan legt hij zijn hoofd niet neer. Ik snap er niks van hoe kan het toch ineens zo slecht gaan..
Spannende dag vandaag hier! Onderzoek waarin ze kunnen zien, of we levenslang moeten katheteriseren of niet.. Vandaag of volgende week dinsdag de uitslag. Hoop zo vandaag
Sinds gisteren rolt V. ook van rug naar buik Het ging met een hoop bombarie en gekreun, het moest en zou haar lukken. En toen het eenmaal gelukt was bleef ze aan de gang.