Hier is inderdaad de Oball ook favoriet en de Loopy Links. Verder kijkt hij nog niet echt naar dingen om.
Boven de liter kan geen kwaad zei het cb hier. Maar ik vind zelf 1200 ook erg veel hoor. Ach even doorzetten zo en vanaf 4 maanden oefenhapjes met groenten en fruit. Wilde eigenlijk pas na 6 maanden starten maar wil hem ook geen honger laten hebben. En volgens de gewicht x 150 ml theorie mag hij 1150 ml hebben. Dus wat is wijsheid haha
Verpleegkundige zei dat nexium bijna nooit wordt opgehoogd. Pas rond 1 jaar. Vond het een vreemd verhaal.
Helaas, der blaas zenuw is wel beschadigd wat ze al dachten. Het katheteriseren is blijvend.. we hadden ons hier wel een beetje op ingesteld. Maar t blijft wel k*t nu het definitief is..
Wat een teleurstelling! Voor jullie en Z. Is dr blaaszenuw tijdens de bevalling beschadigd (kan dat overigens... ) of is het niet goed ontwikkeld? Wellicht heb je het hier eerder gedeeld, excuses dan.. dan ben ik het vergeten.
Ze is geboren met een spina bifida(open rug). Was gemist op de 20 weken echo.. Dus er zijn waarschijnlijk zenuwen beschadigd. Maar welke precies en in hoeverre moeten we nog achter komen.
Zoooo! Das geen kleinigheidje @nadine001. Nu je het zegt herinner ik het me weer! Onwijs heftig hoor. Verwachten ze wel dat Z. kan rollen, kruipen, lopen, etc? Of is dat kijken hoe Z. ontwikkelt?
Tis allemaal vooral afwachten.. tot nu toe ontwikkeld ze zich normaal. Ze trekt wel haar voeten meer omhoog. Dus het is even afwachten hoe dat straks gaat met staan en lopen. Maar ze verwachten wel dat ze kan lopen later, misschien met hulpmiddelen. Maar in elk geval geen rolstoel. Ze beweegt haar benen gewoon goed gelukkig. Het had allemaal erger gekund. Maar alsnog is het best pittig!
Uhm oké idd raar. Wij hebben het indikken nu niet gedaan, Maar wat spuugt hij dan toch veel.. golven komen er uit. Heb wel het idee dat hij iets minder last heeft van de reflux. Maar ipv 4 flessen nu weer 6.. Met indikken laat hij er makkelijk 4u tussen.. En nu net 2.5 uur. Hij blijft misselijk en heel hees.
@nadine001 toch wel heftig hoor! Wat enorm rotnieuws. Even nieuwsgierig hoor en mss een rare vraag. Moeten jullie elke keer een slangetje inbrengen? Of zit er voor een tijdje een slangetje in? Als je er niet op in wil gaan is dat ook helemaal prima.
Ach wat balen @nadine001. Ookal zagen jullie het misschien wel aankomen, het blijft kut nieuws. Hopelijk blijft ze zich goed ontwikkelen
Vandaag 5 flessen (180) geprobeerd, maar was nog geen onverdeeld succes. Had er ook mee te maken dat hij om 5:15 vanochtend al kwam. Dat maakt zo'n schema knap lastig Na de laatste fles 180 was hij alles behalve tevreden, dus toch maar een klein beetje bij gemaakt (30+1), daarna was het goed. Nu ligt hij in bed. We gaan zien hoe het gaat..
Hier heeft meneer om 23.00 fles gehad en kwam toen pas om 5.00. Voor het eerst! Wel wilde hij een gewone fles en geen kleintje. En daarna slapen in bed hi maar. Heeft gelukkig bij ons in bed nog 2uurtjes geslapen. Hopelijk gaat hij die tijden door zetten!
Het zijn wegwerp katheters. Dus we brengen ongeveer 5x per dag zon slangetje in, en dan loopt er een klein beetje urine uit. Ze ligt gewoon te lachen terwijl we het doen, en het duurt misschien 20 sec. Dus dat is wel fijn!
Hier gaat de ellende door. 20.30 fles daarna 1.15u daarna 4.15.. Toen werd hij om 6u weer wakker.. Toen bij ons gelegd, toen sliep hij tot 7.30.. Wist ik maar wat er was
Denk echt dat het ook door de sprong kan komen hoor. F slaapt ook super slecht (overdag). Veel wakker, vaker honger...