Ja hier ook hoor, soms nog vaker wakke door buik of speen. Vannacht brn ik van 2 tot 4 bezig geweest met krampen, heeft ze gewoon snachts gepoept! Ging goed, hij is mrt de step gegaan
Gisternacht een goede nacht gehad en vannacht was het weer drama vanaf 1 uur. Slaapregressie hou op met onrust stoken aub! Alvast bedankt
Hier was het vannacht/vanochtend 5:00u. Hij was nog super moe. Ogen nog helemaal dicht, maar ontroostbaar. Dus een klein flesje erin. Hij sliep daarna door tot 7:30 en toen de rest van de ochtendfles gegeven. Inderdaad hopelijk is het gauw over @JosjeM
Ik zou gebeld worden door het cb voor extra wegen ivm de afbuigende groeicurve van V. Op mijn verzoek overigens. Nu kon ik morgen komen, maar heb geen opvang voor m’n zoontje. Komt de verpleegkundige aan huis! Echt super fijn.
Ook hier een flesje om 4:30... daarna verder geslapen tot 7:15. Zn ochtendslaapje ging nu vlekkeloos, geen brul- en krijspartijen. Hopelijk blijft dit zo! Houden jullie een maximum aan, aan de hoeveelheid fruit/groente die je geeft? Ik gaf gister namelijk een kwart banaan, nou.. meneer boos toen het op was. Toen nog een kwart banaan+beetje appel gegeven. Daarna was hij wel tevreden. Nog iets heel anders: liggen alle baby's nog in de kinderwagenbak? Ik merk namelijk dat J. steeds over de rand wil kijken! Dacht, wellicht wordt het voor HEM tijd om de zitting te gaan gebruiken. Maar IK wil dat eigenlijk nog niet... dan is die fase voorbij..
Ik geef nog geen hapjes. Maar bij mn zoontje hanteerde wij het principe 'wij bepalen wanneer hij eet, en hij bepaald zelf hoe veel'. Die hoeveelheden wisselden heel sterk. Hier nog een wagenbakligger, en zie dat ook niet op hele korte termijn veranderen. Wel heeft ze de neiging om overeind te komen als ze in de wipper zit. Op schoot wil je ook alleen maar rechtop. Opzich kan de zitting geen kwaad. Die kan je ook platter doen toch? Hoewel bij sommige wagens er een knik in zit (dacht bij stokke enzo). Dat vind ik dan weer gek, want eigenlijk is dat voor een kindje wat nog niet zelfstandig kan zitten helemaal niet zo goed. Rechtop dan...
@Isabella2020 misschien kan je de maxi cosi op je onderstel zetten? De zitting is vaak wat ruim en ook al kan hij plat, helemaal plat is het overigens bijna nooit (ligt er aan welke wagen je hebt). En dan zitten ze toch in een soort zithouding. Bij de maxi cosi is het wat compacter. Zit alleen even mee te denken hoor hier nog 1 die graag ligt in de bak en dat houden we nog even vol. Hier gisteravond een fles om 21.30, daarna 1.30 en toen door tot 8... hoorde hem om kwart voor 7 kletsen in bed, maar is weer in slaap gevallen. Om 8u wakker gemaakt. Om de dag te beginnen, maar ook omdat we even weg moesten vanmorgen.
Ik gebruik t zitgedeelte van de joolz al een maand, in de ligstand. Kan prima hoor. @LJJ wat fijn, ben benieuwd! Nou d. Heeft nog n keer gepoept en is nu duidrlijk rustiger. Ik heb t terug gekeken en ze poept dus maar 1x in de week, de 2 dagen en nachten ervoot heeft ze veel last... miss is het beter om uets van forlax te gebruikeb? Mag je dat zelf halen of op recept? @Haver11
Hier is J. zojuist voor de 2e keer overdag zonder huilen in slaap gevallen, ik moest wel 5x terug voor zn speen, maar dat weegt niet op tegen die krijspartijen. Jippie! Ik heb even een relax moment, de jongens slapen en dochterlief is op school. Kopje koffie en een programma! Ik geniet!
Vanmorgen S wakker moeten maken. Zo sneu. Maar hij moest toch met me mee naar het kdv. Daar slaapt hij wel minder lang en dus sneller op elkaar zn fles (want wakker = honger). Denk dat we vanavond wel in de knel komen.. hoop dat ik het kan rekken. Sowieso is die nutrilon prosyneo dunner dus drink hij super makkelijk weg/verteerd sneller Heb ik het idee.
Misschien een kleinere speen proberen? Dan doet ie langer over een fles, krijgt ie na 15-20 min wel het vol-signaaltje en doet ie het er wellicht ook ietsje langer op.
Ik ben zelf ook heel erg benieuwd naar of ze voldoende is aangekomen. Zo niet ga ik toch maar eens een lactatiekundige laten komen. Misschien dat het lipbandje toch de boosdoener is, ondanks dat ze in het ziekenhuis beweerde dat het geen invloed heeft.
Dat is idd wel weinig. Het kan zijn dat de nutramigen er weer voor zorgt dat ze weer poept.. Bij dochter was dat het geval. Zou dat misschien eerst even afwachten en dan kijken of forlax nog nodig is. Dat moet wel op recept.
Hier nog wel een wagenbakligger,maar ligt wel veel op zn zij erin. Zodra hij wel omrolt in de bak gaat hij over. Wel zo veilig. @Isabella2020 heeeeeeeerlijk! Al is t maar 15 minuten, kan al voelen als mini vakantie hihi Hapjes ehhhhhh geen idee! De eerste had hevige voedselallergieen dat dat met militaire precisie werd uitgevoerd wat en hoeveel hij mocht en met de jongste beginnen we pas na 10 juli.
Heb de s speen geprobeerd maar dan krijgt hij er bijna niks uit. Denk dat ik het in moet dikken sowieso. Vandaag op het kdv ging super goed! Ze wilden hem houden haha. Ze vonden hem een voorbeeld baby en wilden er wel 10 van hem. Super leuk om te horen en we zijn ook elke dag dankbaar met zo'n relaxed kind. Maar als anderen dat ook vinden dan maakt mijn moederhart een sprongetje hihi.
Oh je gebruikt nu een m? Mijn zoontje heeft nooit groter gehad dan m. Die drinkt soms nog melk uit een fles met speen m. Stevige kaakspieren zullen we maar zeggen. Wij zitten nog met een prematuurspeen nu voor V. Indikken is wel weer belastender voor de maag. Maar ik heb niet zo veel verstand van flesvoeding Maar met de S zou hij er toch wel wat uit moeten krijgen. Zeker met die dunnere melk. Hij zal wel gefrustreerd raken omdat hij gewend is dat ie amper moeite hoeft te doen met een m speen er op.