Hier gaat het overdag steeds beter met J Hij slaapt ineens heel goed overdag. Gisterenmiddag heeft hij 2.5 U geslapen Sinds we vaste voeding geven poept hij ook veel beter en heeft hij niet meer zoveel forlax nodig. Alleen de nachten gaan niet meer zoals eerst. Hij kon eerst de klok rond slapen maar nu zijn we al blij als hij maar 1x komt snachts haha. Vannacht was het 1.00 en 5.30, Maar gisteren is vriend 1 dosis medicatie vergeten.. misschien dat dat het was.
Hier vannacht voor t eerst 0:00 en toen 6:30 . Ik reken nog nergens op hoor verder, om mezelf teleurstellingen te besparen. @Haver11 was j dan ook nog wakker op dat tijdstip? En nog te harden? Hier redt ze t echt niet langer dan 18:45. @Dame09 jee wat goed! Hier nu ook regelmatig uit haarzelf poep, zonder lactulose. Dus gaat de goede kant op. @GroeneBomen ja lijkt mij ook dat andersom een betere volgorde zou zijn haha. Ah ja ik heb ook geen geluk wat dat betreft, overdag slapen was bij mn zoontje ook geen feest. Al gaat t na 2 maanden volhouden nu wel beter bij d. moet ik zeggen.
Hier precies zo.. maar slaapt snachts en de ochtend dan wel goed. Maar de rest alleen maar hazenslaapjes
Hier was het niet zo. Sliep gewoon alle cycli rond de 1,5u. Dus snap vandaag niet zo goed.. laten we hopen dat hij gauw weer zoals normaal doet
Hier zijn het de laatste paar dagen ook echt mini slaapjes overdag. Max een half uur. Snachts gaat wel goed dus ik klaag niet. Maar wel weinig tijd voor jezelf zo
Hier slaapt hij ook sinds 2 weken zo lang overdag.. de tijd daarvoor ook altijd alleen maar hazenslaapjes. Idd gewoon geen tijd voor jezelf dan of om Uberhaubt iets in huis te doen.. Sinds we wat meer ritme hebben slaapt hij ook beter. @sarah28 Hij krijgt zijn laatste fles rond 19.00/19.30 en dan is het snachts nog 1 of 2x.. terwijl dat eerst niet zo was. Toen hij overdag hazenslaapjes deed sliep hij snachts door. Waarschijnlijk was hij dan gewoon zo moe, dat hij de nachten door sliep. Wij gaan zo uit eten met de kinderen en schoonfam.. ben benieuwd hoe dat uitpakt
Nou idd. Kan me dan helemaal voorstellen dat je gesloopt bent. Ik heb hem een half uurtje beneden gehad. Daarna weer naar bed gebracht, zag dat hij echt nog moe was. Heb hem in bed gewoon maar even laten huilen, want iets anders werkte niet. Na een paar minuten was het huil, stil met ogen dicht, gil, ogen dicht, gil en uiteindelijk slaap vind dat wel lastig, dat laten huilen, maar hij had het echt ff nodig. Hij heeft nog bijna 1,5u geslapen daarna. Net na z'n voeding pakte hij weer 1 cyclus en dan weer wakker en huilen. Ben even bij hem geweest, speentje, aaitje, muziekje... Maar ging toch weer huilen. Heb hem 5 minuten gegeven. Als hij dan nog zou huilen zou ik weer heen gaan. Na 4 min sliep hij weer... misschien toch maar af en toe laten huilen dan, in plaats van meteen heen rennen.
@Haver11 ja we zijn idd gestopt met de nexium omdat hij met de omneo veel minder spuugt. Morgen toch maar even de follow up appen over hoe en wat. Misschien is dan een lage dosering wel genoeg... Eet smakelijk
Heel herkenbaar! Dat werkt hier soms bij F ook het beste. Hoe naar ook. Wij zijn helemaal niet van het laten huilen, maar F gooit soms alles er even uit en ineens is het stil en valt hij in slaap. Bij overstuur pakken we hem gelijk natuurlijk.
Vervelend die slaapjes! Zitten jullie kindjes tegen het omrollen aan? Dan kunnen ze ook ineens slechter slapen. Vriendin van mij haar zoontje slaapt nu ook vreselijk. Hij is 3 weken ouder dan F, maar kan dus wel bijna rollen. Toen F kon omrollen, kwam hier de rust langzaam terug.
Ben benieuwd! Misschien is dat idd voldoende. Vriend had zich vergist.. volgende week gaan we uit eten Waar ik wel blij mee ben.. ik ben zo moe. Echt niet meer gewend om te werken haha.
Jep, hier wel. Ze kan net de draai niet maken met haar schoudertje. Ze blijft dus hangen op haar zij, totaal gefrustreerd hahaha
Heerlijk nu gewoon de wc gaan zonder kannetje haha, met die warmte geen vies dik kraamverband haha. Ik kan nu gewoon niezen zonder vloeken
W. rolt al wel om, dus daar komt het denk ik niet van. Maar er is vast wel weer een andere ontwikkeling waardoor het zou kunnen komen hij heeft in ieder geval geslapen tot 18:40, dus prima...
Zo! Ik moest veel bijlezen. Drukke dagen gehad. De man was vrij vanaf woensdag dus een hoop quality time met z’n viertjes. V. zit nog volop in maatje 2 van luiers. Ze weegt nu hopelijk zo’n 6 kilo. Slapen overdag gaat sinds kort goed. Na de 2e ochtendvoeding slaapt ze vaak een lang slaapje van zeker 2 uur. Daarna vaak slaapjes van 3 kwartier en heel soms nóg een lange. Ze geef na 1,5-2 uur zelf ook echt aan dat ze moe is. Dan kan ik haar vaak zo in bed leggen en slaapt ze vrijwel gelijk. Ze rolt nu ook alle kanten op. Gaat ook helemaal rond in de box als ze op haar buik ligt. Ze doet al een soort voorstadium van tijgeren. Wil dan een speeltje hebben waar ze net niet bij kan en probeert dan te grijpen terwijl ze met dr voetjes probeert af te zetten. Soms lukt dan. Dinsdag maar de tongriem kliniek. Ik ben heel benieuwd. Het telefonische gesprek met hun lactatiekundige was iig al heel leerzaam en verhelderend. Zie alleen op tegen de nazorg omdat V al wat ouder is en alles bewuster mee zal maken. Vorige week zaterdag surrogaattante geworden van de dochter van mijn beste vriendin. Meisje geboren laten worden met 37.6 omdat mama Hellp syndroom bleek te hebben. Na een weekje ziekenhuis met wat gedoe daar zijn ze nu weer thuis. Ik mocht vrijdag op visite komen in mijn eentje, wat ik totaal niet had verwacht. Super leuk! Hebben elkaar voor t eerst sinds tijden een dikke knuffel gegeven en mocht de kleine zelfs vasthouden. Heb haar nog kunnen helpen met wat tips voor het voeden aan de borst. Ze was helemaal blij.