Nou doeiii baby hier Ze lag gisteravond in haar bedje terwijl ik nog wat aan het rommelen was op haar kamertje. Zie ik haar ineens op handen en knieën zitten, heen er weer hupsen en al. En het rupsen begint ook meer op tijgeren te lijken. Paar dagen geleden begonnen met wat minihapjes. Appel vond ze niet lekker, peer ging al beter. Vandaag banaan geprobeerd en daar heeft ze gewoon een 1/4 geprakt van op Verder is de spruw zo goed als weg. Nog even doorbehandelen. Het is wel heel irritant want door dat laseren en de nabehandeling klemt ze haar kaken gewoon stijf op elkaar ik kan niet eens in haar mondje kijken of het al genezen is.. @Seffie ik zou idd ook nog even wachten al het nu niet gaat. De darmen zijn rond de 6 maanden pas uitgerijpt. Grote kans dat het over een paar weekjes wel wordt verdragen dus.
Wat sneu @Seffie Wij zijn nu ook begonnen, maar volgens een heel vast schema. bijvoorbeeld wortelen: Dag 1 tm 3: 3 hapjes Dan weer een nieuw soort groente voor 3 dagen op dezelfde manier. En langzaam breiden we de hoeveelheid hapjes uit. Meij geven de groenten in de ochtend. Dit inderdaad ivm kans op buikpijn. Fruit krijgt hij nog niet. Gaan eerst broccoli, bloemkool, wortelen en pompoen proberen. Daarna langzaam fruit introduceren.
Dankjewel dames. Ik wacht lekker. Wat ik nu weer meemaak.. man en ik hebben het weer een keer spannend onder de lakens (vaker niet dan wel door erge bekkenpijn).. Is het condoom lek.. Dus ik ben heeeeel benieuwd hoe mijn cyclus deze maand is. Ik ga geen morning after pil halen want ik kan niet tegen die hormonen. Ik slik dus verder niks qua anti conceptie, we vertrouwen op condooms
@Seffie oh johhh! Zal je altijd zien. Waren er al weer plannen voor een tweede aangezien je geen map haalt? (Misschien had je dat al verteld) Ik gebruik ook (nog) niks, behalve condooms dan. Ik ga ook niet zo lekker op de hormonen. Weet ook niet wat we wel willen...
Haha nee zeker nog geen plannen. Zou het ooit wel willen. Eigenlijk zou ik nog 10 kids willen zoals S. maar ik wil eerst herstellen qua bekken. Als het raak is moet het gewoon zo zijn. Zo ben ik altijd ingesteld. Ik was bij S. Zwanger in ronde 1 tijdens het "oefenen" want ik had nooooit een korte cyclus. Toen ineens wel. Moest zo zijn ❤. Ik ga geen MAP halen omdat ik heel slecht ga op die hormonen en ik eigenlijk 1 juli ongesteld moet worden als ik naar de afgelopen 3x kijk. Maaaar dat zegt bij mij dus niet zoveel haha. Ps; ik heb een heel verleden met niet zwanger kunnen worden met mijn ex 10 jaar geleden. Ik ben van mening dat dat ook zo moest zijn hoe vreselijk ik dat ook vond. Maar daardoor dus wel in mijn achterhoofd dat je veel geluk moet hebben om zwanger te worden en misschien daarom ook niet zo bang voor deze blunder haha.
J heeft weer eens doorgeslapen! Echt weer weken geleden.. Als het niet maanden zijn. We zijn toch naar 5 flessen gegaan, 20.30 de laatste en om 6.00 werd hij wakker
Ohhh, de wondere wereld van baby's. Werkelijk waar. Gisteren dag 1 van sprong 5 en we merkten het gelijk aan haar. Ze is ontzettend cranky, niets was goed. De box niet, op de grond niet, de wipstoel niet, bij mij of mijn man niet. Het enige leuke moment gisteren vond ze om in de kinderstoel te zitten, want ik had de newbornset eraf gehaald en vervangen voor de babyset (uiteraard nog klem gezet met een hydrofiel en alleen tijdens het hapje max. 10 minuten)*. En daarop volgde ook nog eens een ontzettend leuke nacht. Ahum En het ging zo goed de afgelopen tijd *L doet aan buikspieren trainen, in de MC komt ze constant naar voren, in de babyset van de tripp trapp, als ze op de rug ligt op de grond of in de box tilt ze haar hoofd op.
De hapjes gaan hier trouwens erg goed. 's Morgens rond 10 u krijgt ze een paar hapjes fruit en 's middags rond 17 u een paar hapjes groente. Haar mondje gaat constant gretig open, alleen bij de bloemkool iets minder gretig Ze heeft de volgende dingen al geproefd Fruit: banaan, mango, appel en meloen. Groente: worteltjes, broccoli, bloemkool, zoete aardappel, doperwtjes en pompoen. Geen idee waar avocado onder valt, maar dat vindt ze ook goed te eten. Ook hebben we hier en daar wat pindakaas en ei geïntroduceerd en dat ging ook goed.
Hier duurde het een paar dagen. Dus met een beetje geluk ben je er zo vanaf. Dag 1 was bij ons ook het ergst. Ik ben nooit zo van de sprongen bekijken maar ik merkte zo'n omslag dat ik toch even de app erbij pakte en ja hoor.. Dag 1
En de sprong schijnt nog 27 dagen te duren, dus ik hoop inderdaad dat we er met een paar slechte nachten van af zijn Soms is het wel bizar he, met die sprongetjes. Dan denk ik; dit kan geen toeval zijn.
Ik plaats tijdelijk deze foto even, toen ze gezellig was voor 10 minuten gisteren Meisje helemaal trots in de kinderstoel❤️ Bekijk bijlage 655542
Aaah wat schattig @JosjeM ! Hier ook van die buikspieroefeningen idd, zo grappig om te zien. Nog meer babies die de hele tijd willen staan? Mijn zoontje deed dat ook, steeds benen strekken (je krijgt ze bijna niet meer gebogen soms), op schoot, op tafel, in bad etc. Rollen doet ze dan weer amper, knietjes proberen op te trekken wel. Vind t leuk hoor die ontwikkelingen! @Seffie oeps! Ik heb ook al n keer n test gedaam 2 mnd geleden, gelukkig negatief hihi, hier geen derde meer. Ik kan trouwems niet tegen de pil qua hormonen (misselijk), maar mirena dan weer wel.
Nou na paar goede nachten vannaxcht onrustig rn scheten. Deed geen pijn maar ze werd er wel wakker van en kon dan niet meer slapen. Dus maar weer aangelegd t is n wonder dat mn borsten die wisselingen aankunnen qua melkvoorraad. Miss waren t toch de druiven, weet t niet... vandag maar banaan, was weer n week geleden. Ze poeot nu als n malle trouwens, max 1 dag ertussen, blij mee!! Na al die verstoppingen met kramoen en onrust gaat t over t algemeen zoveel beter!