aaah @LJJ Wat een scheetje! @GroeneBomen net gemist!! Leuk om zo ff mee te koekeloeren naar jullie kleintjes! Hier is t zo lastig te zien nog bij d. Donkere ogen en haar + huid van dr vader (is marokkaans), maar verder... mn zoontje heeft vorm van ogen en gezicht van mij, rest van zn vader. Iedrreen roeot dat d op dr broer lijkt maar zeker als je babyfotos naast elkaar legt zijn ze totaal anders. Hier de 2e belabberde nacht, ze was gewoon van 1:45 tot 4:15 wakker!! En om 5:15 weer pfff. Zo onrustig, niet huilen ofzo, praten, blazen, ogen wijd open pfff. En dat terwijl t juist zoveel beter ging ervoor. Ze wordt nu net wakker (wel n uurtje later dus dan de laatste tijd). Ben er wel doodmoe van pfff. Zou t sprong zijn? Overdag slaapt ze ook slechter
@sarah28 wow dat je dat lukt met zo weinig voedingen al zo lang! Dat hoor je zelden, want tot een maand of 9 is de productie daar niet stabiel genoeg voor. Wat fijn zeg!
Woooow! Wat een knap koppie @LJJ! Jammer, je foto gemist @GroeneBomen. Vandaag de kinderbijslag voor 3 kindjes ontvangen, whoepwhoep!
Js das t enige geluk dat ik heb zeg ik altijd hahaha. Mijn babies hebben krampjes, slapen slecht en huilen veel maar mn bv gaat als n tiet hihi. Bij mn zoontje uiteindelijk tot 11 mnd zo gedaan (op gegeven moment met doorslapen alleen nog ochtend en 19 uur), toen wilde hij niet meer.
Nou overdag gaat ook lekker, na 5 mij wakker en deed net of ze 1.5 uur geslapen had. Half uur laten liggen en diverse keren twrug voor speen of ernaast gezeten en nu maar weer eruit gehaald. Ze is zo opgewonden, ogen steeds wijd open en slapen ho maar. Al wakker vanaf 9 uur dus... pfff nu maar even naar de winkel en straks nog eens proberen.
Hier een mini me karakter ook (helaas haha. Soms lekker driftig.. oeps) maar begint ook wel steeds meer van m'n man te krijgen.. zijn lippen bijvoorbeeld. Identiek. Zo leuk om te zien. Maar wenkbrauwen en ogen van mij. Oogkleur is nog blauw (wij allebei bruin) dus geen idee wanneer en of dat nog gaat veranderen.
Hier man knalblauwe ogen, ik bruin (aan de donkere kant), W. kwam er al uit met donkere ogen... Helemaal geen blauw gezien hier. Wel jammer. Terwijl iedereen dus altijd over z'n mooie ogen begint en ik had nog zo gehoopt dat ze blauw zouden worden
Hier man bruine ogen en de kinderen alle 3 mijn kleur haha. Oudste dochter heeft fel groen, 2e heeft blauwe ogen en zoontje ook nog blauw ( word steeds lichter ) Ik heb blauw/groene ogen haha. Ik had op zijn minst 1 kind met bruine ogen verwacht maar niet dus
Ja ze zeggen vaak dat bruin overheerst. Mijn man heeft echt hele donkere ogen en ik ook bruin, in het licht iets groenige gloed. Maar S. heeft alleen 1 klein streepje bruin verder blauw. Bij de geboorte hele donkere ogen maar ze worden steeds lichter. Op 1 foto zit er een filter overheen hoor (Instagram) dus is de kleur iets anders maar zie je de streep heel goed.