De kleine man zit trouwens in rompers maat 74/80. De 62/68 zit hem gewoon écht niet lekker meer. Verder zit hij qua kleding ook in 68, soms 74. Het gaat zo hard...
Blijkbaar is dat toch niet zo dat bruin overheerst. Cb had me een heel verhaal uitgelegd over de oogkleur, Groen kan ook heel overheersend zijn.
F is echt een mini me! R leek ook al heel erg op mij als baby. Nu steeds meer zijn vader. En bruine ogen met blonde haren ❤️ F heeft hele donker blauwe ogen, ben benieuwd welke kleur ze uiteindelijk worden. Vriend heeft bruin/groen en ik blauw. Broer werd met lichtblauwe ogen geboren en heeft nu bruine ogen. F draagt ook rompers 74/80 en kleding 68 en sommige dingen 74 al weer.
N heeft ook maat 68 over geslagen en vind de rompertjes 74/80 fijner met aantrekken. besef me net ook dat hij deze maand een HALF jaar is wat gaat het snel!! Vooral nadat ik net een kleintje van 10 dagen heb vast gehad N heeft echt mijn ogen, over het algemeen heel donker en dan met bepaald licht toch wat groenig (zie foto’s) heb ikzelf ook.
Hier heeft kleine J weer doorgeslapen ik denk dat hij het doorheeft nu haha. Toch 5 flessen en de laatste rond 20.30 dan zitten we wel goed denk ik. Hapjes laat ik nu even staan. De enige dag deze week dat hij fruit op heeft sliep hij niet door. Kan toeval zijn natuurlijk. Ook valt hij nu zonder te huilen in slaap en als hij wakker word begint hij vrolijk te brabbelen Ook eventjes een foto haal hem dalijk weer weg.
Och, lekker mannetje. Fijn dat hij al een paar dagen doorslaapt. Heerlijk is dat dan, die aaneengesloten nachturen slapen Hier ook een fotootje van W. Helaas draait hij hem met uploaden..
Ja dat scheelt echt zoveel! Thuis word het er ook niet gezelliger op door slaaptekort. Hopelijk blijft het nu zo. Iig een tijdje dat we weer kunnen bijtanken. Wat een knapperd zeg!