2 dekentjes, 1 lakentje, kleding en fleecedeken. Onze slaapkamer is hooguit 14 graden hooguit. Sinds 2 dagen zonder muts.
Hier slaapt ze in: Romper Sokjes Kleding Mutsje Lakentje Dekentje en nog een dun dekentje er over. Tot vannacht zelfs een kruik in de rug. Maar aangezien ze vanochtend 37,4 was gaan we denk ik over op een warm water kruik en mss zelf zonder. Wij leggen haar op de zij te slapen tegen de kruik aan. Maar door woelen zakt ze vanzelf op haar rug gedurende de nacht.
@sarah28 die 1.5 tot 2u zijn zo herkenbaar. Na elke voeding weer. Sinds gisteren spuugt hij ook veel meer. Ook uren na decodering. Dus echt lekker slapen zit er niet meer bij. Golven komen er uit(met een boog soms)..
Hier slaapt I met Rompertje, kleding, zij is de enige zonder sokken zo te lezen (ook overdag geen sokken), in teddy badcape gewikkeld, met lakentje en 2 dunne dekentjes. zij slaapt op haar rug
Overdag slaapt J op zijn buik in de box, Maar snachts durf ik dat nog niet. Hij draait wel zijn hoofd al goed, maar toch. Hier vandaag de MAM fles gekocht ivm de krampjes. Tot nu toe bevalt die heel erg goed Nexium lijkt ook zijn werk te doen J slaapt in een romper met lange mouw, kleding en sokken, lakentje, dekentje, en nog een dun dekentje eroverheen.
Hier weer een wakkere baby die alleen maar wil drinken.. waarom nu??? Normaal is ze al tevreden en slaapt ze na een half uur voeding.
Ik ook gehad vannacht, werd er helemaal gek van. Eerst van 21:45 tot 23:15 bezig, werd ze om 3 uur wakker, toen tot half 6 aan t klooien geweest met krampjes, willen drinken, gekke huiltjes, onrust (als n gek naar de borst happen). Pfff en toen om 7 uur weer voor n volgende voeding. Tot half 9 bezig. Hoe ging t bij jou na je post?
Na elke voeding indd ook wel 1,5 uur bezig. Vervolgens dan maar een uurtje slapen en weer voeden. Werd er gek van. Toen kwam zoonlief ook nog eens bij me dat hij niet kon slapen. Heb papa maar ff geroepen dat ie bij m wilde kijken. Ik voel me echt nalatig naar m toe, had dit echt niet verwacht. Soms ben ik even klaar met de borstvoeding.
Zal het door het weer komen? Hier ook een onrustig mannetje! Normaal laat hij ‘s nachts keurig 4 tot 5,5 uur tussen de voedingen. En nu begon hij na amper 2,5 uur alweer onrustig te worden. Op zulke momenten pak ik hem dan maar bij mij en probeer ik hem met de speen nog ff rustig te krijgen tot hij weer voeding mag. Dat is wel prut aan flesvoeding, je kan je kindje niet te pas en te onpas voeden, want je moet je natuurlijk wel ongeveer aan een max. houden.
Ik dacht ook: misschien komt t wel door de storm! En nu is ze ook gewoon alleen maar wakker en smakken, dan wil ze weer drinken. Maar wel steeds happen en loslaten, dan ben ik er even klaar mee hoor.
Dit had mijn verhaal kunnen zijn want ik wilde dit ook typen. Precies zo dus.. 2.5 uur ertussen en dat terwijl we zijn laatste avond fles met 120 + 4 schepjes geven. Ik ben kapot. Mijn man hoort het niet dus ik sta er snachts alleen voor. En dat is door de weeks prima maar in het weekend mag hij ook wel op staan voor zijn zoon zodat ik 1x kan slapen
Ja same here... terwijl t de nachten ervoor vrij goed ging (wel 1.5 uur bezig maar daarna sliep ze lang, 5 uur en 4 uur). Ja dat heb ik ook, kan er nog steeds soms om janken dat ik zo weinig aandacht aan hem kan geven. Hij klaagt niet maar toch, hij komt wel heel vaak knuffelen, mist dat wel denk ik.
Hier ook geen fijne nacht.. Vanaf 19:00 tot 00:00 was ze wakker, en veel huilen.. na de laatste voeding van 00:00 wel geslapen tot 04:30. Daarna weer om 07:00 en toen om 09:00. Ik was al kapot eigenlijk. En het is er niet beter op geworden.. Woensdag gaat de keuken eruit, dus die moet ik eigenlijk leeg halen. En vanmiddag komt de fysio langs voor Z. Dus rusten zit er ook niet echt in.
Vind het soms best lastig om echt te genieten. Heb van die momenten dat ik ons oude leven mis. En dan voel ik me daar weer schuldig over tegenover Z, dat ik dat zo voel.
Herkenbaar.. Dat ritme wat je had, wat goed liep is nu ineens anders. Maar dat komt vanzelf weer! Dit is gewoon best een zware tijd.
Hier een wel een goede nacht. J sliep van 1.00 tot 2.30, daarna tot 5.15 op mij verder en toen weer een fles. Jammer dat hij alleen verder slaapt op mij
Dit is indd even een intensieve, pittige periode, maar dat verandert in loop van tijd wel weer. Ik ben de hele ochtend bezig geweest met voeden, pfff. En nu eindelijk slaapt ze, hopelijk voor een paar uurtjes, m’n borsten moeten weer even bijvullen Haha. En vanmiddag gaan we lekker taartje eten met de grote, trotse broer. Even quality time
Zou het het weer geweest zijn? Hier heeft ze geslapen van 23:15 tot 04:00. Daarna was ze heel onrustig in bed, waardoor ik amper een oog dicht heb gedaan. Om 06:00 huilen van de honger. En daarna ook weer gerommeld tot 08:00. Toen heb ik haar naast me in bed aangelegd. Daarna is ze in een coma beland tot 10:30. Dus onrustige nacht, maar qua voedingen prima. Hopelijk gaat bij iedereen de storm weer liggen Heeft jullie baby ook zo’n last van baby acne. Echt sinds gisteren is het zo’n beetje geëxplodeerd op dat knappe koppie. Gaat wel weer over en je kan er niks aan doen, maar t ziet er zo sneu uit al die pukkeltjes en puistjes.