als het zwanger worden niet wil vlotten

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SnowAngel, 20 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SnowAngel

SnowAngel Niet meer actief

hey meiden,

wij proberen ondertussen al langere tijd(40 maanden)
    om zwanger te worden
    tot nu toe nog zonder resultaat, hebben in sept 2013 ons laatste mk gehad(in 2010 ook een mk gehad)
    en daarna heeft het niet meer mogen lukken
    ondertussen al in het ziekenhuis geweest en alle onderzoeken waren in orde, moeten nu nog zelf half jaar proberen en mogen daarna terug komen
    heb nu net weer een klap moeten verwerken want mn schoonbroertje wordt vader, heel leuk voor hem en zn vriendin natuurlijk maar harde klap voor ons ook aangezien hun zelf nog niet zo gek lang een relatie hebben, heb er wel even om moeten huilen want wij willen ook zo graag en dan lukt het hier maar niet, ik zit nu in mn vruchtbare periode en hoe graag wij ook een kindje zouden willen mn hoofd staat er totaal niet meer na nu om het gezellig te maken met mn man, ookal willen we het wel graag, maar tis gewoon voor nu even een kei harde knal die ik weer te verwerken heb:(

ik heb dit topic geopend zodat we met zn alle kunnen praten en ons verhaal kwijt kunnen, het maakt niet uit of je in ronde 1, 2 of 20 zit iedereen mag mee praten hier zodat we steun aan elkaar kunnen hebben, en ons verhaal bij elkaar kwijt kunnen en elkaar door leuke en minder leuke tijden kunnen slepen

liefs, SnowAngel

Deel Deze Pagina