Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja idd vervelend blijft het wel, hoop alleen als het niet lukt de behandeling en dat ze met pensioen gaat wel een pijnloos leven verder kan hebben in de wei.
    Ja ik begrijp precies wat je bedoelt. Nu ga ik waarschijnlijk morgen even naar ze toe.. mis ze ook zoo!!

2. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    T84, snap dat je ze mist hoor!

Ik hoorde van mn vader dat hij gisteren alweer 'normaal' liep, dus ik hoop dat het een blessure van korte duur was. Ga er zo zelf heen om het eens goed te bekijken.
    Badkamer is gelukkig bijna af!

3. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Fijn om te horen dat hij nu al wat beter loopt. Dat is goed nieuws..
    Ik ga zo om 13.00 naar me paardjes toe om ze heerlijk te knuffelen.. hihii..
    Ben zo blij (als een kind, haha)

4. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

hey meiden,

hoe is het hier? allemaal een goed weekend gehad?
    Stond ik vanmorgen in de douche... hoor ik een geluid wat lijkt op het krabben van de auto! Dus ff snel uit het raam kijken... en ja hoor!! Bevroren autoruiten! GETSIE!!BRR

Steph en T84, sterkte met jullie paardjes! hoop dat het wat beter gaat.

T84, wat fijn dat jullie nog een keer gratis terug mogen komen bij de pretecho!! Dat is ook niet altijd zo! Maar tis idd niet leuk als je het gezichtje niet echt gezien hebt! Dat lijkt me nou juist zo byzonder!
    Hier nog 17 nachtjes slapen dan hebben we de 20 weken echo en weten we wat het word! HAHA net een klein kind die aan het aftellen is voor zijn verjaardag;)

Fijne dag!

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    goedemorgen dames,

heb alles wel een beetje bijgelezen maar weinig tijd om echt te reageren!
    vandaag nog een dagje werken en dan donderdagmiddag pas weer een paar uurtjes....
    hier gaat het in ieder geval allemaal nog goed ;)

liefs

6. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden,
    Alles goed hier?
    @steph, hoe is het met je paardje?
    Ik ben gister bij die van mij geweest.. ze krijgen al beetje wintervacht, echt schattig. Maar dat wordt denk ik weer scheren dit jaar. De knie van Dil vond ik er niet goed uitzien. Denk dat ik terug ga naar de kliniek om te kijken of het nog wel zin heeft om cortozone te spuiten of niet.. Maar verder ziet ze er gelukkig uit.

@Wian, ja het wordt steeds kouder ineens.. hier nog niet gezien dat ze moesten krabben..
    Ja ik tel ook weer af tot vrijdag, hoop dat ie zich wel laat zien dan, hihi..
    Morgen zie ik m trouwens ook, me controle in het ziekenhuis weer..

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    het is inderdaad behoorlijk koud buiten zeg!!
    mn man moest vanmorgen ook de autoruiten krabben, heb nu ook maar eens mn winterjas aangetrokken ipv mn vest. heb gelukkig een jas gevonden die ik nu nog even pas (over paar weekjes waarschijnlijk niet meer)

hier trouwens gisteren met een thetoscoop (vast fout geschreven maar zo een ding om naar hartslag/longen te luisteren hihi) een schopje van de kleine kunnen horen hihi.
    we probeerden de hartslag te vinden, ik denk dat ik hem gehoord heb maar het was best rumoerig op de achtergrond dus echt goed kun je het dan niet horen. ze schopte richting dat ding en dat kon je wel goed horen erg grappig!!

8. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Goedemorgen meiden
    Hier hetzelfde probleem.
    Autoruiten krabben en erg koud. Brr.

Vanmorgen had ik trouwens een tempratuur van 37.0.
    Denk dus dat ik vandaag of morgen ongi wordt.
    Al leek me dat vroeg.
    Ik dacht/hoopte eind van de week pas.
    Ja het kan natuurlijk nog wel even een paar daagjes duren.
    Alhoewel het bij mij meestal diezelfd dag is als ik deze temp meet.
    Afwachten dus.

9. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hee meiden,

T84, echt balen van die knie! Ik hoop voor je dat ze er nog wel iets aan kunnen doen.
    Mijn paard liep wel goed, het stukje van zijn stal naar de koelmachine. Vandaag ga ik aan de longe kijken hoe hij loopt. Dat moet goed zijn, anders komt de dierenarts. Spannend!

Wian, nog eventjes dus! Heb je een voorgevoel voor een jongen/meisje? Hier hoefden de ramen nog niet gekrabt te worden gelukkig!

Naomi, gaaf zeg dat je dat zo kon horen! Succes met alle drukte.

Nijn, ik kan niet meepraten over tempen, had ik maar een maand gedaan, en volgens FF had ik niet eens een ei gehad, en toch zwanger. Bij mij is daar dus geen pijl op te trekken. Maar lekker toch als je ongi wordt, dan mag je aan de Clomid beginnen? Of ben je daarmee al begonnen?

Hier gaat alles goed. Kan niet veel eten, moet steeds kleine beetjes en vaaaaak, want anders heb ik weer honger. Vriendlief is gelukkig klaar met de badkamer, dus kon vanacht lekker boven naar de wc. Scheelt wel een wandeling haha. Hij had de badkamer gepoetst toen ik bij mn paard was, met DREFT! Wel heel lief. Vandaag dus de bende maar opruimen en beginnen met leren, want er komt weer een tentamenweek aan.. Woensdag intake verloskundige en zaterdag echo!!

10. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Naomi, wat gaaf dat je het kon horen!
    @Nijn, Ik weet ook niet zoveel van tempen, Maar ben je nu aan de clomid of begin je daar mee als je ongi ben geweest?
    @steph, relaxt de wc boven.. en wat lief dat ie de badkamer heeft schoongemaakt als is het met dreft, hihi..
    Heb je bij je intake bij de vk geen echo? Dat had ik wel.. of is het bij jullie apart?

11. nijnonijntje

Ik begin met clomid op dag drie van mijn cyclus, dus als ik ongi geworden ben.
    In principe wel goed dat ik ongi wordt, als dat klopt tenminste, maar vond het even een raar moment haha.

Ik temp niet heel consequent hoor, maar zo af en toe.
    Vaak nadat ik denk mijn ei te hebben gehad, als ik eraan denk haha

12. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    T84, ja schattig he. Mijn paard loopt weer goed!! Ruim een half uur aan de longe en geen fout stapje. Vanmiddag gaat hij nog een uurtje in de paddock en dan morgen maar weer kijken.

Nijn, ooh spannend zeg dat je mag beginnen met clomid. Dan duim ik dat je snel ongesteld wordt!

13. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

@nijn, ook wel weer prettig dat de ongi er aan zit te komen, dan kan je met de clomid beginnen... en dan hopen dat dat er weer wat regelmaat in gaat brengen!

@naomi: lekker vandaag werken en dan donderdag pas weer! kan je mooi even wat dingen doen!
    Wat grappig dat jullie met zo'n ding het hartje gingen luisteren, kan me idd voorstellen dat een schop wel duidelijk te horen is haha.

@T84: Ah kijk, dus morgen en vrijdag even in beeld! Dat is het enige leuke voordeel van die controles natuurlijk! Even jullie kindje weer zien!

@steph: Ik heb in het begin gedacht dat het een jongen werd... de laatste tijd heb ik echt geen idee! Heb ook geen voorkeur wat het word, dus laat me verrassen!:D
    Wel lief dat de badkamer klaar en schoon is!:D haha zal wel lekker geschuimd hebben met dreft;) Mannen maakt het nooit uit welk schoonmaakmiddel waar voor is,... daar maken wij ons wel druk om.

@all: ik ben weer terug uit mn werk, en duik zo weer lekker mn bed in! Buikje vind ik nog maar langzaam groeien! zaterdag vroeg al weer iemand, waar is je buik dan? hahah! Ach miss gaat het straks ineens wel heel hard... en aan de andere kant.. net als bij alice, wat er niet komt, hoeft straks ook niet terug in model!

14. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Nijn, idd nu hopen dat je snel ongi word. En dat je snel aan de clomid mag beginnen.
    @Steph, wat goed!! Blij te horen dat ie weer goed loopt.

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @wian: hihi lekker toch als je weinig buik hebt, kan hij niet in de weg gaan zitten en hoef je straks niet terug in model te komen ;)
    ja het was heel grappig dat we het konden horen! mn zus heeft zo een ding gekocht voor de opleiding dus gelijk even testen he hihi.

@nijn: hopelijk komt je ongi dan kun je met de clomid beginnen!!

@stephanie: spannend hoor je intake en echo!!!

16. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    *Komt even zwaaien naar iedereen * :D

Hoe is het met iedereen ?

Hier gaat het wel goed heb nu weer keelpijn ben er net 3 weken vanaf heeft vriendlief me aangestoken :x:x

Eitje is ook geweest dus nu nog 10 dagen wachten en dan weten we meer :)

25-10 heb ik een afspraak bij de GGZ omdat ik met me depressies heb gezeten , en nou maar hopen dat ze me helpen.

Zag dat ik er alweer 7 dagen hier niet ben geweest *schaam*:)

Ik heb jullie natuurlijk in de gaten gehouden , en zag dan ook mooie buiken en echo's :D

Voor degene die het nodig heeft een dikke knuffel !!!

17. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo,
    Hier gaat alles goed. Net voor controle geweest bij de gyn. Alles ziet er nog goed uit.. dus rust houden en hopen dat het zo blijft. Hij had het erover om misschien meer onderzoek te laten doen bij een academisch ziekenhuis, maar daar over later meer.

@Kim, spannend weer wachten!! Goed geklust?

18. nijnonijntje

@T84
    Mooi meid, dat alles er goed uitziet.
    Is altijd wel weer een geruststelling natuurlijk.

19. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    T84, fijn dat alles goed was. Zo kom je de komende weken wel door toch?

Kim, sterkte met je keelpijn en succes met je afspraak bij de GGZ. Spannend weer afwachten!

20. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Goodmorning meiden!!
    Wat een stilte hier!!

Deel Deze Pagina