ik waggel nog steeds rond hoor geweldig goed geslapen vannacht echt heerlijk!! wilde om half 12 mn bedje nog niet uit hihi. heb bijna geen last van voorweeën gehad gisteren.... ons meisje weet echt niet wat ze wilt denk ik maar ja we zien het wel weer misschien gebeurd het wel wanneer ik het niet meer verwacht...
Nou ja 1 ding is zeker. Ze komt er zeker een keer uit, ze zal daar heus niet voor eeuwig blijven zitten
hihi ja gelukkig blijven ze nooit voor altijd zitten nog max. 2,5 week maar wat lijkt dat nog ver weg pffff
Ik kan nu ook moeilijk wachten totdat ie komt.. omdat ik weet dat het eerder wordt dan gepland.. Geboortekaartjes zijn besteld, nu wachten op de proefdruk.. wordt nu helemaal zo echt.. hihi..
jeetje zeg, de tijd gaat echt ontzettend snel. wat spannend voor de zwangeren die bijna gaan bevallen. Ik ben twee weken geleden geopereerd en dat is behoorlijk tegen gevallen, sinds gisteren kan ik eindelijk weer rechtop zitten en rechop lopen, maar daarvoor kon ik niks meer als alleen maar in bed liggen. Gelukkig zijn de eierstokken wel doorgankelijk en zijn er nu dus gaatjes ingebrand. Hopelijk werkt het. Eind januari gaan ze kijken of er een ei komt of is geweest. Spannend dus.
Jeetje dat is ook niet fijn gegaan!! Zal wel behoorlijk veel pijn doen ! Hoop voor je dat de operatie geslaagd is en dat er snel een eitje in aantocht is!
Hoi dames, @HappyMarie: Jeetje wat een ellende Gelukkig zijn je eierstokken wel weer doorgankelijk en hoop ik van harte dan je straks een eisprong hebt! Sterkte hoor met alles. @T84: Leuk de geboortekaartjes! Ik heb nog heel veel ongeschreven enveloppen liggen, maar ik ben steeds zó moe en schuif ik het maar weer voor me uit. Vanavond toch maar eens doorgaan. Naomi: En? En? Ik hoop dat het heeft doorgezet voor je, zou leuk zijn als je je meisje dit jaar nog in je armen houd. @rest: Sorry als ik jullie vergeten ben, heb wel alles bij gelezen, maar blijkbaar niet onthouden. Hier alles rustig. Wel slaap ik extreem licht en was ik klaarwakker om 07:00. Opgestaan en gegeten en toen gelijk weer hartstikke moe. Ben dus maar lekker mijn bed weer ingekropen en laptop nu vanuit bed.
@Happy Marie, Jeetje wat erg zeg. Nu hopen dat het gewerkt heeft. Heel veel sterkte meis!! @Naomi, En en en? Ik ben ook zo benieuwd.. @Rosa, Hihi.. ik heb adresstickers gemaakt (ja je moet wat als je al weken thuis zit, haha) dus als de enveloppen binnen zijn hoeven we ze alleen op te plakken. Ik heb dat trouwens ook zo licht slapen, beetje jammer. Meestal al ik wakker wordt probeer ik het wel nog maar lukt niet. Ik doe soms als het lukt een middagdutje helpt ook wel. Gister avond sinds maanden lekker samen met mijn vriend uiteten geweest. Was echt heerlijk en gezellig.
Goedemorgen dames, Hapymarie, wat heftig zeg! Ik hoop zo voor je dat de operatie geholpen heeft! Gelukkig kan je nu weer een beetje rondlopen. Kaartjes, wij zijn gisteren op zoek geweest naar een kaartje en wel wat leuks gevonden. Maar de prijs loopft nogal snel ope hè! Ben ook benieuwd hoe het met Naomi is. Heb gisteravond gewerkt tot 11 uur, dus heb lekker uitgeslapen. Straks een beetje opruimen, lekker rustig aan vandaag.
@T84: Ja een middagdutje doe ik ook hoor. Mijn ritme veranderd best wel. 's Nachts slaap ik heel licht en overdag slaap ik iets dieper. In de avond ben ik ook wel redelijk fit. Vreemd hè, misschien bereid mijn lichaam zich er op voor hoe het straks met een baby is. Mooi dat het uit eten gaan lekker was. Ik kan daar ook enorm van genieten, maar helaas is mijn man niet zo'n restaurantganger. Heel soms gaan we wel, maar dan doet hij het meer voor mij. Of het is omdat we een familiefeestje hebben. (Mijn oom en tante hebben een restaurant, vandaar..)
@Steph: Zo jij hebt gebikkeld gisteravond. Doe lekker rustig aan vandaag hoor! Geboortekaartjes zijn inderdaad prijzig, maar ja dat is het krijgen van een kind nu eenmaal.
Rosa, jammer dat je man geen restaurantganger is. Ik vind het altijd zo gezellig! Ja, kindjes zijn duur, en mijn smaak helpt daar niet aan mee haha. We zijn nu aan het kijken naar de kaartjes van Jipperdepip, die vinden we zo schattig! Zit nog steeds lekker in mn pyjama. Heb gisteren het huis kerstvrij gemaakt samen met mn moeder, dus het is weer heerlijk rustig overal. Wasje draait, straks lekker douchen en dan maar een plantje kopen, want alle potten zijn leeg. Hebben jullie nog plannen voor oud en nieuw?
goedemorgen meiden, hier nog steeds niets hoor mn buik is al 2 dagen vrij rustig geweest en vandaag valt het ook nog reuze mee... ik denk dat het toch januari gaat worden, heb er weinig vertrouwen in dat ze vandaag of morgen nog gaat komen. @happymarie: he bah klinkt akelig!! hopelijk heeft het wel effect gehad en krijg je een mooi en sterk eitje @pinda: ooit is het jullie ook gegund meid *knuffel* @stephanie: als de kleine nog geen teken geeft dat ze eruit wil morgen gaan we begin van de avond naar mn schoonouders en rond half 10 of 10 uur naar mijn ouders. ik hoop heel erg dat ze er of al is of ik weeën heb zodat we lekker met zn 2tjes of 3tjes zijn! niet dat ik niet naar mn s.ouders en ouders wil maar ik wil ons meisje gewoon zo graag zien en knuffelen. ondertussen al weer een aantal voorweeën gehad.... kan zijn omdat ik net de was opgehangen heb en natte was natuurlijk vrij zwaar is... ben ook zo stom dat ik het vertik om meerdere keren kleine beetjes te halen want dan moet ik weer zoveel lopen
Ik weet niet of jullie me nog kennen, maar af en toe lees ik hier nog mee. In januari was ik met de pil gestopt, maar in maart weer begonnen. Na de zomervakantie hebben we toch echt de pil het raam uitgegooid en nu hopen we dat het snel raak mag zijn! Gefeliciteerd Miranda en Alice met jullie zoontjes, superleuk! Ik zie dat het voor jou erg spannend is Naomi, ben benieuwd wanneer ze gaat komen!
Goede middag Happy: Hopelijk helpt dit voor je!! Mn duimen draaien. Naomi: Jij houdt ons ook lekker in spanning!! Elja: Fijn he de pil het raam uit gooien. Ik was ook in januari gestopt en in maart weer begonnen. Ook deze zomer besloten om met de pil te stoppen omdat ik elke keer in de stopweek last had van borstontstekingen. Maar we zijn gelijk omgeslagen na het hopen op een tweede dondertje Rest: Wel gelezen, maar eigenlijk niet veel onthouden Sorry Hier is alles rustig. Heb geslapen van gisteravond 7 uur tot vanmorgen 7uur en ben nog kei moe. Ook nog eens hartstikke verkouden en barstende koppijn. FF is nog niet helemaal duidelijk over mn ei, maar hoop dat we goed geklust hebben deze ronde. Moest vandaag eigenlijk tot half 6 werken, maar iom colega's mocht ik vanmiddag heerlijk naar huis. Het is op het werk helemaal stilgevallen nu het vakantie is. Vindt ik niet zo erg Liefs vanaf deze kant