Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Naomi, klinkt heel logisch hoor! Ik kan nu al niet wachten om mn meisje vast te houden, moet je voorstellen als de eindstreep bijna in zicht is!

Elja, ik hoop voor je dat het snel raak is!

Remmar, lekker dat je naar huis mocht. Ik heb er ook altijd een hekel aan als het stil is op het werk, dan gaat de tijd zo langzaam.

Jeeee, de stucadoor is er! Hij komt morgen ook, dus waarschijnlijk moet dan volgende week alleen nog het sierplintje lang het plafond nog gedaan worden. Dan kan mn vriend volgend weekend de kamer spuiten, en dan gaat het hard! Leuk!

2. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Remmar: Lekker een middagje vrij! Als je werkt kun je dat echt waarderen.

@Elja: Wat leuk dat jullie ook weer voor een beeb gaan. Hopelijk is het snel raak!

@Steph: Wat fijn dat het klusgedeelte dan bijna is gedaan op de babykamer. Dan kan je straks de meubeltjes plaatsen en de kamer aankleden. Zó leuk!

Ik werd vanavond ineens weer misselijk. We zaten aan het avondeten en ik moest echt naar de w.c. rennen. Alles kwam er weer uit. Daarbij pieste ik ook in mijn broek. :) Althans ik denk dat het urine was, maar het rook nergens naar. Ik moet het dus maar even aankijken. (het was niet zo veel)

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @rosa: is het geen vruchtwater???? urine ruik je altijd, vruchtwater niet altijd soms wat zoetig....

4. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Rosa,Weet je zeker dat het geen vruchtwater is!

5. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Naomi & Kim: Nou daar twijfel ik een beetje aan. Het was een scheut. En ik dacht dat vruchtwater in golven en veel moest komen. Ik ben erna niets meer verloren namelijk. Kindje ligt wel ingedaald, maar ik heb verder totaal geen voorweeën/harde buiken.

Ook had ik vlak van tevoren gedocht dus ik vraag me af of het niet gewoon nog een restje water was van de douche.

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    nee vruchtwater komt niet altijd in golven en al helemaal niet als je kindje ingedaald is. je kunt het ook druppelsgewijs verliezen....
    als je twijfelt even je vk bellen dan kunnen hun het even checken. want je mag niet langer dan 24 uur rond lopen met gebroken vliezen...

7. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Naomi: Ja dat had ik ook gelezen dat als het kindje is ingedaald het niet in golven hoeft te komen. Toch denk ik niet dat het vruchtwater is. Ik heb ook totaal geen voortekenen van een bevalling. Bij twijfel bel ik wel, maar nu nog even niet.

8. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Overigens verlies ik ook geen vocht als ik op mijn hand blaas. Heb wel voor de zekerheid een boterhamzakje in mijn onderbroek gedaan. (las ergens dat je dat moest doen) Maar eigenlijk weet ik vrijwel zeker dat het geen vruchtwater was. En anders bel ik morgenochtend voor de zekerheid toch nog even de huisarts.

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    oke ;)
    een boterhamzakje?? wat is daar de bedoeling van hihi.. heb er nog nooit van gehoord!

10. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Naomi: Dan blijven er druppels bestaan als je vocht verliest, aan de hand daarvan kan de vk met een wattenstaafje bepalen of het vruchtwater is. Je kan trouwens ook een kraamverband gebruiken. (geen maandverband want die zijn te absorberend)

Heb het boterhamzakje er weer uitgehaald. Zat niet echt lekker en ik verloor niets. Bovendien wil ik dat jij eerder bevalt dan ik, die van mij mag nog wel ruim een week blijven zitten. ;)

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    oww oke, dat wist ik niet! weer wat bijgeleerd vandaag ;)

hihi lief van je, maar helaas hebben we het niet voor het zeggen..

12. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Gelukkig was het niks Rosa! Had ook nooit van het boterhamgebeuren gehoord haha.

Hebben jullie nog leuke site's voor decoratie van de kinderkamer? Een tijd terug had iemand een leuke, die had ik op mn oude laptop bij mn favorieten staan, maar die is stuk, dus weet de sites ook niet meer..

13. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    hai dames

@rosa: geniet er nog even leker van,nu kun je nog ten alle tijde je bedje inkruipen,straks niet meer ;)

@t84: lekker he uit eten gaan,wij doen het helaas ook niet zo heel vaak :(

@steph: fijn he die prijzen van de kaartjes :$,en dan nog eens die drukkerkosten erbij.
    ik kwam er gister achter dat ik nog een bon had van 25% korten bij een drukkerij,mooi te laat dus :x had een hoop centen gescheelt.

@naomi: ik kom elke dag even langsvliegen om jou in de gaten te houden haha :D.
    hoop voor jullie dat ze snel komt,dat lange wachten is slopend he ;).maar.....het wordt zeker beloond!!!!!
    hoe voel je je?

@elja81: dank je! ik hoop dat jullie in 2011 ook een mooie test in jullie hande zullen hebben!

@remmar: goh :$ wat eeen lange ruk en dan nog moe haha.
    beetje een griepje te pakken??
    scheelt weer dat klussen geen straf is he ;).

@rosa: het zou kunnen,ik heb het heel veel gehad tijdens de zws,alleen bij mij was het dus urine (die zoetig rook) tja dat kon ook nog.

@steph: ff googlen,dan vindt je ook een hoop leuke sites,ben je specifiek op zoek naar een soort decoratie dan? bijv bloemetjes of hartjes? etc.

ik wil jullie allemaal bij deze een : een spetterend 2011 toewensen!!! en een gezond en gelukkig nieuwjaar!
    en voor de niet zwangeren onder ons: een vruchtbaar 2011!! en hopen dat jullie ook een knaltest in de handen hebben!!

gaan jullie nog iets bijzonders doen morgen?
    wij houden het vanwege de kindjes het lekker thuis met de ouders.

hier even een fotootje van onze jaylen

14. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Miranda, wat een lekker ding zeg!! :)
    @Rosa, en heb je het droog gehouden vannacht?
    @Steph, wat voor soort decoratie zoek je? Muurstickers?

Wij blijven vanaaf met de jaarwisseling gezellie samen thuis.. ik heb me fles kinderchampagne en vriend zijn champagne.. vanmiddag gaan we vuurwerk halen, doen we dit jaar voor het eerst eigenlijk, wel grappig! Voor de rest een beetje tv kijken enzo..

Ik wens ook iedereen alvast een heeeell gezond 2011 met mooie prachtbaby's en mooie positieve zwangerschapstesten!!!

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @miranda: wat een lieverdje zeg!!
    ja het wachten zal beloond worden maar nu is het vervelend hihi.
    lag ook al vanaf 6 uur wakker met buikpijn.... soort stekende pijn lichtjes die bleef.. nu ik loop en doe is het minder, beetje raar maar ja.

@T84: hihi hier ook een fles kinderchampagne:p gewone lust ik toch niet en mn man ook niet hihi. we drinken beide sowieso eigenlijk nooit dus bij ons is het elk jaar kinderchampagne hihi.

ik ben me klaar maken moet om 9.00 uur bij de vk zijn...

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    iedereen een fijne jaarwisseling!!!!!
    en dat 2011 maar een vruchtbaar jaar mag worden met veel gezonde babytjes en veel positieve zw.schapstesten!!

17. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Succes bij de vk zo.. ben benieuwd wat ze zegt.. en dat je de aardige vk hebt..

18. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Goede morgen lady's

Miranda: Wat een mooi knulletje is het toch!!
    Naomi: Ook ik ben heel benieuwd naar wat de vk gaat zeggen of doen!!
    Oud en nieuw: Vieren wij hier al jaren thuis. Stan gaat altijd op tijd naar bed en die heeft tot nu toe altijd nog doorgeslapen. Ben dus heel benieuwd of hij dit jaar wel wakker zal worden ;)

FF heeft mn ei afgelopen dinsdag gevonden :D
    Kan wel kloppen aangezien ik maandagavond nog eipijn had en de goede afscheiding had.
    Ik ga het nieuwe jaar dus in op het wachtbankje ;)

Ook vanaf deze kant wil ik iedereen een heel mooi, gelukkig, gezond en vruchtbaar 2011 toe wensen!!

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    alweer terug van de vk. had helaas dezelfde als vorige week....
    zou eigenlijk een andere hebben maar die begon wat later ivm bevallingen vannacht.
    mn onderdruk was nog steeds wat hoger nu 70, ze lag nog goed vast in mn bekken en ik heb heel veel vruchtwater hihi.
    verder niets :( ja heerlijke voorweeën...

20. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Miranda: Wat een dotje zeg! :)
    @Naomi: Balen dat je weer die vk had van vorige week. En jammer van de voor weeen. :( Ja hier is het vannacht droog gebleven. ;)
    @T84: Wij blijven ook thuis, maar er komen wel een stuk of 9 vrienden. Wel gezellig dus, maar wil absoluut niet dat mijn vliezen breken, haha..
    @Remmar: Nou heerlijk toch thuis. Ben benieuwd of je zoon weer door zal slapen.

Een fijne jaarwisseling allemaal en een vruchtbaar 2011!!!

Deel Deze Pagina