goedemorgen meiden!! haha ook hier een fles kinderchampagne voor mezelf gehaald! Tis natuurlijk wel leuk om een klein beetje mee te kunnen doen he Step: bedoelde jij de site die ik een tijdje geleden zei? Homepage | Sweetvillage ??? Als je andere kleuren wil of vormen kan je altijd je voorstel voorleggen, ze proberen aan jou wens te voldoen! Dus als je iets net wat anders wil kan je ze dat zo mailen! Ik moet er ook nog steeds mn bestelling doen! haha maar wilde eerst even afwachten hoe het kamertje zou worden, en dan de aankleding... Zelf kleine of grote canvas lijstjes en wat stofjes en lintjes kopen is ook erg leuk trouwens!!! Ik heb inmiddels ook al wat dingen gemaakt... zou zo wat foto's in mn album plaatsen! De andere foto's (buik, pretecho) zal ik er ook snel op zetten! Over de pretecho gesproken... We hebben een lekker eigenwijs mannetje, die heerlijk met zn koppie naar beneden ligt en lekker in mijn placenta drukt met zijn hoofd.... haha ook de 2e poging werd geen duidelijke gezichts foto! helaas... maar daar is niets aan te doen! remmar: succes op het wachtbankje! zou toch wel een geweldig nieuwjaarscadeautje zijn als het raak mag zijn!! miran: wat een mooi mannetje is jaylen! :d plannen voor oud en nieuw? Wij vieren het hier bij ons thuis met vrienden van ons, 1 stel. Wel blij mee dat het gewoon in ons eigen huis is, kan ik doen en laten wat ik wil... en naar bed wanneer me dat uitkomt Voor jullie allemaal nogmaals een hele goede jaarwisseling en al het goeds voor 2011!! Naomi: fijn dat alles goed was bij de vk! Heb je al veel voorweeën? Het kan natuurlijk ieder moment gebeuren als het doorzet toch? Of heeft de vk wat anders gezegt? heel veel sterkte en succes met de laatste loodjes meid!!
@wian: ik heb al ruim 3 weken voorweeën zegt helemaal niets over wanneer de bevalling begint helaas. pfff hier opeens een hond die bang is van vuurwerk... hij is nooit bang van vuurwerk! hij staat te hijgen, te geeuwen en staat achter de box of bij mij.... ik denk dat het komt omdat ik nu zwanger ben dat hij extra alert is en op mij let. hopelijk valt het vanavond mee anders krijgt hij een advocaatje ze zijn hier ook wel flink aan het klappen hoor, het hele huis staat regelmatig te shaken. we hebben vlakbij een tunneltje en viaduct en dat knalt extra hard natuurlijk!
Hey meiden. Hier ineens ongi-krampen! Maar ben er inmiddels aan gewend dat mn lichaam me nogal eens voor de gek houdt!! Stan is vandaag niet te genieten, dus ik denk dat ik er zo even tussen uit knijp en de mannen het hier lekker even uit laat zoeken. Hier zijn ze al volop aan het knallen. Ben hee;l blij dat we e hondjes gisteren al naar de kennel hebben gebracht. De jack-russel had de boel anders afgebroken vrees ik. Naomi: Balen dat je die vk weer had! Maar nu kunnen we wel samen op het wachtbankje!!
ik ga mn ouders even bellen. eens kijken of ik daar de dag door kan brengen met hond. mn moeder heeft rustgevende druppels voor hem en die wil ik hem graag geven.. hij mag nu nog 4x een dosis hebben en dan rond 12 uur nog 1x extra. zoals het nu gaat vind ik het zielig, het is niet heel erg maar hij is niet zijn eigen en ik kan dat momenteel niet zo goed hebben *schaam*. heb net even contact opgenomen met degene waar we frisbeeles van krijgen en die zei dat het niets te maken heeft met zw.schap maar dat het echt puur vuurwerkangst is... echt klote heeft hij nooit gehad!!
@Naomi: vervelend dat je hond zo bang opeens is voor vuurwerk! Wij hebben net onze hond naar het pension gebracht..kan ze lekker spelen met andere hondjes en kunnen wij lekker onze gang gaan. Hoop voor je dat je niet vanavond/vannacht bevalt ! Maarja aan de andere kant ga je dan wel goed het nieuwe jaar in 8) @Remmar: nog 10 daagjes dan mag je weer testen, hoop dat je posi test dan..zal echt een leuk nieuwjaarscadeau zijn @All: nog even de laatste dingetjes hier in huis opruimen en dan gaan we om 14.00 uur weg naar mijn ouders. Even inchecken in het hotel en dan nog een hapje eten ergens eerst. Wilde eigenlijk nog klussen voor die tijd maar vriendlief is nu zijn auto aan het uitzuigen..zit zoveel hondenhaar in dat als zijn ouders straks op de achterbank zitten hun hele broek onder het haar zit haha Ik wens jullie alvast Een gelukkig, gezond en liefdevol 2011 toe!! (ps we hebben oudejaarsloten, straatje, dus als we de jackpot winnen horen jullie me wel morgen hihi )
He meiden. Daar ben ik weer. gisteren was mannetje lekker vrij en zijn we lekker wezen shoppen voor onz beide Vandaag bij pa en ma oud en nieuw vieren. Wordt weer een leuke dag en een late nacht Hoe is het met iedereen? @Naomi Ik las dat je die vk weer had die niet zo heel erg medenkent is. Dat is wel balen he. pff hoop dat je meisje snel komt, maar niet vandaag of vannacht. Lijkt me raar om dan op een bevallingsbed te liggen haha. Meiden, Ik wens jullie allemaal alvast EEN HEEL GELUKKIG 2011, DAT ALLE WENSEN MAAR UIT MOGEN KOMEN MET VEEL ZWANGERSCHAPPEN, MOOIE BEVALLINGEN EN PRACHTIGE KINDJES
Hee lieve meiden, Ook ik wens jullie allemaal een liefdevol 2011 toe! Dat jullie wensen mogen uitkomen in goede gezondheid! Wian, leuke site! Kan m wel zijn, dank je wel!
Elja,hopelijk ben je snel zwanger meis! Rosa, wat apart zeg met dat boterhamzakje maar het is inderdaad makkelijk, wist het zelf ook niet. Miranda, wat een scheetje !! Ziet er echt heel leuk uit! Remmar,Ben inderdaad benieuwd of stan door blijft slapen. Wat mooi dat FF je ei heeft gevonden Groot gelijk heb je hoor meis dat je even weg gaat! Naomi,Balen dat je weer dezelfde had als vorige week. Hopelijk worden die voorweeen gauw echte weeen. Wian,Dat is nou jammer dat de kleine man niet op de foto wou. Pindakoek , haha we horen het zeker wel van je ! Nijntje,Wat gezellig dat je even bent gaan shoppen met je mannetje. Oud en Nieuw, Die vieren we bij me zus en zwager nog geen minuut van ons eigen huis af (wonen in dezelfde straat hihi) Hond,het valt mee ze is niet echt bang voor het vuurwerk ze schrikt af en toe wel een beetje. Hier,gister nog een beetje spotting vanmorgen geklust en had weer een beetje rood erbij zitten zal wel het laatste beetje zijn. Voor degene die nog niet zwanger zijn : DAT 2011 EEN VRUCHTBAAR JAAR MAG WORDEN EN DAT WE ALLEMAAL ZWANGER RAKEN !!
Hallo lieverds!!!! Weer even een zwaai en knuffel van deze kant!!!! Ik wil jullie alvast een spetterend 2011 wensen met alle goeds, geluk, positieve zwangerschapstesten en gezonde baby's!!!!! En ik hoop dat we ook 2011 nog lekker flink met elkaar mogen babbelen (dan doen we dat al 1 jaar!!!! ) Hier gaat alles helemaal goed!! Ben nog steeds een beetje drukjes, maar het gaat me in het nieuwe jaar vast lukken om wat meer tijd aan jullie te besteden Liefs Alice
*Zwaait en geeft een knuffel terug aan Alice* We blijven zeker met elkaar praten en we gaan gewoon nog 1 jaar door !! Mooi dat het goed gaat met jullie,zorg eerst maar dat het bij jullie helemaal op orde is !
goedemorgen allemaal!! iedereen de beste wensen voor 2011!!! hier alweer wakker.. heb max. 5 uur geslapen vannacht bah. lag er om 3 uur in en om 4 uur begonnen een stel idioten hier in de buurt nog eens vuurwerk af te steken. keiharde knallen, van die matten en vuurpijlen... na een uur hebben we de politie maar gebeld want vond dit niet normaal. mn voorweeën waren ondertussen veel heftiger geworden, moest sommige echt even wegblazen en had al grote boodschap op de wc. momenteel om de 5/6 minuten een wee en moet echt even stoppen met wat ik op dat moment doe, ze doen echt pijn! heb ook slijmverlies met oud bloed en klein beetje rood erbij dus ik denk dat ons meisje eindelijk van plan is om te komen
happy 2011!! Hier gezellige jaar wisseling gehad! Oehh naomi dat klinkt spannend! Succes! en sterkte met de pijn! Ik duim voor jullie! all: heb in mn foto album de foto's van creatieve dingen gezet die ik zelf gemaakt heb tot nu toe! Als manlief vandaag zin heeft even vragen of hij dan een buik foto wil maken!
thx wian!! ik hoop niet dat het nu nog gaat stoppen maar ik verwacht dat ze er sowieso met een paar dagen zal zijn ivm slijm en bloedverlies... denk dat het de slijmprop of iets voor moet stellen die verlies je net voor de bevalling of tijdens dus ik heb goede hoop. over uurtje ga ik de vk bellen als de weeën dan nog om de 5 minuten komen.
een mooi nieuwjaars meisje!! Zou wel fijn en leuk zijn! Groot gelijk dat je dan gaat bellen! als je ze nu al om de 5 a 6 min hebt! Is dat dan ook de tijd die je max moet hebben? een uur lang om de 5 min weeën? ik zit er nog niet helemaal in
eigenlijk moet je 2 uur lang weeën om de 5 minuten hebben voordat je belt maar ik heb dit al een aantal uur naar mijn idee, maar omdat ik toen nog in bed lag heb ik niet te tijden bijgehouden. dus als ik nu zie dat ik een uur lang om de 5 minuten heb zal dat eigenlijk al wel 2 of 3 uur zijn. denk dat ze dan alleen maar even komen kijken naar de ontsluiting, net mn benen nog maar ff snel geschoren hihi was alweer 7 weken geleden hihihi kan er echt niet bij komen.
hahaha die is gek! met weeën even je been haren scheren inspanning zelf gedaan of door je man laten doen? Lig je er in iedergeval mooi bij als je vandaag gaat bevallen