hahah tja je kunt je maar ergens druk om maken he heb het zelf gedaan hihi kan niet meer rechtop komen van de pijn daarna maar ach ze zijn grotendeels wel gedaan hihi de rest laat ik lekker voor wat het is nu
Gekkie! He meid, ik heb hier het ontbijt klaar, en ga maar is een ontbijtje op bed brengen bij mn man, en kruip ik er zelf ook even bij Jij heel veel succes! Heb zo'n gevoel dat het vandaag wel gebeuren gaat! Verder niet druk gaan maken om dingen he! je kan je energie beter gebruiken en bewaren voor de bevalling! liefs *knuf*
Goedemorgen !! Naomi, whaaaaa ben erg benieuwd of de kleine meid nu wel komt spannend !! Lekker eigenwijs even je benen scheren hihi. Wian, wat een leuke dingen meis !! Hoe was het ontbijt op bed geworden?
Happy 2011! Goedemorgen allemaal, Jeetje wat spannend Naomi! Pijnlijke weeën elke 5 minuten geeft nu toch wel hoop. Ik denk dat je de vk inmiddels hebt gebeld, hopelijk is het het begin van de bevalling. Heel veel succes! @Wian: Leuke dingen heb je gemaakt! Hier een gezellig oud en nieuw gehad met vrienden. Ze hebben wel veel zooi achter gelaten, maar mijn mannetje heeft alles opgeruimd en is nu aan het stofzuigen. Echt lief! Jullie ook allemaal een leuke jaarwisseling gehad?
Goeie middag!! Iedereen de beste wensen voor 2011!!! Naomi: Spannend meis!! Heel veel sterkte en succes! Oud en nieuw: Hier heel rustig geweest. Hebben lekker met zn tweetjes op de bank gelegen en tv gekeken. Stan heeft heerlijk doorgeslapen. Nu gaan we nog even naar de opa en oma van mijn mannetje. Dat is gelukkig de enigste verplichting voor vandaag!!
Gelukkig nieuwjaar!!!!! Wij hebben gezellig met vrienden die ook kinderen hebben nieuwjaar gevierd, was erg leuk! De kleine deed het ook supergoed! Hij heeft lekker geslapen @ Naomi, oooo spannend meid!!! Leuk leuk leuk!!! Rust nu nog even lekker uit nu het nog kan!!
Hier is de Oud en Nieuw ook rustig geweest de tijd ging ineens zo snel. Morgen gaan we hier het huishouden doen en dan ook direct de kerstboom aftuigen. Rosa,dat is lief van je mannetje! Remmar , veel plezier bij opa en oma (had je me sms gisteravond nog gehad)
even snel een update vk is geweest en heb een halve centimeter ontsluiting dus kan nog alle kanten op!
@Naomi: Oh dat is nog niet zoveel. Maar inderdaad bij de één duurt het dan nog uren en bij de ander is het binnen een uur gebeurd naar volledige ontsluiting. Ik houd het topic in ieder geval in de gaten.
@ Naomi, jeetje meis. Een halve centimeter, kan inderdaad echt nog alle kanten op..... Ik deed er nadat mijn vliezen gebroken waren, 20u uur over 3cm en ging daarna in een kwartier van 3cm naar 10cm, dus je kunt er echt niets van zeggen inderdaad.... Hup, lekker je bedje in en rusten nu...geloof me meid, dat heb je echt hard nodig, dus neem het er nog even van.... Zet hem op!!!
Naomi, je moet maar denken toch een halve centimeter! Ik duim heel hard voor je meis dat het niet stopt maar gewoon doorgaat!!
Gelukig Nieuwjaar allemaal! Hier ook lekker rustig geweest, heerlijk. Naomi, wat een spannende verhalen! Ik hoop echt voor je dat het doorzet. Ik blijf regelmatig kijken! Ga even eten, hebben de hele zolder opgeruimd en alle zooi uitgezocht, driekwart kan weg en de rest staat netjes in dozen, lekker begin van het nieuwe jaar haha.
Sstephanie, daar was ik ook al naar benieuwd hou het de hele dag al in de gaten hihi. Zo ook maar is het eten opzetten. Eetsmakelijk!
hier nog steeds om de 4 minuten weeën, ze worden wel heftiger nu en moet ze echt wegpuffen anders is de pijn bijna niet te doen! mn man zei trouwens dat ze zei dat ik 1,5 cm had dus ik weet het nu niet meer..... ik ga zo nog eens warm douchen en dan plat op de bank met mn pittenzak! @alice: jeetje 20 uur over 3 cm vreselijk!! mijn vliezen zijn nog niet gebroken...