@Kim: Leuke banner en je hebt al een goed begin gemaakt zo te zien. @Naomi: Spannend zeg, zet hem op! Ik hoop dat je voor morgen je kleine in je armen hebt. @Steph: Ook jij smakelijk eten! p.s. Ik heb weer in mijn broek gepiest omdat ik moest niezen.
Ow naomi.. zet me op he!! Ik ben vanmiddag gevallen van de trap zo op me rug.. jeetje wat deed dat pijn zeg.. de kleine beweegt goed.. dus vooral erg geschokken.. Net een tukkie gedaan, voel me al een stuk beter.. Denk alleen dat ik erg spierpijn ga krijgen morgen...
Naomi,zet hem op meis !! Rosa,ja klopt baalde alleen want dat was ik kwijt van 2 december tot 23 december maar het begin is er. O bah dat kan gebeuren lijkt me wel heel irritant T84,Gelukkig gaat het al wat beter dat is zeker schrikken !!
@T84: jeetje dat is schrikken!! gelukkig beweegt de kleine nog goed.... thx meiden! ik houd jullie op de hoogte en anders nijn hihi.
Goede morgen lady's Hoe is het vandaag met jullie?? En ben vooral heel benieuwd hoe het met naomi is!!! Hier vanmorgen een temp stijging dus het kan weer all kanten uit. Heb vanacht ook de hele nacht zonder deken gelegen, had het zo warm en temp was vanmorgen dus alsnog gestegen
Goodmorning.. Hier alles goed, alleen zit heel me rug vast van de val gister, maar de klein beweegt gelukkig nog goed, dat is het belangrijkste.. Ik ben ook benieuwd hoe het met Naomi is.............Nijn weet jij misschien al iets? @Renmar, spannend hoor meis..
BUDDYNIEWS: Naomi is vannacht bevallen van hun prachtige dochter. Ze is uiteindelijk in het zieknhuis bevallen omdat de pijn te heftig werd en ze wat tegen de pijn wilde. Uiteindelijk ging het heel erg snel. Toen ze richting zieknhuis vertrok had ze 4 cm ontsluiting en binnen een kwartier 8 cm en persdrang. Ze is gelijk begonnen met persen en binnen twee weeen was hun meid er. Omdat het zo snel ging heeft ze nog wel veel pijn en is hun kleine meid misselijk. Ze maken het nu helemaal goed en moeder vader en dochter zijn aan het rusten. Ze heet: ISABEL en weegt 2980gram. Zodra ik weer contact heb gehad stel ik jullie op de hoogte.
Jeeej, NAOMI, GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER!! Rust lekker uit en ga heerlijk van elkaar genieten!!
Naomi: Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje!! Geniet er lekker van!! Nijn: Bedankt voor de info!!!
T84: Dat is mooi balen van je spierpijn door die val, hopelijk is het snel over!! Gelukkig dat je het kleintje nog goed voelt! Hier is Stan gisteravond uit bed gekukeld Zat hij heel zielig op zn kont naast het bed heel zachtjes te huilen. Hebben hem even getroost en terug in bed gelegd en hij sliep gelijk weer Haha, en nu vanmorgen wist hij zelf van niets, dus blijkbaar heeft hij gewoon doorgeslapen.
Woehoe!! Na het opstaan eerst even zp checken! NAOMI EN MAN GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTERTJE ISABEL!!! Mooie naam hoor!! Geniet er van met zijn 3tjes! Heel veel geluk samen! (ik ben vandaag naar de verjaardag van mn oma, ben weer weg!)
yohoeee gefeliciteerd met jullie dochter!!! wat een mooie naam! geniet lekker met z'n drietjes!!! en een lekkere snelle bevalling heel veel geluk!
,Naomi, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter !! En wat een snelle bevalling rust goed uit en geniet maar lekker van jullie kleine meid.Wat een mooie naam hebben jullie uitgekozen !!!
Van harte gefeliciteerd Naomi met jullie dochter. Wat een prachtige naam! Rust maar goed uit en geniet van deze tijd!
Iedereen de beste wensen voor 2011 !! En NAOMI Gefeliciteerd met jullie dochter Isabel..mooie naam zeg !!
Ik zag gisteren een roze streepje binnen de 5 minuten verschijnen...ben nog niet overtuigd hoor..maar is wel vreemd..voelde me ook vreemd (nee niet vanwege de drank ) dus vandaar de test in de middag...hier nog 1 van wat verder weg...