Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Naomi: Ooooh wat een plaatje :) Ik wil ook! Hihi..

@Nijn: Gefeliciteerd met je nieuwe baan, dat is snel gegaan zeg. Heerlijk! En het lijkt me ook een leuke uitdagende baan, dat is mooi meegenomen natuurlijk.

2. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden,

Wat is hier weer veel getypt vandaag!! :D
    Hopelijk heb ik alles een beetje onthouden.

Naomi: Fijn dat je al weer op de been bent, maar doe het wel rustig aan. Geniet nog even van de kraamzorg, want straks staan jullie er grotendeels helemaal alleen voor en dan schiet het rusten er nog wel eens bij in. ;)
    Maar het echt een scheetje om te zien!! :$

Nijn: Gefeliciteerd met je nieuwe baan!!
    Ben heel blij dat er eindelijk iets positiefs op jullie pad komt. :D
    Hopelijk heeft de fa ook snel goed nieuws voor jullie.

Alice: Ik zwaai even naar je!! :D

Miranda: Ik ga zo ook even stemmen. Haha eerst even kijken of dat ik de juiste kan vinden ;)

T84: Mooi buikje!!!
    Balen is dat hé, als je dan na 2 weken weer alleen thuis komt e zitten. Is altijd veel gezelliger met mannie erbij.

Steph: Werkse (ook al ben je al weer thuis voor je dit leest ;))

Uhh, als ik iemand ben vergeten sorry daarvoor!!

3. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Miranda: Ik heb ook gestemt!! :D

4. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    dank jullie meiden!

naomi wat een poppie :D!

wian wat een mooi buikje!

nijn gefeliciteerd met je nieuwe baan,ik hoop dat je het naar je zin zult hebben!

alice hoe gaat het met jou?

5. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Naomi, wat een schatje!!
    Nijn, super, gefeliciteerd met je nieuwe baan.. leuk een nieuwe uitdaging!!
    Wian, jij hebt ook een mooi buikje..

6. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Naomi, wat een droppie. Meeeer foto's! En wat verschrikkelijk lekker dat je alweer zo actief bent. Geniet wel van je kraamweek he!

Nijn, wat goed dat je een nieuwe baan hebt! Wat een opluchting zal dat zijn zeg. Hoop dat je oude werkgever het erbij laat zitten, een rechtzaak is ook zo vervelend.

Wian, ook een mooie buik zeg! Ik wil oooooook! Het is er gelukkig wel al een beetje aan het komen haha.

Gelukkig zit het werken van gisteren er weer op. Vanavond nog een dienst en dan zaterdag pas weer. Gelukkig heb ik weinig colleges deze week!

7. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Meiden, wat is het stil vandaag!

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    zo ben ik ook weer even!

bedankt voor de complimenten over ons meisje :D

genieten doe ik zeker van ons meisje en laat me heerlijk verwennen. maar vind het heerlijk om weer naar beneden te kunnen en zelf te kunnen douchen hihi.

mijn baarmoeder is alweer bijna terug op zn plek hihi is echt vreselijk snel gegaan! heb bij het voeden dan ook behoorlijke kramp omdat hij aan het krimpen is maar daarom gaat hij zo snel nu :)
    vrijdagavond gaan we waarschijnlijk voor het eerst eventjes weg met haar, ze houd haar temp. vanaf de geboorte al prima zelf op hoogte en ze was vandaag bijna niet afgevallen dus helemaal prima :D

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hai meiden, ik kom ook snel weer eens tussendoor spieken ;), ik heb nog een kwartiertje en dan wil onze kleine man wil eten en ik hoor hem al wat pruttelen, hihi...

@ Rosa, ik kijk net naar je banner, maar jij bent gewoon ook al 37 weken!!! Wow....weer bijna een baby :D

Hier gaat trouwens alles goed hoor :), nog steeds een beetje druk, maar ik geniet echt zooooooveel :)

10. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

t84: ik had jou buikje een paar blz terug laatst gemist, maar zag em vandaag! mooi hoor! best beschaafd vind ik.... helemaal als ik zie hoe hard mijn buik opeens gaat! Kan je het nog steeds volhouden?

Steph... als je eenmaal de 20 weken voorbij bent gaat die buik opeens heel hard hoor!! en nu gaat ie zo hard voor mijn gevoel dat het ook wel wat minder mag, hahah! Grappig he, tis nooit goed;)

Hier kwam net een bezorger een bloemmetje brengen... ik dacht waar is dat nou van??! Stond er op... Bedankt voor de mededeling. van de pensioenplanner!!
    We hadden een tijdje terug een pensioenplanner op bezoek gehad, na een paar maanden kregen we telefoon dat onze contactpersoon niet meer werkzaam was voor de pensioenplanner door ontslag.
    Nu werden we gisteren door hem persoonlijk weer gebeld, of we nog een nieuwe afspraak wilde maken...(omdat we dat nog even hadden uitgesteld.) Maar we vonden het wel vreemd dat hij ons belde terwijl we kort geleden nog bericht kregen dat hij ontslagen was... Mijn man heeft dus vanmorgen de pensioenplanner gebeld en verteld hoe en wat... bleek dus inderdaad dat die man er niet meer werkzaam was... maar waarschijnlijk dus wel op deze manier klanten zit af te pakken! Vandaar dus dat we een bloemmetje kregen:D Heel erg attent!

verder vandaag de blijedoos opgehaald... vond het een beetje tegen vallen wat er in zat! Vond de felicitas doos leuker

11. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Steph: Het is inderdaad rustig. Mijn buik is vooral de laatste weken enorm aan het groeien en nog is hij niet extreem groot. Ben wel benieuwd wat er in zin, hihi..

@Naomi: Fijn dat alles zo goed gaat joh! Heerlijk genieten.

@Alice: Ja voor mij zit het er ook bijna op, lijkt me wel lekker hoor die buik weg en gewoon weer wat meer bewegingsvrijheid bij het slapen. :)

@Wian: Vreemd dat die man zo klanten probeert te pikken. Niet echt netjes natuurlijk, maar wel attent dat jullie een bloemetje kregen. :p

12. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Goodmorning..
    Hoe is het hier meiden?
    @Naomi, fijn dat alles goed gaat.
    @Wian, die man die durft wel zeg.. wel netjes dat het bedrijf een bloemetje aanbied, meestal is dat teveel moeite..
    @Rosa, ja voor jou gaat het nu ook opschieten, spannend hoor!

Pff, hier weer slecht geslapen.. echt irri.. maar ja, duurt niet lang meer..
    Ben benieuwd vrijdag, dan horen we waarschijnlijk de datum en de rest allemaal.. echt spannend, kan bijna niet meer wachten.. hihi..

13. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Nijn: gefeliciteerd met je nieuwe baan! Hoop dat alles nu naar wens gaat ;) vervelend dat je ongi bent geworden, maar aan de andere kant..je kunt nu wel weer verder met de clomid!
    @Naomi: wat een schattig meisje :D
    @ALice: fijn dat alles zo goed gaat..geniet maar lekker!

14. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

He meiden,
    @Naomi
    Hoe zijn de nachten met de kleine?
    @Alice
    Wow al weer twee weekejs maam. Hoe voel je je meid?

Nou de ongi zet hier mooi goed door, kon vannacht niet slapen van de buikpijn. Echt vreselijk joh.
    Morgen naar de fert. arts.
    Ben er best een beetje zenuwachtig vooor. Hopen dat het een goed bevorderend gesprek wordt.
    Vandaag lekker thuis op de bank.
    Lekker een boek lezen. EVen rustig aan met een kruikje op mijn buik.

15. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Lekker Nijn, een dagje thuis. Ik heb net bloemen gehaald en ga als ik terug kom van mn paard ook lekker met een boek op de bank. Vervelend van je buikpijn. Ik ben benieuwd wat de arts morgen allemaal gaat zeggen!!

T84, spannend! Wel raar hoor, denk ik, dat je precies weet wanneer en hoe laat je ventje gehaald wordt. Wel leuk om er echt naar uit te kijken!

Wian, attent zeg, dat bloemetje! En het staat nog gezellig ook haha!

Ik ga me omkleden en naar mn paardje toe. Tis koud, dus daarna lekker warm in bad. Fijne dag verder meiden.

16. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    :$Helemaal nieman meer...
    Iedereen aan het genieten van beebs, al dan niet in buik, of aan het voorbereiden?

17. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Nee hoor ik ben er wel !!

Naomi, wat een lieverd !!!

Nijntje, Gefeliciteerd met je nieuwe baan:)

Wian, wel vriendelijk van de bos bloemen!

T84, spannend hoor meis!

Pindakoek, hoe is het met je ?

Sstephanie,Was het leuk bij je paard en lekker in bad gezeten;)

Sorry als ik iemand ben vergeten.

Hier heb ik voor volgende week donderdag een afspraak staan bij de HA voor een Zaad onderzoek had hem eerst op de 12-01 staan maar toen bedacht ik me dat ik 13-01 ook naar de diëtist moet en die zit ook bij de HA praktijk in dus verzet naar die dag.

Hopelijk helpt de HA ons ondanks de vele stress die we hebben gehad! En ik ben nu al zenuwachtig voor de diëtist!!:(:(:):p

Ben nu al een stress kip aan het worden:D

Laatst stond ik gewoon bijna met tranen in me ogen van de zenuwen en binnen ook oo wat ben ik erg!:):):)

18. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Nijn: succes vandaag bij de fertiliteitsarts! Hopelijk heb je vannacht een beetje kunnen slapen!!
    @Sstephanie: was het maar zo dat ik aan het genieten was..maar helaas :(
    @Kim: ja alles gaat goed hoor ben weer druk aan het werk, wel weer lekker maar moet wel weer wennen haha :) Qua cyclus weet ik het niet meer..hou mijn banner nu maar aan..vorige rondes waren 31 dus ga er een beetje vanuit dat dit nu ook zo is...hoe gaat het verder met jou ondanks dat je nu een beetje een stresskip aan het worden bent? :D

19. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Het is idd heel stil hier.. kom meiden kletsen maar!! Haha..

@Nijn, succes vandaag!!

Gister alle kerstspullen opgeruimd, wat een fijn gevoel dat het weer netjes is. Wel een beetje kaal,maar dat went wel weer.
    Nog crea bea geweest ook gister, heb een geboortekrans gemaakt.. die komt dan aan de voordeur te hangen, zal zo een foto maken en plaatsen.
    Morgen afspraak bij de gyn weer, ben beniewd of we de datum gaan horen.. ben beetje zenuwachtig, haha..

20. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland

Deel Deze Pagina