Vanmorgen bij de gyn. geweest. Kon gelijk blijven me bloeddruk was weer te hoog, dus naar boven voor ctg, bloed afnemen, urinetest. Maar mocht gelukkig mocht ik aan het eind van de ochten weer naar huis. Moet wel in de gaten of ik ergens last van krijg, want heb nu een paar keer gehad dat mijn bloeddruk te hoog was, en dan kan het ineens toch omslaan in zw.vergiftiging. Maar met de kleine man was alles prima, hij weegt nu +/- 2356gram, dus dat is ook goed. Er is nog geen datum geprikt, moet eerst naar de afspraak met de anestesist a.s. donderdag en vrijdag weer op controle, miss dat we dan een datum prikken.. het zou wel over 3 of 4 weken zijn.. @steph, succes bij de vk..
Net terug van de VK. Bij het luisteren naar het hartje viel het haar op dat er steeds een slag overgeslagen werd. Kan de hik zijn, echt een momentopname, maar er is wel een aantekening van gemaakt voor de 20weken echo. Daar wordt er verder naar gekeken. Volgende week dinsdag had ik al een afspaak staan bij de verloskundige, dan gaan we weer luisteren, en de 18de dan de echo. Pff, maak me nu nog meer zorgen dan voor ik naar de verloskundige ging.
Ow meis, dat is wel een beetje schikken. Maar wat zei de vk erover? Fijn dat je dinsdag weer kan om te horen.. Het is idd een momentopname.. dus idd misschien de hik.. Als je het niet vertrouwt, gewoon bellen dat je eerder langs wilt komen.. doen hoor!
T84, ik ben inderdaad vanmiddag nog een keer langs de verloskundige gegaan. Zij heeft het ziekenhuis gebeld, en die zeiden dat als er iets was, ze er echt nog niets aan konden doen. We hebben nog een keer naar het hartje geluisterd, en het was elke keer 6 hartslagen, en dan werd er eentje overgelagen. Daarna gaf ze weer een trap tegen de doppler en zwom weg. Daarna was haar hartslag weer regelmatig!!!! Dat heeft me wel gerustgesteld. Dinsdag gaan we weer luisteren. Gelukkig mocht jij weer naar huis toe!! En wat onwijs spannend dat het al zo snel gaat gebeuren!!
@Steph O meis, ik kan me voorstellen dat je je nu zorgen maakt. Hoop dat het inderdaad gewoon de hik was. @T84 Balen van je bloeddruk. Gelukkig is verder alles goed met je kleine man.
@Pinda Wat schrikken van je hondje meis. Kan me voorstellen dat je met tranen in je ogen zat. Gelukkig is alles weer oke.
Nou mijn update van de fert arts. Ik zit nu in de laatste ronde clomid. ALs dat neit werkt krijg ik een kijkoperatie om te kijken of de eileiders goed doorgankelijk zijn. Als dat goed is krijg ik prikles en mag ik met de pregnyl beginnen. Ja het klinkt heel heavy allemaal en zo voelt het ookw el, maar ja die verrekte eisprong moet op gang komen. Nou ik ga maar eens mijn bed in, ben bijzonder genoeg erg moe. Fijn weekend allemaal. Ik hobbel dit weejend nog wel even tussen de activiteiten door even langs.
Hai schatjes!!!!! Eindelijk weekend!!!!!!! Pffff, wel heerlijk dat mijn man nu thuis is om mee te helpen met alles....ik ben toch wel een beetje moe. Ik heb gewoon 2 dagen achter elkaar in bed gelegen omdat ik het niet meer trok.... Vandaag wordt weer een drukke dag...straks 2 kraambezoekjes en dan moeten we zelf nog naar een feestje... @ Nijn...hopelijk slaat de laatste ronde clomid aan!!! @ Steph, oe dat is toch wel spannend die hartslag...hopelijk is het gewoon de hik!!
O ja lieffies, ik heb jullie pb-tjes nog niet gelezen....dat doe ik even als ik in weer rustiger vaarwater ben gekomen, want dan kan ik meteen antwoorden...oke? Doei!!!
Ik hoop dat de Clomid aanslaat nu dan Nijn! Een operatie lijkt me niet fijn, maar kan misschien wel duidelijkheid geven waarom het nog niet lukt om zwanger te worden. Alice, gelukkig is je man vrij in het weekend. Veel plezier vanmiddag. Probeer een beetje uit te rusten!!
het is hier inderdaad heeeeeel erg rustig meiden! heb bijna niets terug te lezen... niet dat dat erg is hoor want ik onthoud niets hihi. @nijn: hopelijk slaat de clomid als nog aan! een kijkoperatie is niet niets.... maar misschien dat dat wel een oplossing is voor alles... hier gaat het nog steeds allemaal geweldig! Isabel slaapt lekker snachts, ze komt meestal maar 1x in de nacht om te drinken dus dat is heerlijk!! nog 15 gram en dan zit ze op haar geboortegewicht en dan mag ze mee naar buiten we zijn gisteravond eventjes weg geweest dat was heerlijk zeg! ik zal nog wat fototjes van Isabel proberen te uploaden voor jullie
Naomi , wat een schatje !!!! Lekker hoor dat ze maar 1 x wakker word in de nacht. Wat gaat dat hard zeg nog maar 15 gram.
@kim: dank je wel ja het gaat heeeeel hard! vorige week op dit tijdstip braken mn vliezen en waren de weeën wel erg heftig...