Goedemorgen meiden, Inderdaads til hier. Maar ik heb vandaag een lange vergadering, die zo begint. Zal hier dus weinig te vinden zijn vandaag
Ja echt! Ik ben echt dood en doodmoe. Heb gisteren gewerkt tot 11 u, lag kwart voor 12 in bed. Even later kwam vriendlief thuis van voetbal (was naar Ajax geweest), en hij was zo druk dat hij maar bleeeef praten. Toen ging de wekker alweer om kwart voor 7 voor hem, en ik kon niet meer slapen. Zou eigenlijk een lange dag hebben vandaag, 2 colleges en een tentamentraining, maar die training gaat niet door. Vanavond verloskundige!
Goedemorgen! T84,Fijn dat alles goed was ! Ik hoop het wel dat ik goed heb geklust hihi nu 2 dagen in de ochtend . Sstephanie , bedankt meis. Spannend !! Wat ga je alweer hard bijna 7 weken pfff. Nijntje , Hopelijk is je dag zo voorbij dan ! Hier nog steeds keelpijn, bah mag van mij nu wel weg hihi heb af en toe al last met slikken .
goedemorgen meiden, @stephanie: spannend vanavond naar de verloskundige @kim: balen dat je nog steeds zo een last van je keelpijn hebt! hier gaat alles nog goed doe het lekker rustig aan want mn buik vind het niet allemaal even leuk meer hihi. vrijdag gaan we weer naar de verloskundige ben benieuwd wat ze gaan zeggen.
hey meiden, kim hopen dat je je snel wat fitter voelt! Het is wel weer een periode waarin keelpijn en verkoudheid weer heerst.. heb er ook last van! Nu weer een spannende tijd en afwachten voor jou! Hoop dat het raak mag zijn meid! nijn: balen dat je in vergadering zit... succes nog even! steph: gelukkig gaat die training niet door, niets aan als je slecht geslapen hebt en een lange dag voor de boeg! Spannend vanavond vk! T84: fijn dat de controle weer oke was! all: we gaan zaterdag eindelijk naar de babydump samen! word ook wel eens tijd als ik dan 18 weken ben! haha. Heb verder op de site van histor wat leuke kleuren gezien... straks even naar de gamma wat kleurstrookjes ophalen. voor jongen vinden we de kleur waterlinie mooi... is een lichte kleur van turkooise. (rustige lichte kleur) en voor een meisje vinden we de kleur sering mooi. dat is een lichte kleur van lila/paars. Nog 15 nachtjes dan zullen we het weten!!!! Verder hebben we gister onze trouwkaarten binnen gekregen, de envelopen hebben we geschreven en vandaag even langs het postkantoor om ze te posten! Weet iemand of je bij elk postkantoor trouwzegels kan krijgen?
Naomi ,lekker rustig aan kan nooit kwaad Wian, verschrikkelijk die keelpijn he , ik had er geen last van tot vriendlief me aanstak ! We komen er wel doorheen. Het is zeker afwachten hier , heb alleen al het gevoel dat het niet raak is , vanaf eisprong al flinke buikpijn Wat leuk zeg , niet te veel kopen daar he hihihi Zijn leuke kleurtjes hoor meis !Voor jullie is het ook spannend hou je het nog een beetje vol . Sorry daar kan ik je niet mee helpen maar je zou haast zeggen van wel.
afwachten dan maar... ik weet dat ik zelf ook wel buikpijn heb gevoeld... en de dag voor ik ongesteld moest worden 's avonds ook echt dacht dat ik de volgende dag weer ongi ging worden, want had ongi buikpijn... Maar de volgende dag geen ongi,, en geen buikpijn.. haha toen zwanger! Maar goed het is weer een kwestie van geduld he... ik duim! Wij houden het wachten wel vol hoor! die dikke 2 weken zijn nog wel door te komen, vind het juist snel gegaan! Ik ga de deur uit,,, moet vanmiddag werken, niet echt fijn maar het kon rooster technisch niet anders... dus hoop dat ik het vol houd!
@Steph, spannend vanaad de vk!! @Nijn, hoop dat je vergaderdag snel voorbij gaat.. @Naomi, goed zo rustig aan doen, Goed naar je lichaam luisteren.. @Wian, leuk babydump.. heel verslavend, haha!! Ik was afgelopen vrijdag door ze gebeld, ze komen de kinderwagen enzo 1 november al bezorgen,leuk!! @Kim, hoop dat je je snel weer beter voelt. Maar idd wat Wian zegt.. op dit moment is het de tijd er weer voor.. Is het bij jullie ook zo'n noodweer.. Jeetje hagel alles.. Ik wil zo even naar het einde van de straat lopen naar de supermarkt.. (me weekelijkse uitje) om brood te halen maar met dit weer echt kut!!
Wian , Werk ze !! Ik heb het wel is vaker gehad en toen bleek het ook niet zo te zijn maar me temp is ook zo laag misschien een keer een goed teken in plaats van altijd hoog , ik wacht geduldig af hier. T84 , ja het heerst jammer genoeg inderdaad maar er is niks tegen te doen . Hier is regent het telkens dan zie je ineens hele donker grijze wolken en dan begint het te regen en zie je weer een blauwe lucht. Ja het is inderdaad niet fijn om met dit weer er doorheen te gaan. Heb hier net wat grappigs meegemaakt , de katten stonden te zeuren om het balkon op te gaan maar het regent elke keer en dacht nou ze moeten het zelf weten , zie ik ineens dat me hele balkon onder water staat !! Heb namelijk geen overdekte balkon zit op de 2 de(ook gelijk de hoogste) dat is wel een nadeel aan deze flats . Me konijn zat zielig boven in zijn hokje , en 1 van de katten ging nog heel voorzichtig proberen om erop te gaan , hup het pootje in het water en ging naderhand gauw naar binnen
Hey meiden, Eindelijk heb ik jullie terug gevonden!! Pfff, de tijd gaat snel zeg. Hier voor de tweede maand op rij een borstontsteking. Morgen maar weer eens naar de huisarts. Ligt waarschijnlijk aan de pil, aangezien het gezeur elke keer in de stopweek begint. Hebben dus maar besloten om weer te stoppen met de pil en dan zien we wel. Een kleintje is in elk geval hartstikke welkom. En dan maar afwachten of de ontsteking weg blijft.
Wooow meiden, het is echt doodstil hier! Wian, leuke kleuren! Nog eventjes en dan weet je het! Gaaf ook dat je kaarten voor het trouwen de deur uitgaan. Kim, ik had ook een lage temp, misschien een goed teken! Ik duim voor je. Remmar: leuk dat je er weer bent! Vervelend steeds die borstontsteking, lijkt me erg pijnlijk. Is het huis al verkocht? T84, veel plezier morgen. Hoop dat je mannetje nu wel zn gezichtje gaat laten zien. Gisteravond bij de VK geweest, hebben daar wel een uur gezeten. Zij kwam op een eerdere uitgerekende datum, volgens haar zou ik nu al ruim 7,5 week zijn. We zullen het zaterdag zien. Ben behoorlijk zenuwachtig. Sta op jankstand. Ik hoop zo dat we een hartje zien kloppen en dat alles goed gaat!
@ Steph...ow spannend!!! Hoop dat je zaterdag een flinke opluchting krijgt! @ Remmar...oei borstontsteking...wat ontzettend naar!!!
Het is idd stil hier geweest! @Steph, idd spannend!! Hoop dat je een mooi kloppend hartje ziet! @Renmar, ow borstontsteking, heb ik ook wel is gehad, pijnlijk idd.. Hoop dat het snel over is. Strakjes weer naar babyvision.. hoop dat hij zijn gezichtje wil laten zien vandaag..
@T84 Ja ik hoop ook voor je meid dat jullie beebje nu wel even naar jullie kijkt En je kan hem nog een keer zien hahah altijd leuk toch? Hoe is het hier meiden? Ik ben vandaag vrij. Maar heb erg hoofd en keelpijn. Balen hoor op je vrije dag Vanmorgen heb ik het spul van manlief in mijn bh vervoert naar het zieknhuis haha, was erg apart als je op het lab komt en zo'n potje uit je bh tovert hihi.
@nijn: hihi ja dat zal wel een raar gezicht geweest zijn, maar het moest op lichaamstemperatuur blijven waarschijnlijk balen van je hoofd en keelpijn! helaas heerst het, hopelijk ben je er snel vanaf! @T84: hopelijk kunnen jullie nu wel het gezichtje zien van jullie zoontje! veel plezier in ieder geval @remmar: auw auw borstontsteking! beterschap ermee meid! hier weer helemaal goed gekeurd door de verloskundige toen net!! bloeddruk 110/50 netjes dus baarmoeder kwam al tot boven aan en was goed gevuld zei ze hihi. onze kleine meid lag nog steeds met haar hoofdje omlaag dus hopelijk blijft dat zo! wel het advies gehad om mn urine na te laten kijken op blaasontsteking omdat ik soms pijn in mn buik kan hebben wat ik niet kan verklaren. dus dat laten we dan volgende week maar eens doen.
Remmar , leuk dat je er weer bent. Bah een borstonsteking heel veel sterkte !! Hopelijk is het bij jullie gauw raak Sstephanie, het is even afwachten hopelijk inderdaad een goed teken hihi . Spannend hoor meis ! Je moet wel goed nieuws komen brengen hoor ! Alice , hoe is het met jou meis ! T84, inderdaad in plaats van de achterkant hihi hoop voor je dat het straks lukt Nijntje , jij ook al beterschap ! En nou hopen dat je man super zaad heeft Naomi ,Fijn dat alles goed was bij de VK. Liever het zekere dan het onzekere . Hier vanmorgen opgestaan met een hele erge druk op de linkeroor, bij elke beweging die maak doet het verschrikkelijk veel pijn . Had vriendlief gevraagd of hij de HA wou bellen aangezien ik geen beltegoed had maar nee hij deed het niet dus toch maar even gauw opgewaardeerd. Ik dus opgebeld zegt ze of ik neusdruppels enzo gebruikte en of ik koorts had in het begin wel gehad toen ik met me keelpijn begon maar nu niet meer volgens mij. En nou word ik pas terug gebeld tussen 12 en half 1 Zit je hier met een hele zere oor !
@Naomi ja inderdaad hihi, moest op tempratuur blijven. Maar we hebben eht goed over gekregen. Blaasontsteking? Hmm dat is minder. Wel fijn dat ver alles goed was bij de vk @Kim Dat is lang wachten inderdaad als je pijn hebt. Maar nog een uurtje meid!!
Hi ladies, even snel een kort berichtje van me. Het gaat hier niet zo heel goed. Veel lichamelijke klachten na een botsing van de week met iemand op het station. Heb een zeer pijnlijke rug en bekken nu en tevens weer contracties / voorweeën gehad. Vanochtend bleek ook uit mijn urine dat er eiwitten in zitten en heb daar nu medicatie voor. Vanmiddag gaan we voor nacontrole en een goed gesprek naar de verloskundige. Ik zit er dus even helemaal doorheen en lees hier wel mee, maar heb zeer weinig puf om te reageren. @ T84, veel plezier vanmiddag @ Kim, hopelijk is het niets raars met je oor @ Naomi, hopelijk heb je niet ook een blaasontsteking. @ Nijn...dat moet wel maf zijn geweest idd ...nu maar hopen op een goede uitslag!!
@Alice O meid wat balen zeg. Ben wel eg benieuwd naar je gesprek. ALs je nog puf hebt horen we het graag. Hoop dat je beebje nog even blijft zitten. In ineder geval nog 6 weekjes.
Nijntje , nog even inderdaad , had dus al om 10.15 gebeld en dan lijkt het zo lang hihi. Alice , wat lees ik nu weer meis ! Doe maar lekker rustig aan hoor dat is nu het belangrijkste !! Hoop voor je dat de voorweeën niet blijven komen nu . Een hele dikke knuffel !