Wat een mooi meisje Naomi.. Jullie zien er mooi trots uit op de foto met zn drietjes!! Nijn, ik hoop ook voor je dat de clomid aanslaat deze ronde. Kijkop. is niet niks, maar kan wel eventueel het probleem verhelpen. Hier alles goed, pff alleen dat slapen, ik slaap zo onrustig echt vervelend, tenminste het stukje wat ik slaap voordat ik naar de wc moet gaat wel goed, maar daarna dat is echt onrustig, weet niet waardoor het komt. Gister hebben we trouwens een nieuwe auto gekocht, helemaal blij.. mogen hem volgende week ophalen..
Goede morgen lady's Allereerst sorry dat ik een aantal dagen niet op zp ben geweest, maar had het druk met werken en was 's avonds zo moe. Nijn: Mjn duimen draaien voor je!! Hopelijk slaat de laatste ronde clomid gewoon aan en is die kijkoperatie niet nodig. Naomi: Wat een mooi klein meisje hebben jullie toch gekregen. Ze ziet er echt uit als een poppetje!! Lekker genieten. Alice: "zwaai terug'. Fijn dat alles goed gaat. Lekker genieten met zn drietjes!! T84: Gezinsauto gekocht?? Blijft altijd leuk om iets nieuws te kopen he. Rest: Haha wel gelezen maar niet echt onthouden. Hier is vandaag de testdag aangebroken. Maar denk zelf dat ik maar eens wacht tot morgen. Heb namelijk een opkomende migraine en dat kan ook door de ongi komen. Heb er overgens al lang geen last meer van gehad. En ben misselijk, maar ook dit kan door de migraine komen. Verder wel wat krampen maar nog geen bloed gespot. En mn temp was vanmorgen nog 36,9. Dus wie weet..... Liefs hier vanaf de bank
Remmar, wat spannend voor je! Ik hoop dat het tekenen zijn van een zwangerschap! T84, leuk zeg, een nieuwe auto! Nu lekker veel ruimte voor het gezin? Wij hadden vorige zwangerschap ook een grote auto gekocht, had hiervoor een seicento, en nu een grote bak in m'n eentje haha. Verevend zeg, dat je zo onrustig slaapt!
@Renmar, spannend hoor!! Hoop dat het goede tekenen zijn!! Laat het ons snel weten.. Jep een gezinsauto, had hiervoor een clio, maar met 3 deurs.. en 5 deurs is toch een stuk makkelijker.. en deze is ook lekker ruim.. scheelt ook!! Helemaal zin al om hem op te halen eind van de week..
Hey, Test was nega en barst inmiddels al van de buikpijn dus het is weer over voor deze ronde. Op naar ronde 4.
@remmar: bah balen zeg!! hopelijk ronde 4 raak! @T84: leuk nieuwe auto!! @alice: bedankt hier vanmiddag even het bos ingeweest met Isabel en hond ( mn man, moeder en hun hondjes ook ) het was heerlijk om lekker buiten te lopen. we wilde een klein rondje lopen maar zijn de tijd vergeten, we hebben bijna een uur gelopen! wel met gevolg dat ik nu bijna niet kan lopen van de pijn het is echt veeeel te veel geweest. nu lekker rusten dus en als het morgen goed gaat heel eventjes weg maar niet meer zoveel lopen hihi ik heb mn lesje wel weer geleerd!
@ Naomi, gekkie! Maar ik geloof dat het wel heerlijk moet zijn geweest om lekker te wandelen! Wij wilden vandaag ook met de honden en de kleine weg....maar we kregen onverwacht bezoek, dus het is bij ons helaas mislukt
@Renmar, ow meis das minder nieuws.. @Naomi, leuk dat jullie lekker een rondje zijn wezen wandelen.. was ook lekker weer met het zonnetje gister. Nu weer rustig aan doen he.
@Remmar: balen dat je test negatief was hopen dat je alsnog positief test!! @Naomi: wat een schatje zeg al plannen voor een 2e hihi hoe gaat dat eigenlijk na de zwangerschap met anticonceptie? Gebruik je nu weer de pil of wat anders? @All: word gek van het wachten tot de 19e/20e grr..! Lekker weekend gehad..we hebben grote schoonmaak gehouden in huis, ik heb mijn auto, voornamelijk de velgen, goed schoon gemaakt en ik heb samen met de hond examen van hondencursus gedaan. Laatste ging niet zo goed..was 3 weken geleden toen we voor het laatst waren gegaan ivm het weer. Nouja ik krijg in ieder geval een certificaat met een foto van onze hond en ik samen dus dat is wel weer leuk! Volgende week beginnen we met de vervolgcursus.... Vriend heeft een nieuwe lease auto van zijn werk gekregen..we mogen daarmee onbeperkt rijden en dat voor maar 91 euro bijtelling per maand!!! Het is een Seat ST station..dus ook een gezinsauto hieronder een plaatje (bij ons is hij ook in het wit)
Allemaal nieuwe auto's dames?? Leuk he, en dat terwijl ik niet eens van autos hou ahah. Naomi, rustig aan doe he meis! Hoop dat de pijn een beetje weggezakt is. Wel heel lekker dat alles zo goed gaat zeg. Pinda, ja wachten duurt lang he. Wij hebben de 18de de 20weken echo, en ik wil ook heel graag weten of alles goed is met (het hartje van) ons meisje. Nog ruim een week en dan weten we het! Pff, vanavond weer werken. Heb weleens geen zin, maar nu zie ik er stteds erg tegenop. Hoewel het allemaal vrouwen zijn, zijn ze niet echt bereid om de zwaardere klussen over te nemen. Ik moet het blijven aangeven dat ik dat al niet meer red, en dat is niet echt mijn sterke punt. Hoop dat de manager er is, dan ga ik daar even over proberen te praten. Nu lekker naar mn paard, thee drinken bij mn moeder, thuis douchen en lekker rustig aan doen tot 3 uur, daarna dus werk.
@alice: bah ik hou niet zo van onverwachts bezoek nu hihi. heb ook duidelijk op het kaartje staan dat er gebeld moet worden. @pinda: nou hier nog geen plannen voor een 2e hoor hahah. komt er wel hoor (als het ons gegund is dan) maar over een jaartje of 1 / 1,5 vind ik dat tijd genoeg moet momenteel echt nog niet aan klussen denken hihi, doet al pijn als ik er aan denk anticonceptie gebruik ik momenteel nog niet. ik wil niet meer terug aan de pil dus denk dat we gaan voor de condooms hihi lekker makkelijk, kost niet zoveel en geen stomme hormonen meer in mn lijf. iedereen nieuwe autos hier jeetje leuk hoor! wij hebben eigenlijk ook een andere auto nodig, een grotere maar dat zit er nu echt niet in. het past met veel passen en meten net hihi. de pijn van gisteren was snel weg nadat ik lekker op de bank had gelegen. vanmiddag kleine boodschapjes halen met de auto. ben nu lekker aan het genieten van ons meisje, ze ligt lekker wakker in de box te kijken. ze heeft vanmorgen heerlijk 2 uurtjes bij mij op de borst geslapen, wat is dat een fijn gevoel zeg
Hoi hoi, @Remmar: Wat balen dat het deze ronde niet is gelukt. Hopelijk volgende ronde meer geluk. *strooit wat HCG* @Naomi: Wat een mooie foto's zeg! Jullie zien er echt gelukkig en stralend uit met zijn drietjes. Fijn dat het allemaal zo goed gaat en lekker van je meisje kan genieten. @Alice: Hmm onverwacht bezoek, daar zou ik ook niet op zitten te wachten. Ik heb ook op het kaartje gezet dat mensen straks eerst moeten bellen. @Pinda: Wow wat een mooie lease auto. En de bijtelling valt heel erg mee, zeker met zoveel voordelen die je bij een lease auto hebt. @T84: Leuk dat jullie ook een nieuwe auto krijgen, wat voor één? @Steph: Nou lekker dan dat de vrouwen zo behulpzaam zijn op je werk. *NOT* Hopelijk is de manager er en kun je het met haar bespreken. Succes! Hier alles nog rustig, meneertje zit volgens mij nog wel goed in mijn buik. Vannacht viel ik wel pas tegen 02.30 in slaap omdat ik hele lichte buikkrampjes had. Dit had ik niet eerder gehad dus ik was gelijk in extase 'zal het beginnen?' maar helaas.. Het was ook eigenlijk niet noemenswaardig.
Oooh, jammer Rosa! Snap dat je wilt dat het begint haha. Heb jij een buddy? Dat we het horen als er iets geboren is? Naomi, ik kan ook niet wachten totdat ik mijn meisje in mijn armen kan houden en aan haar kan snuffelen haha. Echt zooo fijn dat je zoveel kan! Nog 3 kwartier en dan moet ik werken. Nu even snel een broodje eten.
@ Naomi en Rosa, het waren mijn ouders, dus dat kan dan wel vind ik. Andere mensen was ik ook niet blij van geworden hoor! @ Nieuwe auto, wij zijn daar ook echt hard aan toe!! @ Anticonceptie. O, ik wil echt niet terug aan de pil....en spiraaltje, moet ik ook echt niet aan denken...denk dat het dus maar rubbers moeten worden.....
@alice: oww ja je ouders is inderdaad wat anders die mogen ook altijd langs komen hier. hihi ook al rubbers hier ook hoor!
@Steph: Nee ik heb geen buddy. @Alice: Oh je ouders is een ander verhaal natuurlijk, die zijn hier ook altijd welkom. Wat betreft ac, ik moet ook niet meer aan de pil denken. Misschien is de nuvaring een idee?
Goedenavond! Nijn,Ik hoop dat je ook snel zwanger bent! T84,Wat leuk een nieuwe auto! Remmar,Meis zag dat je temp naar beneden is gegaan Je kaartje zag er juist zo goed uit. Naomi,Nog lekker uitgerust na het vele wandelen van gister. Zie dat het heeft geholpen mooi zo ! Leuk is dat he als ze bij je ligt. Pindakoek,Meis ik zag je test in een ander topic misschien toch wel verstandig om nu voorlopig te wachten! Duim nog steeds op een mooie test Leuke auto hoor Sstephanie,Hoop dat je het een beetje volhoud als het echt niet meer gaat aangeven hoor !! Alice, Hoe is het verder met jullie? Anticonceptie, neee ben blij dat ik er vanaf ben hihi dan moet vriendlief het maar met een rubber doen! Eerst maar zwanger raken Rosa,Je was me net voor