Hier hebben we vanmiddag boodschappen gedaan want morgen is vriend lief jarig ! Het gaat nog druk worden 's avonds zitten we met 11 personen moet nog even ergens 2 stoelen vandaan halen hihi anders heb ik niet eens genoeg plek en overdag met 9 pfff. Morgen moet ik ook naar de Arts van GGZ om te zien of ze niks over het hoofd zien bij me.
@ Kim, gezellig, je vriend jarig!!!! @ Rosa en Kim, fijn dat jullie buddies zijn!!! @ Nuvaring, die bevat ook hormonen en ik ben ook niet zo 'hormoon-achtig'....wellicht dat het wel wat is als het met de rubbers niet lukt, maar eerst maar eens die dingen weer eens proberen Weltrusten allemaal!!!
@ Kim, gefeliciteerd met je ventje!!!!!!!!!! Vandaag heeft Ukkie een nachtje doorgetrokken!!! Om 21.45u zijn laatste voeding gehad en vanochtend pas weer om 6u, ik ben zoooo blij!!!
@Kim: Gefeliciteerd met je mannetje! @Alice: Wow wat heerlijk dat je een nacht door hebt kunnen slapen. Voed je eigenlijk op verzoek? (ik heb echt nog geen idee hoe het werkt) Ik weet dat de nuvaring ook hormonen bevat, maar veel mensen hebben daar minder last van. Maar ja rubbers is natuurlijk helemaal hormoonloos. Vanochtend ging ik plassen en op mijn toiletpapiertje zat slijm met allemaal slierten bloed. Dit is niet erg toch? Zegt zeker ook niets over een beginnende bevalling? Ik heb verder niet echt ergens last van. Af en toe een heel licht krampje, maar niet noemenswaardig. Moet om 22.00 bij de huisarts zijn, dan kan ik het nog even navragen.
@ Rosa, @ Voeden op verzoek....ja en nee eigenlijk. Ik heb een schema met tijdstippen waar ik me aan houdt, maar als hij voor dat tijdstip honger krijgt, dan krijgt hij natuurlijk eerder @ Sliertjes, het kan een begin zijn hoor! Of wellicht is het je slijmprop, dan wil het nog niet zeggen dat het gaat beginnen, maar uit de verhalen van de meiden waarmee ik gekletst heb en die bevallen zijn is de bevalling ook zo begonnen met wat sliertjes slijm en bloed.....zelf heb ik dit trouwens niet gehad....maar goed als je toch naar de huisarts gaat, dan kan je het altijd even checken! Krampjes heb ik echt weken vantevoren al gehad....dat zei bij mij dus niets.... Succes!!!!
@Kim, gefeliciteerd met je mannetje!! @Alice, zo dat klinkt goed dan je kleine mannetje lekker een nachtje heeft doorgeslapen.. @Rosa, ik heb wel is gelezen dat vrouwen zoiets verliezen voordat ze gaan bevallen, maar ik weet niet de tijd die ertussen zit.. Spannend hoor.. misschien gaat het wel rustig beginnen..
@alice, handig zo'n schema. Heb je dat zelf vastgesteld? Of aan de hand van de kleine man? Ben er wel benieuwd naar..
@Alice en T84: Hmm ik ben benieuwd. Heb even de site doorzocht, maar het is heel verschillend. Bij de ene heeft het nog 2 weken geduurd voor de bevalling begon na het verliezen van slijm en bloed en bij de ander begon het vrijwel direct erna. We wachten af.
Kim, gefelciteerd met je vriend. Maak er een leuke dag van! Rosa, spannend! Ik heb nog geen ervaring, dus kan niet met je meepraten. Alice, wauw, wat fijn meid! Ik hoop dat je nu iets minder vermoeid wordt, gaat het al iets beter? Nuvaring, ik heb deze gebruikt voordat we besloten voor een kindje te gaan. Ik kan niet tegen de pil, had steeds doorbraakbloedingen en buikpijn, en had wel een stopweek enzo. Op zich beviel het wel, maar het hele hormoonidee staat mij ook tegen. gelukkig hoef ik er nog niet aan te gaan denken. Ga nu snel, heb om 11 uur een college. Fijne dag!
Net terug van de huisarts. Ook zij zei dat het rustig nog een week kan duren na het verliezen van de bloedprop. Zeker omdat ik ook nog geen beginnende weeën heb. Dus we zien het wel. Fijne dag Steph!
Rosa, we horen het wel als het zover is.. Steph, succes op college.. Hier is het wel een beetje onrustig in mijn buik steeds, vooral snachts.. maar heb het sinds vandaag ook af en toe overdag..
@alice: heerlijk dat jullie ukkie zo heeft doorgeslapen!!! Isabel komt nog 2 keer per nacht ongeveer... rond 2 uur en rond 6 uur, dus op zich wel goed te doen, ik word nu standaard na 4 uur wakker hahah. @kim: gefeliciteerd met je vriend!!! @rosa: helaas zegt het verliezen van de slijmprop niet altijd iets... ik ben hem pas verloren toen ik al de hele dag weeën had en iets ontsluiting. hopelijk gaat het bij jou gelijk over in de bevalling! @stephanie: suc6 op college!
@Naomi: leuke foto's van Isabel, fijn dat jullie zo lekker aan het genieten zijn! @Rosa: spannend joh, ben benieuwd wanneer het gaat beginnen bij je! @Alice: heerlijk zo'n nachtje lekker doorslapen, hopelijk volgen er meer! @Kim: gefeliciteerd met je vriend. Heb je nog stoelen kunnen regelen? Fijne dag vandaag. @all: komende vrijdag is mijn NOD, spannend! Ik heb geen symptomen, maar ik hoop toch heel erg dat het gewoon raak is!
@ Rosa, spannend!!!!!! Hou ons wel op de hoogte he? @ Steph, vandaag voel ik me inderdaad veel beter!!! En ik vloei ook minder, wellicht dat alle energie toch naar buiten gespoeld werd . O, dus jij was wel tevreden over de nuvaring? Ik ken eigenlijk niemand die die gebruikte namelijk... Succes op college!!! @ T84, dat schema heb ik 'zelf' op gesteld met tijden die ons gezinnetje ook goed uitkwamen. Als je er wat over wilt weten dan kan ik je het wel pb-en als je wilt! Spannend, bij jou dus ook steeds meer rommels in de buik.... @ Naomi, 2x is ook goed te doen op deze leeftijd toch? Ik merkte trouwens wel bij mezelf dat ik de voeding rond 1u-2u 's nachts echt killing vond!! @ Elja, o spannend spannend spannend!!!! Hopelijk is het raak meid!!!!
@elja: spannend!!! hopelijk is het raak meid @alice: ja 2x is prima op deze leeftijd, van de week kwam ze maar 1x dat was heerlijk! inderdaad is de voeding van 1/2 uur snachts het moeilijkste, dan slaap je net hihi. om 6 uur ben ik al veel helderder wat fijn dat je nu minder vloeit! ik vloei al 2 dagen bijna niet meer.... gisteren een klein beetje maar het is echt te verwaarlozen als je het vergelijkt met de 1e dagen hahaha toen stroomde het eruit bah bah.
Elja, wat spannend. Ik hoop dat je zwanger bent! Naomi, wat lekker zeg. Echt een voorbeeldkindje haha. Alice, wat lekker dat het vloeien bijna gestopt is zeg. Ik hoop ook heel erg dat de moeheid afneemt en dat je zoontje lekker blijft doorslapen. Nuvaring, ja was prima hoor. Ik voelde hem echt niet zitten, dus denk dat ik dat weer ga gebruiken na de zwangerschap. Rosa, even afwachten dus. Jammer dat het niet echt duidelijk een begin was he! Ik wacht rustig af haha. Om 5 uur weer naar de verloskundige, hoop heel erg dat het hartje nu 'normaal' klopt! Gelukkig hebben we volgende week de 20weken echo, dat geeft natuurlijk nog veel meer duidelijkheid.
@Kim: gefeliciteerd met je vriend ! Had idd getest, vind het zo spannend..ook omdat we zo erg ons best hebben gedaan deze ronde dat als het nu niet raak is het wel raar moet lopen! Maar je hebt gelijk..ik maak mezelf gek..achja..zie het allemaal wel hoe het loopt! @Alice: fijn dat je mannetje zo goed slaapt! @Elja: spannend, hoop dat je positief test! @Rosa: spannend wanneer de bevalling begint..wachten duurt dan lang he