Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Elja: Spannend zeg, ook ik hoop dat je positief test! En symptomen zeggen niets, ik had juist nergens last van in de ronde dat ik zwanger werd. :)

@Alice en Naomi: Fijn dat jullie niet meer zo erg vloeien. Dat lijkt me inderdaad behoorlijk wat energie vreten.

@Steph: Spannend volgende week de 20 weken echo. Ik hoop dat ze jullie dan wat meer over het hartje kunnen vertellen.

@Pindakoek: Nou nog even geduld met testen. Hopelijk is het jullie deze ronde gegund. Wachten duurt nu inderdaad lang, pfff, haha..

@T84: Ja ik houd jullie op de hoogte, maar denk dat het nog wel even zal duren. Gebroken vliezen of weeën zegt toch wat meer dan zo'n slijmprop.

Verder alles oké hier. Was alleen ontzettend moe vanmiddag dus heb heerlijk liggen dutten. Mijn man heeft boodschapjes gedaan en gaat straks lekker voor me koken. Heerlijk!

2. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    zo, weer even alles teruggelezen. Veel gelezen,
    @naomi wat een mooie foto's van jullie dochtertje:).
    @alice fijn dat jullie 's nachts een beetje door kunnen slapen.
    @nijn: als ze denken dat een kijkoperatie zal helpen moet je het zeker doen, al moet ik wel zeggen dat je er niet te licht tegen aan moet kijken. Bij mij is hij behoorlijk tegengevallen, donderdag is het vier weken geleden en ik werk sinds deze week pas halve dagen. Maar ja als het zal gaan werken vind ik alles best. Ik ging er alleen vanuit dat het een kwestie van een paar dagen zou zijn.

Donderdag is het precies 4 weken geleden dat ik de operatie heb gehad, ik zou dan ongesteld kunnen worden. Ik ben zooooooo benieuwd. Eind januari gaan ze pas weer onderzoeken doen om te kijken of ik een eisprong heb gehad en of ik er een ga krijgen. Maar ja, ik kan dus ongesteld worden.... ik zou een gat in de lucht springen zeg, dat zou betekenen dat de operatie iets heeft gedaan en het zou mijn eerste echte eigen ongesteldheid zijn sinds ik gestopt ben met de pil.

3. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ happymarie, o ik duim voor je meid!!!!!
    Klinkt inderdaad wel heel ingrijpend je operatie!!!

4. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Happymarie, ik hoop ook heel erg voor je dat de operatie geholpen heeft! Ik gun het je zo! Zou de eerste keer zo ongeveer zijn dat je blij kan zijn he, dat je ongesteld bent!

Meiden, het hartje klopte heel erg duidelijk en regelmatig. Ben een stuk minder ongerust. Nog een week en dan hebben we echt duidelijkheid, maar ik denk echt dat het allemaal met een sisser afloopt!

5. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Om 02.15 zijn mijn vliezen gebroken. Ik werd wakker van menstruatiepijn in mijn buik en rug en probeerde verder te slapen. Even later voel ik mijn onderbroek nat worden. Het komt in scheutjes (kindje is goed ingedaald) dus heb een kraamveerband in gedaan. Vruchtwater is helder, maar er komt ook wat roze verlies mee. Spannend hoor, het komt nu erg dichtbij.

6. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    oh jeetje rosa SPANNEND!!!!!!
    heel veel succes meid (ALS JE AL NIET BENT BEVALLEN)!!!!!

hai meiden ik zal vandaag proberen om op iedereen te reageren,eerst alles eens bijlezen :$

liefs

7. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

ff snel voor ik naar t werk ga... heel veel succes rosa!! Spannend hoor!! Dus toch vlot na het verliezen van je slijmprop!
    mijn duimen draaien!

*zwaai naar alle andere dames*

8. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Happymarie, ik hoop voor je dat de operatie heeft gewerkt.. ik duim voor je..
    @Steph, ow meis, wat fijn om te horen dat het hartje goed klopt.
    @Rosa, SPANNEND.. en en en?? Hoe gaat het nu?? Succes!!!!!

9. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    We waren hier al een tijdje bezig om een kinderdagverblijf te vinden die plek heeft voor de 2 dagen die wij nodig hebben. Nou wat een probleem zeg. Gister werden we gebeld, ja de dagen die jullie willen zijn wel vrij, maar die mag je niet allebei, je moet er een andere dag bij kiezen of een dag ruilen. Ik denk wat is dit nou.. Maar goed, we hadden al een gastouder aanbevolen gekregen van een vriendin van ons.. en die hebben wel gebeld, en binnen 5 minuten is het geregeld.. Was geen enkel probleem.. dus dat lucht op.. weer een vinkje op me to do lijstje.. ;)

10. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Rosa, wat spannend!! Ooh meid, ik hoop dat we snel iets van je horen. Heel erg veel succes.

T84, fijn zeg, dat dat allemaal geregeld is. Is toch wel iets wat goed moet zijn.

11. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Steph, ja ben er ook echt blij mee. En het is zeker iets wat goed moet zijn, je brengt wel je kind ernaar toe.

Ben benieuwd hoe het met Rosa gaat...
    Had ze een buddy?

12. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen !!

Net even bij gelezen zal straks even reageren op iedereen.

Rosa, spannend hoor !! Ik hoor het wel van je als er wat gebeurt :)

Bedankt voor de felicitaties!

Het was gister erg gezellig,me moeder heeft gister nog geholpen met het eten voorbereiden want had nog niks klaargemaakt was erg lief van haar.

's avonds kwamen me schoonouders erbij , we hebben erg gelachen en kan de grappige opmerking niet vergeten van hun.

Ze hadden gezegd als er geen hapjes zijn dan komen we niet hihi,dus ik gister de opmerking zo we hebben genoeg hapjes hoor :D

Zo eerst straks even aankleden en dan de laatste dingetjes nog opruimen.

Tot vanmiddag !!

13. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    BUDDYNIEUWS:

Rosa en haar man zijn nu in het ziekenhuis , ze ligt met met weeën die niet te verdragen zijn.
    Ze krijgt sinds een uurtje pijnstilling en is daardoor nu relaxed.

Zodra er meer nieuws is laat ik het jullie weten.

14. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Oehh..spannend hoor! Zet hem op Rosa!!

15. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    Spannend Rosa, ben benieuwd en ik houd het buddynieuws even in de gaten hoor.

16. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Spannend Rosa.. Hoop dat je snel jullie zoon in je armen hebt!!

17. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Oooh, wat spannend allemaal! Er komt weer een baby meiden. Rosa, you go girl! Nog even en dan ben je mama!

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @rosa: jippie!!!!! hopelijk is de kleine er snel :D

19. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Buddynieuws:

Om 14.55 is Rosa bevallen van hun Zoontje Jens Olivier.

Jens is 49 cm en 3300 gram.

De bevalling is perfect gegaan ze heeft geen knip of scheur en ze gaan nu lekker genieten van de kleine man:D

20. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Rosa, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!
    Ga lekker uitrusten en van elkaar genieten!!!

Deel Deze Pagina