@steph, leuke kast!!! Morgen heb je de 20wkn echo toch? @Naomi, ah gossie het gesnotter.. fijn dat alles verder goed gaat. @Roken, ik rookte ook voordat ik zwanger was.. (alleen savonds eigenlijk) Maar toen ik het wist ben ik gelijk gestopt zonder geen enkel probleem. We hebben afgelopen zaterdag de auto opgehaald, hij is echt super.. zijn er helemaal blij mee!! Verder ben ik morgen jarig.. dus ga zo lekker een appel/kruimel taart bakken en kleine cakejes...
@Sstephanie: mooie kast hoor @T84: achja het roken zit gewoon tussen de oren wat voor auto hebben jullie ook alweer? De Seat ST die we pas nieuw hebben (van mijn vriend zijn werk) is alweer bij de garage..net 1300 km gereden..is iets met de koppeling ofzo..nu hebben we ff een Seat Ibiza te leen. @Naomi: ahhh dat is zo zielig om te zien bij die kleintjes als ze verkouden zijn! @Wian: ik heb je testen nog niet binnen hoor..de post is nog geeneens geweest!! Ben benieuwd of ik ze vandaag binnen krijg
ik ga mn mannetje op halen van het station! Die is weer veilig thuis gelukkig ff snel. mooie kast step! naomi hoop dat de verkoudheid snel over is! sneu als ze nu al zo verkouden is! T84 succes met het bakken van al dat lekkers! En een hele fijne verjaardag morgen als ik je niet meer spreek, alvast gefeliciteerd! pinda hoop dat de post inmiddels geweest is en het er bij zit! Ik snap er niets van als het er nog niet is nou tot snel weer x
T84, lekker aan het bakken geweest?? Je laatste verjaardag als niet mama hihi! Pinda, spannend he meid! Ik zal eventjes kijken of ik nou nog testen heb liggen, ga binnenkort het dressoir op de slaapkamer opruimen (alle babyspullen eruit). Als ik ze nog heb, geen idee, zal ik ze opsturen. maar hoop dat het niet meer nodig is! Wian, leuk he, je man ophalen! Altijd zo gezellig als ze er weer zijn.
Hoi Hoi, Ik heb niet alles bij gelezen, maar wilde even zeggen dat het met Jens erg goed gaat. Helaas ben ik wel gesloopt van de slapeloze nachten en overdag lukt het me ook niet zo goed om uit te rusten, maar als ik mijn mannetje zie ben ik compleet gelukkig We hebben ook een onwijs lieve kraamhulp. Ze is er tot en met donderdag en zie er best wel tegenop dat ze er straks niet meer is. Maar goed, het hoort erbij. De borstvoeding gaat ook prima, daar ben ik dus erg blij mee! Ik ben benieuwd wie de volgende is die bevalt. @T84: Spannend dat je de datum nu weet, het komt wel heel dichtbij nu.. @Steph: Mooie kast zeg, echt een meisjeskast. Hopelijk heb je een mooie 20 weken echo morgen. @Pinda: Ik zie geen streepje, maar je zit ook nog voor NOD. @Wian: Niet leuk zeg als je mannetje zo ver zit. @Naomi: Mooi dat alles bij jullie ook zo goed gaat! Lekker genieten! Hier nog even een foto van mijn mannetjes, vind het zo'n lieve foto. Hoe ze naar elkaar kijken *smelt* Bekijk bijlage 122357
Rosa, echt een hele leuke, lieve foto! geniet lekker van je gezinnetje meid! Morgen inderdaad de 20weken echo, spannend. Hoop dat er niets met het hartje is, maar ik denk het niet. De laatste keer luisteren was alles goed, dus maak me niet heeel druk, maar voel wel al wat zenuwprikkels haha. Helaas kan ik mezelf nog tot 1 uur druk maken, pfff. Maar ook goed nieuws, paper is bijna af!!! Nog iets van 300 woorden verzinnen, dus ik ga weer eventjes verder!
Pffff hier enorm last van kraamtranen Jens was beneden bij oma en papa zodat ik nog wat kon slapen, maar in bed kon ik alleen maar huilen. Ik miste hem zo enorm, voelde me gewoon eenzaam.. Ook bij het idee dat hij straks naar het kdv moet houd ik het niet droog. Hij is nog zo klein, snif.. Volgens de kraamhulp denk ik er straks wel anders over en moet ik er nu nog niet over nadenken, maar het spookt constant door mijn hoofd. Nu lig ik maar beneden in de woonkamer op de bank terwijl Jens in de box ligt. Zo is hij in ieder geval een bij me. Pfff die hormonen doen rare dingen met je..
Hey meiden. Hier ook even een reactie van mijn kant. Heb al veel te lang niets van me laten horen, maar ik kwam er gewoon ook niet aan toe. Rosa: Lekker laten stromen die tranen. Beter eruit dan dat je het allemaal opkropt!! Het is inderdaad wel een smeltfoto van je mannetjes!!! Heerlijk he om er zo naar te kijken. Pinda: Ook ik zie geen streepje op je foto's maar ze zijn ook wel heel onduidelijk. Steph: Gave kast he!! Zie ook dat jullie heel mooi behang hebben op het kamertje!!! Wian: Is je mannetje weer heerlijk thuis?? T84: Alvast gefeliciteerd!!! Hier morgen met stan naar kno-arts. Krijgt morgen nieuwe trommelvliesbuisjes en ben heel benieuwd hoe het gaat. Vorige keer heeft hij er geen last van gehad en hoop eigenlijk dat dat deze keer weer het geval is. Heb morgenavond namelijk ook nog cursus die verplicht is om te volgen en moet er dus ook echt naar toe. Verder deze maand niet echt bezig met een wondertje. Vergeet ook echt om iedere ochtend te temperaturen, dus we zien het wel. Te veel andere dingen momenteel aan mn hoofd. Liefs vanaf deze kant
@stephanie: mooie kast zeg, en ook een leuk behang! Succes met de 20wkn echo morgen, spannend! En succes met de laatste loodjes van je paper, nog 300 woorden, moet lukken meid! @rosa: schattig hoor die foto! Oh, ik kan me voorstellen dat het raar is als jij dan boven bent en de kleine man beneden... Je hebt 'm al die tijd bij je gedragen, dat is dan ineens zo 'kaal'... @t84: alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Klinkt lekker hoor wat je gaat bakken. Sowieso altijd fijn zelfgemaakt lekkers! @naomi: ach, dat kleine meisje en dan al verkouden... beterschap! Gelukkig gaat het verder helemaal goed met haar! @remmar: succes bij de kno-arts voor Stan, hoop dat het goed gaat! Hier verder geen bijzonderheden. Gericht klussen komt er weer aan, altijd leuk (en spannend)!
@Wian: je testen zijn nog niet binnen..raar toch?! @Rosa: ahh..wat hormonen niet kunnen doen he! Wel een super lieve foto @Remmar: fijn dat je niet de hele dag bezig bent met zwanger worden..bij mij beheerst het momenteel echt mijn leven..kan er moeilijk afstand van doen @Sstephanie: succes met je paper, hoop dat ie af is natuurlijk Veel plezier morgen bij de echo..en natuurlijk is alles goed..positief blijven denken he Als je testen heb dan wil ik ze natuurlijk hebben hoop ook dat het niet nodig is... @All: Vandaag, in de middag, getest met kv 2v5. De testjes van Wian zijn nog niet binnen dus was zo nieuwsgierig! Helaas negatief dus ga er vanuit dat ik dus weer ongi word. Heb eerlijk gezegd de hoop echt opgegeven, mijn leven wordt momenteel beheerst door het zwanger worden en dat is echt niet goed. Volgende week weer verjaardag waarbij er weer 2 baby's komen..wil kleine kinderen eigenlijk gewoon even mijden..die brengen me alleen maar tranen Maarja het goed nieuws is dat als het nu niet lukt we gewoon naar de dokter gaan...
Rosa, agos meid, hoop dat je tranen nu een beetje opgedroogd zijn! Hou hem maar lekker dicht bij je, en het kdv is nog heeeeel ver weg! Remmar, succes met Stan bij de knoarts. Hoop dat hij er niet teveel last van heeft. Ben benieuwd hoe deze ronde voor jou afloopt meis! Ik heb behalve de laatste ronde nooit getempt, en uiteindelijk was er bij mij geen lijn in te trekken, ookal was ik zwanger, dus ik geloof daar niet zo in. Elja, succes meid! Ga jij naar de dokter als het niet lukt? je bent toch ook al een jaar bezig? Pinda, die testen zeggen niets hoor meid! Geef de moed nog niet op. Ik blijf nog even duimen voor je in ieder geval. Snap wel dat je het zwanger worden niet uit je hoofd kan krijgen, die tijd na je ei is vreselijk! Wel fijn dat jullie als het nu niet lukt naar de huisarts kunnen voor hulp. Dat geeft ook duidelijkheid. Ik moet nog 170 woorden haha, verder is het helemaal af. Ik duik weer de boeken in!
@Rosa, wat een lieve foto van jou mannen. @Steph, jeej nog ff en dan ben je klaar met je paper @Renmar, succes bij de arts met Stan vandaag.. @Pinda, meis probeer hoe moeilijk het ook is om er niet teveel mee bezig te zijn. Gaan jullie deze ronde als het niet lukt naar de ha? @Elja, veel klusplezier!!!! Vanmorgen ging me vriend voor me zingen en het grappige was dat die kleine ineens heel druk mee ging doen in me buik.. was echt leuk!! Verder ben ik vanmorgen pas begonnen met de cakejes en de taart te bakken. Ik was gistermiddag ineens helemaal gesloopt.. en ben lekker op bed gaan liggen.. had ook veel last van harde buiken, waarvan sommige ook echt gevoelig.. maar vandaag weer een stuk minder. Zometeen komen er 2 collega'tjes gezellig langs.. en vanmiddag komt me mamsie.. vanaaf komen me s.ouders bakkie doen..en verder lekker rustig aan.. Vrijdag wel lekker uiteten bij de Japanner.. mmmmm heerlijk.. nu al trek in.. haha!!
Wij zijn januari 2010 begonnen, maar door een verweggistan vakantie zijn we nu sinds eind juli 2010 echt bezig. Ik zit nu in ronde 6, dus huisarts is nog niet in zicht!
GEFELICITEERD T84! Lekker is dat he, eten bij de Japanner. Het weekend erna ruik je naar de knoflook, maar op het moment zelf is het heerlijk. Leuk zeg, dat je zoontje mee ging doen. Hij was ook een liedje aan het zingen voor zn jarige mama haha. Paper is DONE! Heerlijk. Op zo'n moment maakt het me ook niet meer uit of ik m wel of niet gehaald heb, als ik er maar vanaf ben. Natuurlijk hoop ik wel dat ik hem in een keer heb, anders moet ik een heel nieuw paper schrijven. Zit nu te wachten op mn vriend, over 20 min moeten we weg voor de echo!
@pinda: fijn dat jullie naar de ha gaan als het nu nog niet gelukt is! hopelijk mag het dan snel raak zijn!! hier is vanmorgen iemand geweest van het cb. vorige week slechte ervaring gehad met personeel van het cb, maar deze vrouw was erg aardig!! waar er vorige week nog gedaan werd alsof we alles fout deden en we slecht voor Isabel waren was het nou allemaal goed en waren we prima bezig... ze vond het prima als ze maar 1 borst wilde, vol is vol (precies wat ik dus ook vind). ook vind zij het niet erg als ze op haar zij ligt, zo ligt ze het liefste. we moeten de opgerolde handdoek achter haar rug weg halen zodat ze terug op haar rug kan gaan liggen. ook is het helemaal niet erg dat ze nog op geboortegewicht zit zei ze, de 1 groeit harder als de ander. ben heel blij dat we nu een lieve en goede verpleegkundige hebben!
T84: Gefeliciteerd met je verjaardag!! Wat leuk dat de kleine begon te "dansen" op het gezing van je mannetje!! Steph: Succes bij de echo!!! Naomi: Fijn dat dit gesprek beter verliep!! We waren hier om kwart voor 11 al weer thuis vanaf het ziekenhuis. Waren er iets voor 9uur en ze stonden al te wachten. Waren veel afmeldingen door file en ziekte. Wel heel fijn want hoefde niet te wachten en mochten direct doorlopen richting OK. Stan wilde dat mama meeging en moest hem daar dus omkleden in zo'n operatie-pakje. 8) Vervolgens kreeg ik ook een jas aan, haarnetje op en hoezen om de schoenen. Toen de OK binnen, maar toen het kapje tevoorschijn kwam vond Stan het ineens niet meer zo leuk. Hebben hem dus met 3 man vast staan houden om hem dat kapje op zn neus te krijgen en dan wachten tot hij in slaap viel. Moest toch wel even 3x slikken, want was niet echt prettig om te zien zoals hij tekeer ging Na 7 minuten was hij alweer op de uitslaapkamer. Na een paar minuten deed hij zijn ogen al open en zei zo mooi; Mama ben jij ook hier koffie aan het drinken? Vervolgens zat hij om half 10 al aan het waterijs(lagen veel kindjes op de uitslaapkamer die aan de amandelen geholpen waren en die kregen natuurlijk waterijsjes ) Om 10 uur heeft meneertje een sneetje brood op en toen begon hij te vragen waar papa was. Mocht hem om kwart over 10 aankleden en toen mochten we heerlijk naar huis. Nu ligt hij heerlijk in zn eigen bedje want hij was toch nog wel moe van de narcose en lag gisteravond pas laat op bed. Hij heeft gelukkig geen pijn, maar heeft een afkeer voor aardbeien gekregen. Haha, het kapje wan de narcose hebben we mee naar huis gekregen en die ruikt naar aarbeien. Zo en nu hebben we wel weer genoeg getypt!!!
@T84: GEFELICITEERD met je verjaardag leuk dat je zoontje mee begon te doen met papa hihi @remmar: wat hebben ze gedaan bij Stan? sorry overheen gelezen waarschijnlijk..... moeilijk om je ventje zo te zien!
Hey Naomi: Hij heeft voor de tweede keer trommelvliesbuisjes gekregen. Haha, maar het luisteren wordt er alleen niet beter op Nee ff zonder gekheid, hij heeft heeft vaak oorontstekingen gehad en zelfs een paar keer een geperforeerd trommelvlies dus vandaar die buisjes. Nee was niet echt leuk om hem zo te zien, maar het is voor een goed doel. Volgens mij weet hij het zelf al geen eens meer, dus denk niet dat ik me daar te erg druk over hoef te maken
oww oke fijn dat hij het zelf waarschijnlijk al vergeten is hihi. hier net ons buurvrouwtje op bezoek gehad.... ze heeft ons een hele tijd genegeerd en sinds een tijdje is ze weer aardig. ze belde of ze even op kraambezoek mocht komen, ja natuurlijk hihi. we hebben een mooi lila vestje gekregen met zilveren stipjes, echt heel schattig! ze heeft hier 1,5 gezeten! was wel gezellig, blijf me verbazen dat ze opeens zo omgedraaid zijn