Dat is raar dat ze jullie eerst negeerd en vervolgens wel op kraamvisite wilt komen. Maar misschien heeft haar iets dwars gezeten Zou me er niet te druk over maken. Stan heeft heerlijk ruim 3 uurtjes geslapen vanmiddag en is nu helemaal vrolijk. Ben nu op mijn mannetje aan het wachten. Heb vanavond cursus op het werk, dus moet over ongeveer 20min weg. Echt een rottijd, cursus begint om half 6 en duurt tot half 9.
@remmar: ze waren eerst heel aardig, toen kwam onze hond en toen sloegen ze om, vorig jaar hebben we de beneden verdieping verbouwt en daar waren ze ook kwaad om want het maakte zo een lawaai (tja er moesten een hoop muren uit..) sinds een paar maanden zijn ze weer aardig en praten volop! aan de kinderwens zal het niet liggen ze hebben 4 kinderen hihi. nou ja ik vind het wel fijn dat ze weer normaal doen.... over een paar jaar zijn ze weg (zijn al oud, de man is 82...) pfffff bah cursus en dan ook nog die tijden... precies met het avondeten! suc6 vanavond!!
Hee meiden, gelukkig dat alles goed gegaan is met Stan Remmar. Hoop dat hij nu van alle problemen af is! Elja, ronde 6, kan alle kanten nog op! Gelukkig nog niet zoo lang bezig, maar liever gisteren dan morgen toch? Naomi, raar kunnen sommige mensen zijn he? Wij hebben ook oudere buren, en die stonden ons serieus uit te schelden toen we aan het verbouwen waren, tewijl we ons keurig aan de tijden hielden. Nu is het allemaal prima. Leuk he, al die kleertjes! Werden gebeld dat we de kinderwagen kunnen ophalen. Alleen maxi-cosi is er nog niet, waarschijnlijk komt die donderdag, dus dan gaan we alles het weekend halen, kan niet wachten! Echo was helemaal goed! Echt heerlijk om weer eventjes te spieken! Was ook nog een stagaire die moest oefenen, dus mochten nog even langer genieten.
@steph: super dat de echo helemaal goed was leuk he om dan een stagiaire te hebben hihi dan kun je extra lang genieten! wat fijn dat de wagen ook al binnen is!! welke hebben jullie gekozen? tja sommige mensen kun je niet altijd snappen hihi. wij hielden ons ook aan de tijden hoor! ze kwamen op zondagmiddag klagen want ze konden hun visite niet verstaan die ze binnen hadden zitten, uhmm sorry kunnen wij niets aan doen. ivm werk moet het savonds en in het weekend gebeuren.
Naomi, ja dat deden onze buren ook, snap je toch niets van? Maja, gelukkig is alles goedgekomen! We hebben een Bugaboo Cameleon gekozen. Welke hebben jullie? Nog even een foto van ons nu al eigenwijze meisje. Ze ligt met haar hoof rechtsonderin!
hihi grappig hoe ze ligt wij hebben de maxi cosi mura 4, vind hem echt super! ik vond de bugaboo erg laag en hij had kleine wieltjes, dat leek ons niet makkelijk in het bos
Naomi: Haha, nee dan zal het dat wel niet zijn Haha je had mn berichtje dus al gelezen voor ik hem aangepast had. "Oude" mensen klagen vaak , laten we het daar maar op houden. Cursus was gelukkig op tijd afgelopen. Zo nog even ons bedje opschudden en dan heerlijk op tijd onder de wol. Morgen een dagje werken en dan donderdag weer de hele dag cursus in Maarssen. Pff vrees zo'n uurtje of 2 de heenweg in de auto (of er moet geen file zijn ), Op de terugweg tussenstop bij mn ouders en daar heerlijk mee-eten, koffie drinken en dan pas naar huis. Iedereen alvast slaap lekker!!
@Sstephanie: wat een super mooie echo @T84: gefeliciteerd nog met je verjaardag ! Lekker visite gehad en mooie cadeau's gekregen? @Wian: je testjes zijn ontvangen..kwam in de avond @All: testjes van Wian gedaan vanavond Op CB Plus kwam meteen een plus tevoorschijn, dus ik denk..doe ik ook meteen de kruidvat..op de CB Plus werd de verticale lijn iets vager..zie nu nog een lichte streep..wel even breed als de horizontale streep..op de kv test zag ik niks helaas Morgen haal ik wel een andere CB plus en die doe ik dan in de ochtend..pfff...nog geen duidelijkheid!
@Steph, wat fijn dat de echo goed was. En leuke foto.. lekker eigenwijs.. is ze al.. hihi.. @Pinda, ow meis wat spannend zeg.. hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt.. Misschien moet de hcg nog opbouwen.. Verder gister een gezellige dag en avond gehad.. lekker verwend.. Vrijdag nog even lekker uiteten..
@stephanie: wat fijn dat de echo goed was! En leuk dat je de foto met ons deelt, altijd mooi om te zien! 6e ronde voor mij is inderdaad nog niet superlang, maar wel liever gisteren dan vandaag hoor! Mijn vriend en ik wachten vol spanning op een klein wondertje. @remmar: fijn dat het goed is gegaan met Stan in het ziekenhuis (behalve het onder narcose gaan dan...). Nu maar hopen dat het goed werkt. @naomi: wat een omslag ineens van het CB, goed dat deze verpleegkundige jullie wel goede ouders vindt. Ach ja, volgens mij weet je zelf wel wat goed voelt en wat niet, dus lekker doorgaan met hoe je het nu doet! @kim: hoe is het met jou? Hoe gaat het met afvallen? @nijntje: al een tijdje niet gezien, hoe is het? @pinda: spannend!
steph wat een grappige echo! haha heerlijk he, eigenwijze kindjes! hier ook 1 en dan zijn ze nog niet eens ter wereld remmar beterschap met je kleine ventje! gelukkig is het goed gegaan.. nu idd hopen dat het baad heeft! pinda gelukkig zijn de testjes er! Raar dat het in de avond kwam,.. verkeerd bezorgd miss eerst? of echt door een postbode? Maar ze zijn al gebruikt.... hoop dat mijn briefje werkelijkheid word dat je er niet veel meer nodig zult hebben! Appart dat de kv negatief geeft, en de cb een plus!! Ik had bij die cb paar dagen voor nod nega, en 2 dagen later met kv posi! Duimen draaien, duimen draaien!!! succes meid!
Heb je alweer getest Pinda?? Mijn hele huiskamer staat vol met babyspullen! De box, kinderstoel stonden er al. Vanochtend werd mijn vriend gebeld dat de oude wieg die we hadden en die gestraald en gepoedercoated moets worden, klaar was. Heeel mooi. Nu alleen nog even wegbrengen om hem te laten bekleden. Daarna hebben mn moeder en ik de kinderwagen opgehaald en die heb ik al in elkaar gezet. Kan zowat niet meer lopen, maar wat is het heerlijk allemaal!
Hey meiden, Zag dat ik hier voor het laatst was op 13 januari (Shame on me) Ik ga even terug lezen van me laatste bericht en natuurlijk reageren
Nijntje , Hoe is het afgelopen met de rechtbank! Gelukkig bevalt het je goed op je nieuwe werk. Sstephanie,Wat raar dat ze zo doen bij Baby-Dump het lijkt mij toch een normale vraag ! Wat een leuke kast ! Dat zou wel een hele opluchting zijn geweest toen je hem af had. Heerlijk is dat als je wat langer kan spieken lang leve de stagaires hihi Ze ligt zeker raar zolang het maar goed gaat met haar. T84,Is het bijna al zover hihi.Mooi dat alles goed was met de kleine. NOG VAN HARTE GEFELICITEERD MEID! Fantastisch zeg dat de kleine mee zat te doen in je buik. Pindakoek, Meis ik weet niet of je het ook in andere topics had gezien maar de CB Plus geeft vaker een streepje aan dat lijkt me echt balen van die testen. Heb je nog getest of niet ? Vind het wel knap van je dat je stopt met roken zodra je zwanger bent. Wian , WOW ook al weer bijna 31 weken !! Gelukkig is je mannetje weer lekker thuis bij je. Naomi, ahh ik vind dat zo zielig als er een kleintje verkouden is. Mooi dat deze wel vriendelijker was. Van sommige mensen snap je het echt niet hihi. Rosa, Wat een schatje !! En het is echt een hele leuke foto hoe ze elkaar ook aankijken Remmar,Wel fijn dat het nu beter gaat met stan. Haha dat is toch wat als hij een afkeer heeft gekregen voor aardbeien Elja, Veel plezier met klussen !
Hier was ik de laatste keer niet echt blij was 0,4 aangekomen dat kwam door de feestdagen. Heb bij de diëtiste wel even een paar tranen gelaten want baalde zo erg van mezelf Gelukkig begreep ze me wel en ze zei ook dat het me emotioneel erg aangreep en dat was ook zo. We hebben dan nu ook wat anders afgesproken en hebben een beetje het dieet samen gesteld. Maar heb het gevoel dat ik weer ben aangekomen door het dieet wat ik doe heel vreemd! Maar het zal wel aan mij liggen. 3 Februari heb ik me volgende afspraak bij de diëtist zie er nog steeds elke keer tegenop om er heen te gaan. Waarom heb ik ook een lichaam die na 1 dingetje verkeerd eet gelijk aankomt:x:x:x Verder zit ik ondertussen alweer 7 dagen na me ei voel echt van alles was stiekem toch weer gaan tempen om te zien of ik me ei had gehad Sorry voor me Ego bericht!
O ja mocht het voor Maart niet raak zijn dan hebben we een afspraak staan bij de gyn op 4 maart. Maar wel precies bij degene die ik niet zo mag,ik hoop dat ze anders doet als voorheen. Me zus heeft daar ook gezeten(loopt er nu nog onder voor de echo's) was toen zo boos ben toen ook tegen haar uitgevallen want ze verpeste zowat alles voor haar zij zat toen met tranen in de ogen ja daar kan ik niet tegen als je zo bot gaat zitten doen. Morgen heeft ze alweer de 2 de echo !! Op de eerste echo was het al zo druk dat ze het niet goed hebben kunnen meten hihi Maar alles was helemaal goed!
@Kim: leuk om weer wat van je te horen eindelijk Nee hoor..juist goed om niet elke dag op dit forum te zitten anders word je gek net als ik!! Fijn dat alles goed is met het beebje van je zus! Jammer dat je dieet niet zo goed lukt..werk je nu met de dietist vanuit de schaal van 5 of heb je nog een apart dieet erbij?? Ik heb een tijdje geleden (moet nog steeds weer beginnen *Schaam* ) WeightWatchers gedaan en dat beviel me perfect..je mag alles eten als je je maar aan het aantal punten houdt wat je mag. Zat toen ook bij zo'n bijeenkomst en dat gaf me wel veel ondersteuning Hoop dat je snel zwanger bent ! @All: sorry dat ik niet alles teruglees..ben echt kapot! Zo moe! Mijn hele avond was weg omdat een jongere die ik begeleid graag een leuke vrijetijdsbesteding wilt en we hem samen gingen inschrijven bij een drumfanfare waar hij trompet wil leren spelen haha Was wel leuk om te zien hoe ze op verschillende instrumenten speelde hoor maar dacht echt 'ik wil naar huis, lekker douchen en bij mijn mannetje zijn'.. Ik heb vandaag nog 2x getest met kv 2v5 en ik lijk echt wel iets te zien..Denk dat ik even wacht met testen tot het weekend..Borsten zijn voller en gevoeliger aan de zijkanten en heb allemaal steekjes onderin mijn buik/bm..maarja het is afwachten..!
Pindakoek, ik ben bijna dagelijks te vinden hier op het forum hihi. Dat komt omdat ik me eigen zo verveel thuis en naar de stad hoef ik bijna niet Ik heb inderdaad ook gehoord dat weight watchers iets was,wil eerst kijken of ik hier wat mee kan en anders moet er toch een andere oplossing komen! Niks om je te schamen hoor meis Het heeft bij mij 2 jaar geduurd voor ik eraan ben begonnen wel jammer genoeg 2 jaar te laat. Dat is wel jammer dat je avond dat weg is maar wel leuk om te zien dat hij toch wel graag iets wilt. Lekker is dat he gewoon bij je mannetje zijn. Ik duim echt heel hard voor je meis!!! En dat je ook snel zwanger mag zijn!!!!!