@T84: super dat alles goed was!! @pinda: het kan heel goed dat je test vandaag inderdaad niet donkerder is als gisteren. HCG verdubbelt elke 2 dagen dus als je van het weekend test zal deze waarschijnlijk wel donkerder zijn. HCG kan erg schommelen dus er is moeilijk iets van te zeggen nu meid! hopelijk heb je van het weekend een duidelijke test Isabel lijkt alweer een beetje op te knappen. ze heeft vannacht niet meer zoveel gespuugd en ze heeft goed geslapen. ze wilt haar speentje ook weer regelmatig hebben, terwijl ze daar van moest kokhalzen paar dagen geleden. ik hoop dat het beter blijft gaan
@Naomi: fijn dat het weer beter gaat met Isabel ! @T84: super dat alles goed was, zit je al een beetje tegen de bevalling op of dat nog niet? @All: Ja hoop dat het HCG gaat stijgen..achja zolang er geen bloed is heb ik moed
@Pinda, idd geen bloed geeft moed.. Klopt idd dat hcg elke dgn verdubbelt.. ik duim nog even door.. Nee zie niet op tegen de bevalling.. ik weet de datum dat hij gehaald word.. ik weet nu ook precies hoe alles zal verlopen.. heb alleen nu zoiets van ko maar op.. kan niet meer wachten..hihi.. @Naomi, fijn te horen dat het weer beter gaat met Isabel..
Gaat helemaal goed komen hoor Pinda! Naomi, fijn dat het beter gaat met Isabel. T84, ja snap dat je helemaal niet meer kunt wachten. Het is ook erg spannend!
Ha meiden, Daar ben ik weer. Ja ik heb dus een nieuwe baan en ben ben heel druk met cursussen en veel inlezen. Ondertussen heb ik ook nog die rechtzitting gehad, van mijn vorige werkgever. Die liep heel hectisch en heel raar. Kon er absoluut geen hoogte van krijgen welke kant ze opwilden tijdens de zitting. VOlgende week is de uitspraak. Ben heel benieuwd. Ondertussen weer bloed laten prikken of de clomid 150 mg heeft gewerkt en dat was helaas niet zo. Ze belden me er vanmorgen over. Ja ik moest wel even flink huilen hoor. Hoe kan het zo tegen zitten soms. Nu afgesproken dat ik maandag het secretariaat bel voor een afspraak voor een fertiloscopie. Oftewel een kijkoperatie. Ja daar zie ik wel een beetje tegenop hoor Hoe is het hier verder met iedereen. @Naomi lees dat isabel wat ziekjes was? Hoop dat ze snel weer opknapt. @Pinda Spannend meid. ga je morgen weer testen? ik duim voor je.
@T84 He meid, kan me vorostellen dat je ongeduldig bent. Wanneer wordt je kindje gehaald? Wordt dus een keizersnee?
@nijn: wat klote dat de clomid weer zijn werk niet heeft gedaan!! snap dat je tegen die kijkoperatie op ziet, dat is niet niets.... maar hopelijk brengt het duidelijkheid!! spannend volgende week de uitspraak! hopelijk valt die goed uit... balen dat je er geen hoogte van kon krijgen. wat was nou de reden van dit alles? je doet toch niets fout door ontslag te nemen... isabel is inderdaad verkouden, het gaat vandaag al beter hoor!! ze geeft al minder over en is weer beter in haar hum
Nee ik doe niks fout, tenminste dat dacht ik ook en dat denk ik nog steeds. maar mijn baas beschuldigd me van wat dingen waaardoor hij me voor de rechter sleepte. Nu heb ik een andere baan en heb ik meer gevoel dat ik stevig in mijn schoenen sta. Maar ja we moeten nog zien. Ik durf te zweren dat zijn beschuldigingen vals zijn. Hoop dat ik de rechabnk daar ook van hem kunnen overtuigen. En die man heeft blijkbaar geld teveel ofzo, want dit is echt weggegooit geld voor mijn gevoel. Maar mijn baas zegt dat ik dat beweer om mijn gelijk te halen. En zo gaat hrt welles-nietes spelletje nog wel even door. Het gesprek liep heel raar. Mijn baas is gewoon een aansteller. En net een klein kind. Hij stuurt me gewoon zelfs kinderachtige dreig mail en smsjes. Volwassen vent van 53 Trouwens het is mijn ex-baas natuurlijk. Ik zeg elke keer nog baas. haha krijg nog eens nachtmerries van die man.
blegh vreselijk zulke mensen!!! inderdaad geld teveel..... ik ben heel benieuwd volgende week naar de uitspraak!! hihih Isabel heeft de strijd verloren, ze is toch in slaap gevallen. ze ligt altijd maar te vechten tegen de slaap, ze is veel te nieuwsgierig en wilt alles zien en horen. zo af en toe gaat er 1 oogje open om te kijken of ik hier nog wel zit ik ga lekker een cake bakken nu ze ligt te slapen
Wat ontzettend schattig. Klinkt alsof isabel erg gek is op haar mammie Als de uitslag er is laat ik het wel even weten.
mijn duimen draaien voor je meis!! hihi ja erg lief he ik hoop dat ze net zo gek is op mij als ik op haar hihi. ik blijf haar maar knuffelen en kussen
@ T84, fijn dat je naar huis mocht!!! @ Naomi, fijn dat Isabel wat opknapt!! @ Pinda, ik blijf duimen!!! @ Nijn, hmmmm wat naar een kijkoperatie , echt balen dat de Clomid niet aangeslagen is... En ik hoop op een positieve uitspraak voor je! @ Remmar, oe flink aan de klus dus!!! @ Rosa, gek is dat he? De kraamhulp die dan opeens weer weg is....blijft je man nog wel even thuis bij jullie? @ Steph, wat ontzettend leuk dat je het kaartje nog hebt!!! Vandaag hebben Ukkie en ik een pyama-dagje....was een beetje moe en heb nergens zin in...dus hang heerlijk de hele dag voor de t.v met mijn ventje
klopt ik geef bv, ze krijgt zo een ronde van difrax. ik dacht: die lijkt het meeste op een tepel dus die zal ze makkelijk pakken. maar op zich maakt het niet uit welke je geeft als ze de borst maar goed pakken. als ze dat niet doen wordt een speentje wel afgeraden.
Goedemorgen meiden. Ik onthoud alle tips naomi en alice. Je weet nooit waar het goed voor is. Ooit zal bij ons toch ook een kleintje komen hoop ik. @Alice lekker zo'n pyama dagje.
Hee meiden! Nijn, wat een domper dat de Clomid niet gewerkt heeft. Wel eng een kijkoperatie, maar hopelijk helpt het! Ik hoop ook op een poitieve uitspraak voor jullie! Wat een zielig ventje is die ex-baas van je zeg. En jullie kindje komt er echt, ik denk al heel snel! Naomi, lekker dat Isabel het weer wat beter doet. Schattig zeg, dat ze steeds aan het kijken is waar je bent! Alice, klinkt heerlijk zo'n pyjamadagje. Lekker van genieten, je doet er niemand kwaad mee toch? Ben net lekker met mn vader onderweg geweest om hooi te kopen voor mn paard. Op stal is het gewoon op! Nu van die enorme balen gehaald. Daarna nog wortels en allemaal verzorigingsspullen, en hij heeft mn auto ook nog volgetankt, zo lief! Nu een paar uurtjes leren en dan naar de verjaardag van mn oma.
Hey lady's Wat is het stil hier vandaag!! Nijn: Dat kleine hummeltje komt er bij jullie zeker wel! Het heeft alleen jammergenoeg wat meer hulp nodig! En die ex-baas is gewoon een eikel!! :x Dikke knuf voor jou!! Steph: Heerlijk he zo'n vader!! Ik kan daar soms ook zo van genieten. Alice: "Zwaai" (Zie dat je online bent) Had gistermiddag een nog nega ovu-test in handen (12.30uur) en gisteravond om 18.30 was hij knalposi!! Zo nog maar een testje wagen. Hier zijn we vanmorgen naar een bankstel wezen kijken en we hebben eindelijk wat gevonden wat we allebei heel mooi vonden. Mannetje moet straks voor de zekerheid nog even alles nameten en dan kunnen we hem telefonisch gewoon bestellen. JOEPIE!!! Haha en dan nog een week of 8 wachten tot ie er is. Ben even helemaal happy! 8) Stan ligt heerlijk te slapen en mannetje is nog even werken. Zo even het wasmachine aangooien en dan heerlijk met een boek op de bank. Straks alleen nog even boodschappen doen.