Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @alice: bah een blaasontsteking!! hopelijk ben je daar snel vanaf.
    hoe gaat het nu met de voorweeën?? logisch dat je er even helemaal doorheen zit, pak lekker je rust meid en laat jullie kleintje nog maar even binnen zitten het is te vroeg om nu te komen...

@nijn: ja het is nog niet zeker he ;) moet het gewoon even laten testen volgende week.

heb weer een nieuwe buikfoto (al zit er weinig verschil in denk ik hihi) ik zal hem zo ff plaatsen.

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    nou mijn buikje....

3. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Naomi , mooie buik hoor !:D

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    dank je wel kim :)
    vind hem nog bescheiden voor bijna 30 weken, maar vind het niet zo erg kan hij ook minder in de weg zitten hihi.

heb nu al moeite genoeg met mn schoenen aan doen:p

5. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    #225 nana1980, 22 okt 2010
    Laatst bewerkt: 22 okt 2010
    kom even hier buurten, want ik ben ook gestopt met de pil in januari; toen nog 1 ronde condoom gebruikt........zo te lezen onderj jullie veel zwangeren: gefeliciteerd!!!!!:)

helaas bij mij dus geen enkel pos. resultaat tot nu toe.:(.....daarom even een vraagje: wie van jullie is ook nog in afwachting en al bij huisarts geweest??? Ik zit te dubben: wel of niet gaan?? Het is nog geen jaar verder, maar begin me zorgen te maken. Ik heb inmiddels al heel wat ''truukjes'' toegepast (ovu-testjes, al 4 ronden temperaturen) dus weet zo'n beetje op de dag exact wanneer ei valt.....Ik had dit keer zelfs precies voorspeld dat ik gisteren ongesteld zou worden (en jawel....).....

graag jullie advies!!

6. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hier zitten jullie dus..kon jullie niet meer vinden :(:D

Even ego bericht:

Voor de crash op ZP had ik een banner met zwanger erop. Had wat bloed verloren maar bleek toch dat het mis was gegaan (was geeneens een normale ongi, heel weird..). Wacht nu dus weer op mijn ongi of posi test..hoe gaat het hier met iedereen?

7. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Welkom! Zit er ook over na te denken naar de HA te stappen. Gisteren met mijn vriend gesproken en uit zijn eigen vroeg hij: wanneer moet je nu weer ongesteld worden dan? hij vindt het ook te lang duren gaf hij eerlijk toe..als we in januari nog niet zwanger zijn ga ik naar de HA toe.

8. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Mooie buik hoor..ik kan zo mijn kopje koffie erop zetten denk ik :p

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @pinda: meid wat balen dat het weer mis is gegaan!!!!
    hopelijk snel ongi of knal test! ik duim voor je meis

hihi ja hoor je kunt er je kopje koffie op zetten:p ik laat ook altijd alles op mn buik rusten. zolang het niet warm is dan want mevrouw schopt overal tegen aan.

@nana: meestal doet de huisarts nog niets als je geen jaar bezig bent maar je kunt het altijd proberen natuurlijk! is wel fijn als er wat gebeurt krijg je wat uitsluitingen.. suc6 meid!

10. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Bedankt! Als ik zo terug kijk heb ik al 2 rondes licht positieve testen gehad dus dat betekend dat het eitje wel bevrucht is geweest..denk dus toch dat er niks mis is met mijn vriend zijn zaad maar misschien wel met mij :(

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hoeft niet hoor meis, misschien is het gewoon 2 keer een foutje in het vruchtje geweest en was het gewoon nooit levensvatbaar geweest. dan kan het beter zo klein afgestoten worden dan met 20 weken...

hopelijk snel een plakbeeb voor jullie en anders kun je binnenkort afspraak maken met je huisarts, eens kijken wat die voor jullie kan gaan betekenen.

niet gelijk van het ergste uit gaan hoor *knuffel*

12. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Welkom hier !:D

De HA doet inderdaad nog niks voor je zolang je geen jaar bezig bent , zelf laatst ook naar de HA geweest en moest het toch echt zelf nog een paar maand proberen en als het in januari nog niet gelukt was mocht ik wel weer terug komen .

Maar proberen kan altijd;)

13. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Dat is het enigste nadeel eraan met een grote buik hihi:p

14. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    *zucht* Waarom houden de Assistentes zich nooit aan hun woord , mag ik straks nog zelf bellen naar de HA .

Nou ja liever zelf bellen dan helemaal niet , ik wacht nog een half uurtje.

15. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Ze zijn zeker weer met lunchpauze zoals altijd..:(

16. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Ik ken ze wel want als ik zelf niet bel dan word er helemaal niet of pas eind van de dag gebeld .

Ze hebben daar altijd koffiepauze hhihihi :D

17. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL

ja, het is misschien voor mij gewoon al een opluchting om het 's te bespreken met een arts.....dan is het tenminste ''gezegd'' en hoef je een tweede keer niet heel je verhaal te doen. Maar ja, ik denk inderdaad dat de kans klein is dat ik gelijk doorgestuurd word. Hoewel ik inmiddels wel 30 ben, dus niet alle tijd van de wereld meer heb...

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi ja die mensen hebben altijd pauze lijkt het wel ;)

19. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

He meid,
    Hier even een tipje van mij.
    Wat betreft onderzoeken of doorverwijzingen doet de ha pas na een jaar, behalve als er eerder al een duidelijke oorzaak onstaat, soms nog wachten ze dan een jaar.
    maar het is nooit verkeerd even te kletsen met je ha.
    Dan weet hij/zij tenminste wat er speelt en zal je dan als je over een tijdje weer komt, niet voor het eerst zien.
    wat veel fijner is ivm doorverwijzingen.
    Bij sommige ha's kun je nu eventueel al een zaadtest laten uitvoeren.
    Dus ik zou zeggen, ga geweeon even langs, dan weet je waar je aan toe bent toch?
    En soms heeft de ha nog wel wat tips of andere dingen.

@Naomi
    Je buik is redelijk hetzelfde gebleven, heb alleen wel het idee dat het wat ronder is :)

@Pindakoek
    Het klinkt bij jou idnerdaad alsof het vruchtje gewoon neit levensvatbaar was.
    Dat hoeft niet perse aan jou of je vriend te liggen.
    Maar misschien kun je al wel een zaadtest krijgen.

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @nijn: ja inderdaad dat idee heb ik ook. gelukkig blijft hij niet hard groeien hihi anders zou ik over een paar weekjes ontploffen:p
    ronder mag hij altijd worden :)

Deel Deze Pagina